קורונה חדשות חיוביות - קורונה

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
מהדורת חצות ב'קו החרדי'
• נשיא בית החולים שערי צדק פרופ׳ יונתן הלוי בראיון לקו החרדי: "ניתן לשאוב עידוד מהיציבות במספר החולים הקשים. צריך לקצר את זמן התשובה לבדיקות, זה מאוד משמעותי להתמודדות עם הקורונה. התקהלויות הן אם כל חטאת. נסיעה לאומן בעייתית מאוד בתקופה הזו. יש דעות קדומות כלפי החרדים. הזכות להפגין לא עולה על הזכות הקדושה להתפלל. המספרים של התחלואה בשערי צדק יציבים. התחזיות השחורות לא הוכיחו את עצמן. הנפטרים שלנו ברובן עם מחלות רקע"
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
בישראל, באיסלנד ובנורבגיה אין תמותת יתר עקב קורונה
מניתוח נתונים של "פיננשל טיימס" עולה כי בישראל, באיסלנד ובנורבגיה לא נרשמה עד כה יותר תמותה לעומת שיעור התמותה הממוצע בשנה רגילה
מערכת דוקטורס אונלי17.08.2020, 11:02


בישראל, באיסלנד ובנורבגיה לא נרשמה עד כה תמותת יתר עקב מגיפת הקורונה: כלומר לא נרשמה בהן יותר תמותה לעומת תמותה ממוצעת בשנה רגילה. כך לפי ניתוח נתונים שביצע "פיננשל טיימס" בשבוע שעבר.

הנתונים נאספו מ-21 מדינות. עודפי תמותה המיוחסים לקורונה נמצאו עם זאת בפרו (149%) – שיא מבין כל המדינות שנדגמו ואחריה: ספרד (56%), צ'ילה (46%), בריטניה (45%), איטליה (44%), בלגיה (40%), צרפת (31%), הולנד (27%), שווייץ (26%), שוודיה (24%), ארה"ב (23%), ברזיל (20%), פורטוגל (15%), אקוודור (11.7%), אוסטריה (8%), דנמרק (6%), גרמניה (5%) ודרום אפריקה (5%).
לפי הדיווח, שיעורי התמותה הגבוהים ביותר השונות היו באזורים עירוניים במדינות שבהן שיעור תמותת היתר המיוחסת לקורונה הוא מעל 50%. בניו יורק לדוגמה, תמותת היתר הגיעה ל-208% ובלימה שבפרו ל-289%.
בשבוע שעבר דיווח אתר "הארץ" כי על פי דו"חות למ"ס, מספר המתים בישראל בחודשים האחרונים לא שונה משמעותית ממספר המתים באותה תקופה בשנים האחרונות, כלומר אין תמותת יתר שניתן ליחס לקורונה. אלא שנתוני למ"ס לא מפרטים את סיבות המוות ויתכן שמוקדם להסיק מסקנות, מודגש בדיווח. מתחילת מארס עד סוף יולי מתו בישראל 18,476 גברים ונשים, ב-211 פחות מאשר באותה תקופה
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
נמשכת הירידה היומית במספר החולים החדשים והמתים מקורונה בעולם
ישראל עלתה למקום 30 ברשימת 213 המדינות והטריטוריות המדווחות על התחלואה
מערכת דוקטורס אונלי18.08.2020, 13:04


לפי דיווח אתר אוניברסיטת ג'ונס הופקינס מהבוקר (ג', 10:00), גם אתמול נרשמה ירידה במניין היומי של חולי קורונה חדשים בעולם וכן במניין המתים החדשים מהמחלה. אתמול היו רק 198,459 מקרים חדשים לעומת 216,926 שלשום ולראשונה מאז 5 ביולי מדובר במספר שהוא מתחת ל-200 אלף.

במניין היומי של מתים: אתמול היו 4,297 לעומת 4,543 שלשום ומעל 5,000 לפני כן – כאשר מאז 3 באוגוסט היתה עלייה עקבית מתמשכת.
עד כה בכל העולם חלו בקורונה 22,062,541 בני אדם, נפטרו 777,668 והחלימו 14,805,191. מניין החולים הפעילים העכשוויים עומד על 6,479,682.
ישראל עלתה למקום 30 ברשימה של 213 מדינות וטריטוריות (כולל ספינות נופש וגם כלי שיט של ציים צבאיים) המדווחות או דיווחו על התחלואה בהן, כאשר לפניה מדורגת מצרים עם 96,590 חולים מתחילת המגיפה ו-5,173 מתים. אחרי ישראל, אוקראינה עם 94,436 חולים – אתמול היו 1,6161 מקרים חדשים ומניין המתים בה 2,116.
באיחוד האמירויות במפרץ חלו עד כה 64,541 ונפטרו 364 אבל החלימו 57,794 ועתה חולים פעילים בה 6,383. בארה"ב מניין החולים עומד הבוקר על 5,612,027 ועד כה נפטרו מהמחלה 173,716.
ניו זילנד, שחגגה 102 ימים ללא חולה אחד, נאלצה לדחות את הבחירות בה לאחר שנמשכת בה בימים האחרונים עלייה איטית בתחלואה חדשה. עד כה חלו בה 1,643 מאזרחי המדינה, אתמול דיווחה על 12 מקרים חדשים. נפטרו 22. החלימו - 1,531. עתה מאושפזים בה 90 מקרי קורונה, מהם שישה במצב חמור-קריטי.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
בפיקוד העורף מתחילים לסגור את מלוניות הקורונה
מספר המאובחנים והמאושפזים במלוניות ירד משמעותית ובפיקוד העורף מתחילים לסגור את המלוניות • נבחנת האפשרות להפוך ישיבות עם תחלואה גבוהה למתקני החלמה • אמ"ן ממליץ לצמצם את כמות הסועדים בחגים
בריאות / קורונה25.8.2020 | 09:53

713b6e3d83dc571e238c.jpg


מלונית קורונה - שבת מברכים צילום: שוקי לרר

התפשטות התחלואה והמאבק בנגיף: אדיר ינקו כתב 'ידיעות אחרונות' מדווח כי בשל הירידה המתונה במספר המאובחנים, בשבוע שעבר נסגרו שלוש מלוניות ובימים הקרובים יינעלו כנראה עוד שש, המלונות יהיו ערוכים להיפתח בתוך 48 שעות במידת הצורך.

על פי הדיווח, בשל נתוני התחלואה המעידים על ירידה מתונה במספר המאובחנים החדשים בנגיף הקורונה, מקדם פיקוד העורף מהלך הדרגתי לסגירת המלוניות לחולים מאומתים. הפעם האחרונה שבה נסגרו מלוניות קורונה מפני שלא היה צורך בהפעלתן הייתה בחודש מאי.

בשבוע שעבר נסגרו כבר שלוש מלוניות. במהלך השבוע הנוכחי, בהתאם לנתוני התחלואה, צפויות להיסגר ארבע מלוניות נוספות. אם שיעורי התחלואה ימשיכו להתייצב או לרדת, ייסגרו עוד שתי מלוניות בשבוע הבא. המלוניות שנסגרו בשבוע שעבר פעלו בעכו, בחוף אכזיב וברמת הגולן. השבוע צפויות להיסגר מלוניות בתל־אביב, בירושלים ובתבור. עד לפני מהלך הסגירה פעלו 28 מלוניות ברחבי הארץ.

מפקד מרכז בידוד והחלמה במפקדת אלון של פיקוד העורף, אל"מ במיל' ניר בר און, אמר אתמול בנושא: "חשוב להדגיש שהמלוניות לא נסגרות לחלוטין לקליטת חולים חדשים. אנחנו ערוכים לפתוח אותן מחדש בתוך 48 שעות. מהלך הסגירה יאפשר לנו להתמקד בצורה טובה יותר באתגרים אחרים, כמו הכנת המלוניות שכן יפעלו בתקופת החגים".

על פי נתוני משרד הבריאות, במלוניות הקורונה מאושפזים כעת 2,372 חולים מאומתים. לשם השוואה, לפני שבועיים עמד המספר על 3.230, הירידה נובעת בין היתר מהגדרות ההחלמה החדשות של משרד הבריאות מלפני כחודש.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
קרב צעקות בין אשר לגמזו לקראת קבינט הקורונה
בפגישה השבוע שעסקה במתווה בתי הכנסת לקראת קבינט הקורונה היום (ג') נרשם עימות של ממש בין חה"כ יעקב אשר לפרויקטור הקורונה רוני גמזו אודות מודל הרמזור אותו הציג האחרון • לדבריו של אשר המודל אינו נכון לערים החרדיות ונתוני הקורונה בקרב בחורי הישיבות יוכיחו
בריאות / קורונה25.8.2020 | 09:31

עימות נוקב נרשם השבוע בין יו"ר ועדת החוקה חה"כ יעקב אשר לפרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, בפגישה בה השתתפו השרים החרדים דרעי וליצמן ושר הבריאות אדלשטיין, וזאת בשל חילוקי דעות בכל הנוגע למתווה בתי הכנסת וגם לדברים נוספים.

