חוות דעת לאתר

תמימה

מעטפת אישית מושלמת. בשבילך.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שלום לכל בוני האתרים החרוצים!
לאחר עמל רב של שדרוג חנות מקוונת לממכר מוצרי דיגיטל עם וורדפרס + אלמנטור פרו + ווקומרס
הנה התוצאה לפניכם
http://shop.crewtech.co.il
אשמח בהחלט להערות / הארות מחכימות
אם כי חלק מהדברים הם ג'וק של הלקוח
(למשל הבאנר בצד שזה כבר פסה ממש התעקשו על זה)
תודה רבה!
אה ואם כבר שאלה
בגלל הצורה של התפריט שהם דרשו לא היה כל כך מקום לאייקונים
וזה די חסר בעיני (יש רק בהמבורגר בתפריט הנפתח בצד ימין)
רציתי לפחות להוסיף עגלה ליד העגלת קניות, יודעים איך עושים את זה? יש תוסף מתאים?
(סל הקניות נמצא בוידג'טים)
 

Avi300

משתמש פעיל
הרספונטביות לא משהו.
הייתי מעגל קצת את התיבות של המוצרים..
חוצמזה נראה מעולה
 

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לי אישית הפריע 2 דברים:
1. איזשהו באנר או משהו שיסביר לאן הגיעו....יש שתי מותגים (????) בשני הצדדים ושניהם באנגלית כך הם לא ממש מספקים מידע...ובצד השני יש המבורגר שגם הוא לא מספק מידע בלי שילחצו עליו
2. התפריט הצדדי....איכשהו העין מחפשת למעלה איזשהו מידע וחוץ מלוגו ומספר טלפון אין כלום!
שתי הדברים האלה הם בעצם אותה נקודה....איזשהו בעיה קשה בחווית משתמש...
אפילו אחרי שראיתי את המוצרים והבנתי שמן הסתם הגעתי לחנות שמוכרת מוצרי אלקטרוניקה (זה נכון?) - לא הייתי בטוחה מה הם בדיוק - חברה שמייצרת? חנות שמיבאת? דווקא אלקטרוניקה או סתם חנות שמוכרת הכל?

גם אחרי שלוחצים על ההמובורגר או על הקטגוריות אז נפתח תפריט צדדי (במסכים גדולים זה מידי בצד) ותת תפריט כבר ממש מסתיר את המוצרים בעמוד...שזה גם הפריע
וגם למטה חלק מהטקסט מוסתר....זה נותן תחושה שזה נגלל אבל למעשה זה נצמד ללמטה ורק העמוד נצמד...

וגם שימי לב שהתפריט הצדדי מסתיר תפריט נוסף שנמצא בצד של החנות....שזה גם מוזר
בקיצור - לדעתי כדאי לוותר על המיוחדות ולעשות תפריט עליון רגיל..
תפריט צדדי מתאים יותר לאתרים ממש מדוללי תוכן עם תמונות ענק...או לכל הפחות לעשות גם וגם..
בלי לוותר על אף אחד מהם

אני מאוד ממליצה על התבנית FLATSOME לחנויות! מאוד מאוד..
ושם מובנה בתבנית האיקונים של עגלת קניות וכדומה..

המון המון בהצלחה!
אל תתייאשי - העבודה לא לפח...כל המוצרים שהכנסת והכל - יישאר, גם אם תחליפי תבנית

כמובן שאת יכולה להתעלם מדעתי...אולי אני סתם מרובעת מידי...
 

תמימה

מעטפת אישית מושלמת. בשבילך.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לי אישית הפריע 2 דברים:
1. איזשהו באנר או משהו שיסביר לאן הגיעו....יש שתי מותגים (????) בשני הצדדים ושניהם באנגלית כך הם לא ממש מספקים מידע...ובצד השני יש המבורגר שגם הוא לא מספק מידע בלי שילחצו עליו
2. התפריט הצדדי....איכשהו העין מחפשת למעלה איזשהו מידע וחוץ מלוגו ומספר טלפון אין כלום!
שתי הדברים האלה הם בעצם אותה נקודה....איזשהו בעיה קשה בחווית משתמש...
אפילו אחרי שראיתי את המוצרים והבנתי שמן הסתם הגעתי לחנות שמוכרת מוצרי אלקטרוניקה (זה נכון?) - לא הייתי בטוחה מה הם בדיוק - חברה שמייצרת? חנות שמיבאת? דווקא אלקטרוניקה או סתם חנות שמוכרת הכל?

גם אחרי שלוחצים על ההמובורגר או על הקטגוריות אז נפתח תפריט צדדי (במסכים גדולים זה מידי בצד) ותת תפריט כבר ממש מסתיר את המוצרים בעמוד...שזה גם הפריע
וגם למטה חלק מהטקסט מוסתר....זה נותן תחושה שזה נגלל אבל למעשה זה נצמד ללמטה ורק העמוד נצמד...

וגם שימי לב שהתפריט הצדדי מסתיר תפריט נוסף שנמצא בצד של החנות....שזה גם מוזר
בקיצור - לדעתי כדאי לוותר על המיוחדות ולעשות תפריט עליון רגיל..
תפריט צדדי מתאים יותר לאתרים ממש מדוללי תוכן עם תמונות ענק...או לכל הפחות לעשות גם וגם..
בלי לוותר על אף אחד מהם

אני מאוד ממליצה על התבנית FLATSOME לחנויות! מאוד מאוד..
ושם מובנה בתבנית האיקונים של עגלת קניות וכדומה..)

המון המון בהצלחה!
אל תתייאשי - העבודה לא לפח...כל המוצרים שהכנסת והכל - יישאר, גם אם תחליפי תבנית

כמובן שאת יכולה להתעלם מדעתי...אולי אני סתם מרובעת מידי...
את ממש צודקת לדעתי בהכל!
אבל זה ממש לא אני זה הלקוח
הם החליטו על 2 לוגויים עם מספר טלפון גדול באמצע, הם לא רצו להוסיף תוכן על החנות
גילוי נאות: זה אתר לסוכנים בלבד ולא ללקוחות פרטיים כך שהם למעשה כבר מכירים את החנות, ולמעשה זה שדרוג של האתר הישן, והוא למעשה לא מיועד לך בכלל אלא רק לסוכנים שעובדים איתם.
התפריט הצידי שנפתח והיה עבודה די קשה גם כן דרישה שלהם כי ראו את זה באתרים אחרים והתלהבו. וכן התפריט צד - גם הבאנר בצד - אמרתי להם שזה ממש פסה...
אבל הם התעקשו... שמי שנכנס יראה דבר ראשון את הקטגוריות ולא את הבאנר.
בקיצור... לא יודעת מה הם יגידו אם נחליף עכשיו תבנית אבל אולי זה רעיון.
זה לא את מרובעת בכלל. זה הם... ;)
(אל תגידי תאמרי להם כי נאמתי בלי סוף והם רק ענו: "צריך לעשות מה שהלקוח רוצה...")
 
נערך לאחרונה ב:

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אויש...הלקוחות שחושבים שהם חכמים יותר מאנשי המקצוע ולא מבינים למה האתר/המותג/הפרסום שלהם לא עושה את העבודה...
פשוט מתסכל!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה