חסימת עמדה של אוצר החכמה

ארפכשד

משתמש חדש
אני אחראי על עמדת מחשב של אוצר החכמה בישיבה.
כיום היא חסומה בצורה מאד לא מסודרת ע"י אחראי קודם, וזה נתקע הרבה וגורם להמון בעיות בתוכנה וכו'.

אני מעוניין לעשות הכל מחדש, כלומר, לפרמט את המחשב ולהתקין מערכת הפעלה מחדש, ואח"כ לחסום את אוצר החכמה מחדש.

ראיתי שהיה אשכול דומה בתקופה האחרונה אבל אני פותח את זה בנושא חדש בשביל הסדר. כמו"כ, אני צריך יותר אפשרויות בחסימה.

ארשום כאן את כל הפונקציות שאני צריך בהגדרות החסימה.
אשמח להדרכה כיצד לעשות את זה. או לחלופין הצעת מחיר לתוכנה שתעשה את זה, הבנתי שיש כאלו תוכנות.

1. אני רוצה שיהיו במחשב שני חשבונות. 1. מנהל, שבו אוצר החכמה יפעל רגיל. 2. חשבון נוסף לאוצר החכמה שבו תעלה רק התוכנה ותהיה חסומה. [כיום בחשבון של אוצר החכמה יש אפשרות לעבור לתוכנה של קטלוג הספרים (סוג של אקסס), בשביל זה מישהו בנה איזו תוכנונת שעולה מיד עם הפעלת המשתמש הזה ובה יש אפשרות להכנס רק לשני התוכנות הנ"ל. - האפשרות הזו לא דחופה לי, אבל אם שייך זה עדיף].

2. במשתמש אוצר החכמה אני צריך שיהיה חסום כמעט הכל: כל גישה כלשהי לסייר הקבצים (ע"י שמירה בשם וכדו') | שמירה כPDF | כל ההגדרות | וכל שאר הדברים שהגיוני לחסום.

3. כמובן שיהיו חסומות כל האפשרויות לצאת מהתוכנה או לפתוח דברים אחרים דרך קיצורי מקשים [ועדיף מאד שבמשתמש המנהל לא יהיו חסומים צירופי המקשים].

4. אני צריך שבמשתמש החסום תהיה אפשרות להדפיס מאוצר החכמה רק למדפסת אחת מסויימת (ההדפסות עוברות דרך מכשיר לגביית כסף), לעומת משתמש המנהל שבו יהיה אפשרות להדפיס לכל סוג מדפסת. ואגב, בשביל המערכת לתשלום על הדפסות יש איזו שהיא תוכנונת שצריכה לפעול ברקע - תוכנה שגורמת לכך שכששולחים קובץ להדפסה עולה חלון שבו מקישים את הקוד האישי, התשלום עצמו ועוד נעשה דרך מכשיר חיצוני.

5. יש איזו שהיא תוכנה שאוצר החכמה מספקים שדרכה ניתן להוסיף קבצים לאוצר החכמה - זה מאד שימושי בישיבה. לכן חשוב לי שיהיה אפשר להשתמש בזה דרך חשבון המנהל ע"מ להוסיף קבצים שיראו גם במשתמש החסום. לכאו' לא תהיה בזה בעיה אבל ליתר ביטחון אני רושם את זה.

כרגע לא עומד לי בראש משהו נוסף אבל יכול להיות שתוכ"ד הטיפול אראה עוד משהו שחשוב לחסום.

תודה מראש!
 

בני1

משתמש חדש
יש לי פתרון מושלם בשבילך, אתה מוזמן לפנות אלי 0527645504
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה