למסירה חנות אפליקציות כשרה חדשה בנטפרי (אנדרואיד)

מרדכי היהודי

משתמש פעיל
ציטוט מתוך פורום נטפרי:
הנני להקדים כי שקלתי מספר פעמים בדעתי אם הדברים מותרים להודיע אותם בציבור או לא, ולא נחה דעתי עד ששאלתי במערכת הפניות והודיעו לי כי אין להם התנגדות לכך.
עדיין במידה והדברים לא לפרסום, הרשות ביד ההנהלה למחוק את הדברים.
*
הנושא הוא חנות האפליקציות של נטפרי שהיא בעצם אפליקציה לאנדרואיד שמותקנת יחד עם הווייפרי של האנדרואיד.
בחנות כרגע יש מספר אפליקציות, אולי בהמשך אעלה צילום מסך ממנו, כל פניה ששולחים תמורת נקודה ניתן להוסיף עוד אפליקציה לחנות האפליקציות [במידה והוא עונה לקריטריונים של נטפרי], כך שלפי ההשערה כמו שיש אתרים רבים שפתוחים כיום בנטפרי, בעתיד צפויים להיות אפליקציות רבות שיהיו פתוחות בנטפרי, לאחר בקשות של פתיחה.
*
עוד חידוש שקיים בווייפרי של אנדרואיד, שיש התקנת תעודת אבטחה, עוד לא ידוע לי אם זה פותר גם את בעיות האבטחה בגירסאות הללו של האנדרואיד המצריכים לפעמים טכנאי, אבל מי שיש לו בעיות עם זה, כדאי לו לבדוק את האופציה הזו אם היא כבר פותרת את הבעיה. (מה שהבנתי שזה היה אמור להיות בתכנון, השאלה אם כבר עכשיו).
*
לסיום ניתן לציין כי אינני מייצג את נטפרי, וכל מה שכתבתי אינו מהוה הודעה רשמית או מקצועית מטעם נטפרי, ולא מחייב אותם בכלום, וגם לא מחייב שאין פרטים לא מדוייקים בדברי.
כמו כן ניתן להודיע שהתוכנה עדיין לא הושקה באופן רשמי, ולדבריהם עדיין לא מדובר על פתרון סופי לאנדרואיד באופן בטוח, אלא רק כנסיוני בלבד. עד שתהיה, מקווים בהמשך, השקת הגירסה הסופית.
 

ש וינברג

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
התקדם משהו??????????????
פשוט אני מנסה להוריד אפליצקיית מצלמה, שיש לי איתה בעיה וצריך להתקין מחדש,
אבל ממש לא מצליח להוריד כלום, אין לי מושג כיצד להתגבר על זה.
????????????????
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה