קריאטיב חוו"ד על "כותרת"

ברענט

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
לעניות דעתי,
לכותרת הראשונה יש צליל קצת מזלזל.
שימי לב לשימוש בביטוי הזה, לדוג':
'עם כל הכבוד לחכמה שלך עדיין אינן יודעת הכל...' וכו'.
המשמעות היא: מתן כבוד מדומה במטרה להקטין.
לעומת זאת,
לכותרת השניה יש צליל חיובי אשר מפרגן, מרומם ומכבד באמת את הזולת.
אישית הייתי בוחרת בה.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
לעניות דעתי,
לכותרת הראשונה יש צליל קצת מזלזל.
שימי לב לשימוש בביטוי הזה, לדוג':
'עם כל הכבוד לחכמה שלך עדיין אינן יודעת הכל...' וכו'.
המשמעות היא: מתן כבוד מדומה במטרה להקטין.
לעומת זאת,
לכותרת השניה יש צליל חיובי אשר מפרגן, מרומם ומכבד באמת את הזולת.
אישית הייתי בוחרת בה.
מצטרפת.
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
2 כיוונים לעם כל הכבוד..

עם כל הכבוד לכל התזמורת. אולם. וכו' שהשקעת אבל כשאתה באמת..

עם כל הכבוד לשאר הקייטרינגים ברחוב..
 

ברענט

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
2 כיוונים לעם כל הכבוד..

עם כל הכבוד לכל התזמורת. אולם. וכו' שהשקעת אבל כשאתה באמת..

עם כל הכבוד לשאר הקייטרינגים ברחוב..
עם כל הכבוד ל2 הכיוונים שהתכוונה אליהן דעתך,
עדיין זה מקטין.
למה לאבד את כבודם של 'התזמורת, האולם וכו'', או, לחילופין, של 'שאר הקייטרינגים ברחוב'
בשביל להעלות את קרנה של הקייטרינג הזה?
חוץ מזה, קחו בחשבון את הכוון השלישי והחשוב ביותר, שהוא: הלקוח.
אם לו זה נותן תחושה מעט מקטינה הוא יעדיף להתרחק מזה.
האם לא שווה יותר לתת לו להרגיש שווה?
 

hershy sh

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
ואני חושב, גבריאל, ש"עם כל הכבוד" הרבה יותר קריאייטיבי.
איך אומרים: "עם כל הכבוד" לכל המגיבים כאן, אתה חייב ליצור את ה"וואהו" במודעה שלך.
אם זה יהיה "בכל הכבוד הראוי" זה יהיה בנאלי מידי...
חבל.
באמירת "עם כל הכבוד" לא זלזלת באף אחד, אבל בתת מודע, נתת לקייטרינג תחושת עליונות וייחודית. וזה מה שצריכים. כפרסומאי, אתה נדרש, לבדל את הפרסומות של הלקוחות שלך, יותר מכולם.
יש'ך את זה!
 

איש מעניין

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
לכותרת עם משמעות נוספת יש יתרון קריאייטיבי אבל בתנאי שהמשמעות השיווקית עולה מיד לראש במקרה שלנו המשמעות הפשוטה שהיא השיווקית לא מספיק ברורה וכתוצאה מכך איננה אפקטיבית
 

יוסף יצחק פרקש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
מוזיקה ונגינה
סאונד והפקות אולפן
אפשר,
''כל הכבוד''
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
האופציה השניה אולי אכן פחות "מבריקה" - אבל לפעמים כדאי לוותר על ההברקה והלרוויח את הלקוחות הפוטנציאליים. שלא ירגישו רתיעה או זלזול בקייטרינגים אחרים מצד המפרסם.

באופציה הראשונה זה נשמע שבעל העסק יותר מידי עף על עצמו כאילו עם כל הכבוד לאחרים אני הרבה יותר... וכשמישהו אומר את זה על עצמו זה לא עושה הרגשה טובה לצד השני...

אפשר לנסות גם אופציה של:

בכבוד.

שגם נותן את האפקט של כפל משמעויות - שאומרים "בכבוד" כדי לפרגן למישהו בחום...
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה