אסטרטגיה חסידויות

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מי שמכיר קמפיין טוב שנעשה בתוך חסידות לשכנע את החסידים לחתום הוראת קבע למוסדות החסידות או מסי חבר להוצאות כלליות וכדומה. אשמח מאוד שיעלה לפה. תודה לכולם
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
בחסידויות רבות מסע החתמת הוראות קבע מתבצע דרך ערבי-תה
או אופן אחר של מפגש אישי

בפרסום שאני עורכת לקבוצה הטרוגנית, אנחנו עובדים באופן מערכתי
דוחפים בכל הזדמנות דף הו"ק
מצ'פרים את בעלי ההו"ק (כרטיס מתנה בהגרלות, בונוסים בסיניות, מתנות מידי פעם)
ופעם בשנה קמפיין הו"ק ייעודי
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בחסידויות רבות מסע החתמת הוראות קבע מתבצע דרך ערבי-תה
או אופן אחר של מפגש אישי

בפרסום שאני עורכת לקבוצה הטרוגנית, אנחנו עובדים באופן מערכתי
דוחפים בכל הזדמנות דף הו"ק
מצ'פרים את בעלי ההו"ק (כרטיס מתנה בהגרלות, בונוסים בסיניות, מתנות מידי פעם)
ופעם בשנה קמפיין הו"ק ייעודי
יש לך דוגמאות להציג?
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
מי שמכיר קמפיין טוב שנעשה בתוך חסידות לשכנע את החסידים לחתום הוראת קבע למוסדות החסידות או מסי חבר להוצאות כלליות וכדומה. אשמח מאוד שיעלה לפה. תודה לכולם
לא הייתי ממליץ לכם לבנות על זה קמפיין,
קמפיין לקהל ממוקד, אמור להיות מאוד מותאם.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מי שמכיר קמפיין טוב שנעשה בתוך חסידות לשכנע את החסידים לחתום הוראת קבע למוסדות החסידות או מסי חבר להוצאות כלליות וכדומה. אשמח מאוד שיעלה לפה. תודה לכולם
עשיתי אצלינו בקהילה פעמיים אבל זה בית כנסת די קטן בעירינו וקהילה די חדשה.. ככה שכל אחד מרגיש את עצמו "אחראי בהחלטות" אז הקמפיין הלך
יחד באחריות..
צוזאמען מיט אחריות
וגם מצאנו איזה יובל השביעי/שישי/עשירי

עול הכספי זה הדאגה שלי בדיוק כמו שלך..
בעצם הבאתי חשבונות הכי פתוח ללא נסתרות..
זה יותר מתאים לקבוצה קטנה

בקבוצה גדולה בדרך כלל לא כל כך מעבירים חשבונות.. כיון אחר של התרמה
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לא הייתי ממליץ לכם לבנות על זה קמפיין,
קמפיין לקהל ממוקד, אמור להיות מאוד מותאם.
ברור שלא התכונתי לחקות אף אחד. אבל אני כן חושב שיש הרבה מה ללמוד מכל קמפיין
 

סיומים

משתמש צעיר
עריכה תורנית
אם זה עדיין נוגע!
מנסיון
תלוי מאוד באיזה קהילה מדובר
דבר ראשון הוא לדרוש חתימת רבנים באותו קהילה
מפני ב' סיבות
א' באופן רגיל ממושמעים לרבנים
ב' כמה שיותר חתימות של סבות יש יותר תמריץ לנכדים שלהם לעבוד בקמפיין [אגב: כך עשיתי ומצאתי סיבה לכל אדם זקן שיש לו איזשהוא מעמד והחתמנו אותם כמובן הרבנים המוכרים היו למעלה ברשימה]
בהצלחה!!!
 

סופר ומונה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בכל חסידות סטנדרטית יש מנהגים קבועים ונודעים של הרבי.
אם הופכים את האירוע והנלווה אליו למשהו שמי שנמצא שם חסיד, ומי שלא פשוט לא שייך, יש לזה אפקט מאוד גדול.

2 דוגמאות:
1. היית קהילה שהפכה את האירוע לציון איקס שנים לייסוד השיכון הראשון ע"י הרבי זצ"ל. כל השיח סביב האירוע היה על הנושא הזה, בתעמולה וכל הנלווה. כולם פתאום הרגישו שחייבים להיות שם. ומי שהיה שם, כמו שאומרים, כבר נפל ברשת...
2. אם למשל נותנים מתנה, שמאוד חשובה ערכית בעיני החסידים שכולם ירגישו שהם חייבים את זה בבית. כמו למשל מטבע ברכה של הרבי שמברך אותה אישית, ובתוך תעודה של רזיאל המלאך וכדו' עם שמירה וכו', והופכים את המוצר למוצר חובה בכל בית של חסידות איקס.

כמובן שלצד הדוגמאות הנ"ל, מטפטפים אודות החשיבות שבנתינת התרומה למוסד זה וכו' וכו', ומהכל ביחד זורמים הו"ק. בס"ד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה