חסימה

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
של נטפרי?
אני יכולה לראות שם מה נחסם?
או שרק הם רואים? אם כן אז איך עושים את זה?
כן, של נטפרי, יש להם ממשק מאוד נוח להכל, גם כדי לראות מה נחסם בהקלטת תעבורה.
אפשר להיכנס להקלטת תעבורה במסך בפני עצמו, אפשר גם כשפותחים פניה

1641906723970.png


אחרי זה ניתן לצפות בעצמך בהקלטה, ככה נראית ההקלטה (כשאני מסנן רק את התוצאות החסומות)
1641906829638.png


אז מופיע שמשהו חסום, אז זה אומר שהוא נבדק בעבר ונחסם, אם מופיע שמשהו לא מוגדר, זה אומר שעוד לא בדקו אותו ויכולים לפתוח אותו ע"י שליחת פניה.
 

חכמיהרזים

משתמש מקצוען
כן, של נטפרי, יש להם ממשק מאוד נוח להכל, גם כדי לראות מה נחסם בהקלטת תעבורה.
אפשר להיכנס להקלטת תעבורה במסך בפני עצמו, אפשר גם כשפותחים פניה

צפה בקובץ המצורף 1040894

אחרי זה ניתן לצפות בעצמך בהקלטה, ככה נראית ההקלטה (כשאני מסנן רק את התוצאות החסומות)
צפה בקובץ המצורף 1040897

אז מופיע שמשהו חסום, אז זה אומר שהוא נבדק בעבר ונחסם, אם מופיע שמשהו לא מוגדר, זה אומר שעוד לא בדקו אותו ויכולים לפתוח אותו ע"י שליחת פניה.
וואו ממש ממש עזרת לי!!!
לא ידעתי שיש אפשרות לראות לבד מה נחסם...
 

chaya63

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
@חכמיהרזים
שנים עבדתי עם נתיב והייתי מאד מרוצה. המעלה שלהם שיכולים לפתוח לפי לקוח. הייתי פותחת להם בקשות לכל סוגי האתרים של החברה, מקסימום נעזרתי בהקלטת רשת להבין מה חסום אם מדובר בגישת רשת שאינה דווקא אתר (קריאות אבטחה למשל).
אם עובדים בלינוקס או מאק זה לא רלוונטי. נתיב מחייב מערכת הפעלה של ווינדוס.

כיום עם לינוקס, אני בנטפרי. נטפרי כל בקשת פתיחה פותחת לכולם. אם יש קבוצה בעבודה עם אותו סינון זה מאד מקל. כל אחת שפותחת משהו - פותח לכולם. מצד שני יש להם חסרונות: יודמי חסום למשל. וכן מי שעובד הרבה עם דרייב ומסמכים של דרייב (גוגל דוקס) כל התמונות מטושטשות וניתן לראותם רק ע"י הורדה של המסמך, גם כשמדובר בתמונות טובות. אין להם יכולת לפתוח את זה. באתרוג זה פתוח.
בנושא התמיכה:
יש לנטפרי ממשק מעולה לפתיחת בקשות אתרים. במידה והבקשה פשוטה - בדיקת אתר - הטיפול מהיר ויעיל. במידה ויש בעיה מורכב יותר - מאד קשה לקבל מהם תמיכה ספציפית. רשמית אין להם בכלל טלפון לתמיכה, רק במערכת ההמוחשבת.
באתרוג - יש המתנה ארוכה לנציג (כשעה ממוצע), אבל אז הוא בעזרת שליטה מרחוק מטפל בבעיה.
אתרוג גמישים יותר לפתוח דברים (למשל יודמי... או להחריג IP של שרת של החברה).
 

ב.ל

משתמש פעיל
אני עובד בחברה (תכנות) שכולם מחוברים לנטפרי ומסתדרים מצוין.
בדרך כלל כל מה שצריך כבר פתוח, ואם משהו חסום שולחים פנייה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה