@חכמיהרזים
שנים עבדתי עם נתיב והייתי מאד מרוצה. המעלה שלהם שיכולים לפתוח לפי לקוח. הייתי פותחת להם בקשות לכל סוגי האתרים של החברה, מקסימום נעזרתי בהקלטת רשת להבין מה חסום אם מדובר בגישת רשת שאינה דווקא אתר (קריאות אבטחה למשל).
אם עובדים בלינוקס או מאק זה לא רלוונטי. נתיב מחייב מערכת הפעלה של ווינדוס.
כיום עם לינוקס, אני בנטפרי. נטפרי כל בקשת פתיחה פותחת לכולם. אם יש קבוצה בעבודה עם אותו סינון זה מאד מקל. כל אחת שפותחת משהו - פותח לכולם. מצד שני יש להם חסרונות: יודמי חסום למשל. וכן מי שעובד הרבה עם דרייב ומסמכים של דרייב (גוגל דוקס) כל התמונות מטושטשות וניתן לראותם רק ע"י הורדה של המסמך, גם כשמדובר בתמונות טובות. אין להם יכולת לפתוח את זה. באתרוג זה פתוח.
בנושא התמיכה:
יש לנטפרי ממשק מעולה לפתיחת בקשות אתרים. במידה והבקשה פשוטה - בדיקת אתר - הטיפול מהיר ויעיל. במידה ויש בעיה מורכב יותר - מאד קשה לקבל מהם תמיכה ספציפית. רשמית אין להם בכלל טלפון לתמיכה, רק במערכת ההמוחשבת.
באתרוג - יש המתנה ארוכה לנציג (כשעה ממוצע), אבל אז הוא בעזרת שליטה מרחוק מטפל בבעיה.
אתרוג גמישים יותר לפתוח דברים (למשל יודמי... או להחריג IP של שרת של החברה).