קריאטיב חוו"ד על "כותרת"

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
איזה כותרת יותר מכבדת? מתאימה?
דעתי:
הראשונה יותר עממי אבל נחמד
השניה יותר מכובד
מה דעתכם?

20190628_100601.jpg
20190702_115627.jpg
 

ברענט

משתמש פעיל
פרסום וקופי
לעניות דעתי,
לכותרת הראשונה יש צליל קצת מזלזל.
שימי לב לשימוש בביטוי הזה, לדוג':
'עם כל הכבוד לחכמה שלך עדיין אינן יודעת הכל...' וכו'.
המשמעות היא: מתן כבוד מדומה במטרה להקטין.
לעומת זאת,
לכותרת השניה יש צליל חיובי אשר מפרגן, מרומם ומכבד באמת את הזולת.
אישית הייתי בוחרת בה.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לעניות דעתי,
לכותרת הראשונה יש צליל קצת מזלזל.
שימי לב לשימוש בביטוי הזה, לדוג':
'עם כל הכבוד לחכמה שלך עדיין אינן יודעת הכל...' וכו'.
המשמעות היא: מתן כבוד מדומה במטרה להקטין.
לעומת זאת,
לכותרת השניה יש צליל חיובי אשר מפרגן, מרומם ומכבד באמת את הזולת.
אישית הייתי בוחרת בה.
מצטרפת.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
2 כיוונים לעם כל הכבוד..

עם כל הכבוד לכל התזמורת. אולם. וכו' שהשקעת אבל כשאתה באמת..

עם כל הכבוד לשאר הקייטרינגים ברחוב..
 

ברענט

משתמש פעיל
פרסום וקופי
2 כיוונים לעם כל הכבוד..

עם כל הכבוד לכל התזמורת. אולם. וכו' שהשקעת אבל כשאתה באמת..

עם כל הכבוד לשאר הקייטרינגים ברחוב..
עם כל הכבוד ל2 הכיוונים שהתכוונה אליהן דעתך,
עדיין זה מקטין.
למה לאבד את כבודם של 'התזמורת, האולם וכו'', או, לחילופין, של 'שאר הקייטרינגים ברחוב'
בשביל להעלות את קרנה של הקייטרינג הזה?
חוץ מזה, קחו בחשבון את הכוון השלישי והחשוב ביותר, שהוא: הלקוח.
אם לו זה נותן תחושה מעט מקטינה הוא יעדיף להתרחק מזה.
האם לא שווה יותר לתת לו להרגיש שווה?
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ואני חושב, גבריאל, ש"עם כל הכבוד" הרבה יותר קריאייטיבי.
איך אומרים: "עם כל הכבוד" לכל המגיבים כאן, אתה חייב ליצור את ה"וואהו" במודעה שלך.
אם זה יהיה "בכל הכבוד הראוי" זה יהיה בנאלי מידי...
חבל.
באמירת "עם כל הכבוד" לא זלזלת באף אחד, אבל בתת מודע, נתת לקייטרינג תחושת עליונות וייחודית. וזה מה שצריכים. כפרסומאי, אתה נדרש, לבדל את הפרסומות של הלקוחות שלך, יותר מכולם.
יש'ך את זה!
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לכותרת עם משמעות נוספת יש יתרון קריאייטיבי אבל בתנאי שהמשמעות השיווקית עולה מיד לראש במקרה שלנו המשמעות הפשוטה שהיא השיווקית לא מספיק ברורה וכתוצאה מכך איננה אפקטיבית
 

יוסף יצחק פרקש

זמר ומוזיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
אפשר,
''כל הכבוד''
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תנסה להוסיף מילה קטנה לפני עם כל הכבוד,

'לפרגן / לתת / שמחה

עם כל הכבוד'

משהו בסגנון.
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
האופציה השניה אולי אכן פחות "מבריקה" - אבל לפעמים כדאי לוותר על ההברקה והלרוויח את הלקוחות הפוטנציאליים. שלא ירגישו רתיעה או זלזול בקייטרינגים אחרים מצד המפרסם.

באופציה הראשונה זה נשמע שבעל העסק יותר מידי עף על עצמו כאילו עם כל הכבוד לאחרים אני הרבה יותר... וכשמישהו אומר את זה על עצמו זה לא עושה הרגשה טובה לצד השני...

אפשר לנסות גם אופציה של:

בכבוד.

שגם נותן את האפקט של כפל משמעויות - שאומרים "בכבוד" כדי לפרגן למישהו בחום...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה