חיבור חוטי טלפון

דוד אי

משתמש פעיל
יש לי קו טלפון ביתי של נטוויז'ן 013, היה לי שקע טלפון כפול בממ"ד שליציאה אחת מחובר פילטר שאליו מחובר (ביציאת הDSL) הראוטר, ומהראוטר (ביציאת הטלפון) מחובר חוט חזרה ליציאה השניה בשקע הכפול, וזה נתן לי קו טלפון בשקעי הבית האחרים. כרגע (אחרי שיפוץ) הפסיק פתאום הקו בשקעים הישנים של הבית (נורת הDSL אינה דולקת), ורק בשקע החדש הראוטר עובד.
אשמח לעזרה
א. איך אני בודק את החוטים בקרונה (הארון בכניסה לבית) מה אמור להתחבר למה, יש שמה חיבורים פתוחים שהפועלים הוסיפו לי עבור השקע החדש.
ב. איך אני מחזיר את הקו מהראוטר בשקע החדש עבור כל הבית, האם אני צריך שם שקע מפוצל? האם השקע השני מתחבר לאותם חוטים של השקע הראשון (אם כן אז למה לא להחזיר את החוטים ליציאת הטלפון בפילטר).
מקווה שאני ברור.
מצרף פה תמונה של הקרונה
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1807.JPG
    IMG_1807.JPG
    1.6 MB · צפיות: 168
  • IMG_1806.JPG
    IMG_1806.JPG
    1.6 MB · צפיות: 169

משחזר מידע

משתמש סופר מקצוען
נראה לי שיהיה קצת קשה להסביר זאת עלי כתב
אנסה לתת לך קווים מנחים

סטנדרט בזק בכבל 2 זוג הוא
כחול וכחול לבן
כתום וכתום לבן

זה אומר שמסתבר שהקו נמצא בכחול וכחול לבן (אחד מהכבלים הישנים) שמגיע מבזק (ארון תקשורת של הבנין)

שאר החוטים יש שמה ברדק שלם
אני רואה שיש לך שמה כבל רמקול ?
מה קשור כבל רמקול
כנראה עבודה ערבית (לא היה כבל טלפון, אז יאללה נשים כבל רמקול)

דבר נוסף אני רואה שמחובר לקורונה בערוץ 2 כחול וכחול לבן (שאני חושב שזה הקו) מלמטה אבל מלמעלה אני רואה מחובר רק כחול (או שאני לא רואה טוב ?)
 

דוד אי

משתמש פעיל
דבר נוסף אני רואה שמחובר לקורונה בערוץ 2 כחול וכחול לבן (שאני חושב שזה הקו) מלמטה אבל מלמעלה אני רואה מחובר רק כחול (או שאני לא רואה טוב ?)
מלמעלה מחובר גם לבן, ואת השקע החדש הפועל לא חיבר לקורונה עצמה אלא קרע את החוט הכחול והלבן באמצעו וליפף עליו את החוטים.
 

משחזר מידע

משתמש סופר מקצוען

דוד אי

משתמש פעיל
מדובר בשתי שקעים.
אבל ב"ה הסתדרתי לפי ההנחיות שלך עקבתי אחרי החוטים (הכחול והלבן הנכנסים), ונשפתי בצנרת לאוזני ילדי שהצמידו את אפרכסתם לשקעים בחדרי הבית, כך שיכולתי לעקוב לאיזה צינור מחובר כל שקע, וכרגע זה עובד.
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה