בקשת תפילה חמוש מחזיק בני ערובה בבית כנסת טקסס

מצב
הנושא נעול.

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
דיווח ראשוני:
אדם חמוש מחזיק בני ערובה בתוך בית כנסת של הקהילה בקוליוויל בטקסס.
על פי המשטרה המקומית כל התושבים בסביבה הקרובה מפונים.

בהמשך לדיווחים מטקסס עולה כי ככל הנראה החמוש מחזיק בראביי בית הכנסת הרפורמי, טרם ידוע כמה נוספים שוהים עמו.
 

כהן לוי

משתמש פעיל
כוחות משטרה גדולים באיזור האירוע
 

קבצים מצורפים

  • תמונה1.png
    תמונה1.png
    1.5 MB · צפיות: 197

כהן לוי

משתמש פעיל
חמוש נמצא בתוך בית הכנסת בית ישראל של הקהילה היהודית בקוליוויל, במהלך תפילות השבת. מספר לא ידוע של אנשים מוחזקים כבני ערובה – כל על פי הדיווח.

החמוש הודה שבידיו פצצה ושכרגע אין פצועים במקום

הגבר החמוש מציג את עצמו כמוסלמי, ומדבר על אללה ומוחמד.

כוחות המשטרה סגרו את האזור וביקשו מהתושבים בבתים הסמוכים להתפנות.
 

כהן לוי

משתמש פעיל
על פי הדיווח של המשטרה, חמוש נמצא בתוך בית הכנסת ומחזיק אנשים כבני ערובה, משטרת קולוויל בטקסס דיווחה, כי זמן קצר לאחר 11:30 בבוקר ביום שבת שעון מקומי, היא מתמודדת עם אירוע בני ערובה, אך מידע נוסף טרם אושר על ידי גורמים רשמיים.

על פי דיווחים מקומיים, החמוש דורש לדבר עם אחותו בטלפון, לטענתו היא בכלא ולא נותנים לו לדבר איתה.

הגבר החמוש: אם מישהו ינסה להתקרב לבניין… כולכם תמותו

כאמור, התושבים בסביבה הקרובה פונו, והמשטרה ביקשה מאנשים להימנע מלהגיע האזור.
 
נערך לאחרונה ב:

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כלי תקשורת בטקסס מדווחים כי החמוש שמחזיק בני ערובה בבית כנסת "בית ישראל" בעיר קוליוויל נשמע לכאורה בזמן שהוא מדבר בטלפון עם נציגי המשטרה. הוא איים עליהם שלא ייכנסו למקום. לפי דיווחים הוא מנהל מו"מ לשחרור בני הערובה. לא ברור בכמה אנשים הוא מחזיק. וכן על נפגעים.




המשטרה בטקסס פינתה בשעה האחרונה את תושבי שכונת קוליוויל שבטקסס, לאחר שיחידת ימ"מ הגיעה למקום עקב דיווח על בני ערובה המוחזקים בתוך בית הכנסת.
מדיווחים מקומיים עולה, כי בבית הכנסת שוהה אדם ממוצא ערבי המחזיק את המתפללים כבני ערובה. עוד דווח, כי האיש מאיים על מתפללים ומדבר על נושאי דת. החמוש אמר כי "אם מישהו ינסה להיכנס לבניין הזה, אני אומר לכם כולם ימותו", על פי דיווחים מקומיים, בתוך בית הכנסת ישנם כשישה אנשים.
המשטרה כאמור, מקיפה את הבניין, ועל פי דיווחים האיש החמוש עם מבטא בריטי מאיים לירות בכל מי שיפריע לו. בשעה האחרונה מתקיים משא ומתן בין ה-FBI לחמוש ומהבית הלבן נמסר כי הם עוקבים אחר המצב.
משטרת קולוויל בטקסס דיווחה, כי זמן קצר לאחר 11:30 בבוקר ביום שבת שעון מקומי, היא מתמודדת עם אירוע בני ערובה, אך מידע נוסף טרם אושר על ידי גורמים רשמיים.
על פי דיווחים מקומיים, החשוד לקח את הרב ו-3 נוספים כבני ערובה.
‏החוטף הוא מוחמד סידיקי אחיה של עאפיה סידיקי, מחבלת מוכרת אשר כלואה בבסיס חיל האוויר קרסוול ליד פורט וורת' בטקסס, והוא דורש לשחרר אותה. בספטמבר 2008 היא הורשעה בניסיון רצח של חיילים אמריקנים. ובפברואר 2010 נגזרו עליה 86 שנים במאסר בבית כלא בטקסס.
רשת ABC מדווחת, כי מוחמד טוען שיש לו מספר פצצות במקומות לא ידועים וכי הוא טוען שהוא חמוש, אחותו כאמור היא עפיה סידיקי, שהורשעה בניו יורק בניסיון להרוג אנשי צבא אמריקאים. וכעת הוא דורש לדבר איתה.
החמוש נשמע אומר כמה פעמים שהוא לא רוצה שמישהו יפגע והזכיר גם את ילדיו, האיש הזכיר שוב ושוב את אחותו ואת האסלאם ונשמע מקלל ומאיים.
כאמור, התושבים בסביבה הקרובה פונו, והמשטרה ביקשה מאנשים להימנע מלהגיע האזור.

בחדרי חרדים




האשכול פעיל לעדכונים בלבד.
לא לדיונים ופטפטת.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
15.1.2022 22:37

ניר דבורי: האירוע בטקסס: מדובר על בית כנסת רפורמי, ככל הנראה באמצע טקס בר מצווה חמוש מוסלמי נכנס לבית הכנסת ותפס את "הרב" וכמה מתפללים כבני ערובה. כעת הוא בשיחה טלפונית עם מפקד היחידה לחילוץ בני ערובה, הוא כועס שאחותו בכלא ולא נותנים לו להיפגש איתה.
 

אלישבע10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אחד מהחטופים שוחרר ב"ה.
מצבו הבריאותי תקין.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה