שלום לכל המעצבים היקרים.
אני עובר בשקיקה על הדיון החשוב שעוררתם, והוא חשוב לי ולהגדרה המיתוגית שלי
ראשית אציין שכולכם צודקים כל אחד מנקודת מבטו וצרכיו!
וכפי שאמרו פה כמה ניקים/מעצבים יקרים ונגעו בכמה נקודות מרכזיות וחשובות.
ראשית תפיסתי היא שכל חברה של פונטים וכל מעצב גופנים שקיימים מייצרים מוצרים מצויינים
שמתאימים ללקוחות שונים ומגוונים כאשר כל חברה מנסה לתת מענה על צרכים שונים חלקם ברמת
המוצר והתאמתו לשימושים כמו לדוג' עימוד עיצוב כריכות פרסום שלטים אינטרנט אפליקציות מסך .... ועוד
וחלקם ברמת הערכים שחשוב למעצבים להעביר ביצירותיהם דרך שימוש במוצרים ואלמנטים
ופונטים שמרכיבים את יצירותיהם לדוג' ייחודיות איכות חדשנות רמת גימור ועוד....
בנושא ההמחרה התלבטתי בו רבות, קראתי עליו, וגם לקחתי ליווי עסקי בנידון.
בראש ובראשונה נתחיל באסטרטגיה עסקית - השיטה העסקית המתאימה ביותר לשירות מוצר שאנו מוכרים
נגזרת מאופי הפלטפורמה, היקף מערך השירות שאנו מחזיקים (פריסת סניפים) מתחרים, היקף מוקד מכירות ועוד...
האסטרטגיה שבחרתי בה נגזרת מכל המרכיבים האלה וקובעת את אופי התמחור של המוצרים
בהתאם להיקף השירות, אופי המוצרים, ריוחיות המוצר שאני מספק, תקופת הפיתוח, ואיכותו.
כמובן יכול להיות שהאסטרטגיה תשתנה תוך כדי תנועה בהתאם למשוב מהלקוחות, ביקושים
והתפתחות בהיקף מערך השירות והפלטפורמה שלי.
אני מאמין שכל עסק לא יכול לכסות את כל הלקוחות אלא הוא חייב להתמקד בפלח מסויים
גדול ככל הניתן, ולהתאים את המוצר לצרכיו של הפלח הזה.
לכן אני לא מנסה למכור כמות מוצרים גדולה במחיר קטן,
כי אני מעוניין שלקוח יקנה רק מה שהוא צריך במחיר שישאיר לי מקום לרווחיות.
אבל עדיין יהיה שפוי. ויקבל מוצר שלא יהיה לעוס כל כך ותהיה לו יחודיות
בעבודות מיתוג תדמית שהוא עושה עבור לקוחותיו,
אשמח לענות לכל שאלה
מחירון למשפחות גופנים
תודה
שוקי דיין