בפגישה שעסקה במתווה בתי הכנסת לקראת קבינט הקורונה היום (שלישי), התעמתו חה"כ אשר והפרויקטור גמזו גם על הקריטורנים שקובעים את דרגת הערים לפי תוכנית רמזור כעיר אדומה, ירוקה או בדרגה אחרת.

חה"כ גמזו הציע יוזמה לפיה הפרמטר שיקבע האם מדובר בעיר אדומה תימדד על פי יחס הנדבקים מתוך הנבדקים ולא מכלל התושבים, כך טען הפרויקטור גמזו כי המסר יעודד ראשי רשויות להוציא את כל תושבי העיר להיבדק כדי שלא ירשמו כעיר אדומה.

אלא שחה"כ יעקב אשר חלק על היוזמה, וטען כי כיוון שעל פי הנהלים רק מי שיש לו תסמינים או שווה בקירבה לחולה נבדק, ממילא אחוזי הנדבקים לעומת נבדקים תמיד תהיה כזאת שתגדיר את העיר - כעיר אדומה, בעיקר בריכוזים החרדים.

במהלך הדיון התנהל קרב צעקות בין אשר לגמזו, אשר אמר: "אפילו אם ישנו את נוהל הבדיקות זה חסר היגיון לבנות על ראש עיר שיידע להוציא את התושבים להיבדק, זה רק יגרום עוול לעיר שתוגדר כאדומה ללא צדק".

ח"כ אשר שלף נתונים מפתיעים מהבדיקות שנעשו לבחורי הישיבות וטען "הפרמטרים במודל הרמזור סותרים לגמרי את המציאות שהוכחה בבדיקות שנעשו כעת לכל בחורי הישיבות שבמתווה הקפסולות".

על פי הנתונים שהציג אשר, רק 34 בחורים מתוך כ-7000 בחורי הישיבות שנבדקו קודם פתיחת הזמן - נמצאו חיוביים. "זה פחות מאחוז!".

אשר ציין עוד: "חודש שלם של בין הזמנים הבחורים הסתובבו בכל מקום, היו בערים השונות, עם המשפחות שלהם, עם החברים, היו בהרבה בתי כנסת ובתי מדרש, ובקיצור הם מדגם שמייצג בהחלט את הציבור החרדי, והנה רק 34 בחורים מתוך כ- 7000 נבדקים נמצאו חיוביים, יש סקר יותר טוב מזה?". יצוין כי גמזו לא ענה על כך תשובה ברורה.
 

123770

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אירוע חסר תקדים התרחש הלילה בנמל התעופה בן גוריון.

הרב אברהם אליהו ניימרק ורעייתו חסיה משיכון חב"ד בלוד, לוו בידי ילדיהם ובני משפחתם, כשכולם עטויים במסכות כפי ההנחיות, בדרכם לשליחות הרבי בהנובר שבגרמניה.

בהנובר יפעלו הניימרקים יחד עם השליחה גב' שטערנא שרה וולף, רעייתו של השליח הבלתי נשכח במקום הרב בני וולף ז"ל, שנפטר בשלהי חודש ניסן, ובני משפחתה.

הבן, ר' איציק ניימרק, שליח הרבי בחברון, כתב: "עולם הפוך ראיתי. בדרך שבעולם הורים הם אלו שמלווים את ילדיהם ביציאה לשליחות, אבל הרבי הפך את העולם, וגם ילדים מלווים את הוריהם ליציאה לשליחות. לחיים אבא ואמא, בהצלחה!".

הבן, ר' זושא ניימרק, שליח הרבי באיה נאפה שבקפריסין, כתב: "שליחות לא נגמרת, שליחות מתעצמת. וכשהרבי הוא המשלח הגיל לא רלוונטי. וכך היום, ההורים שלי בגיל פנסיה החליטו לצאת לשליחות למקום שהכי צריך את הלב שלהם - הנובר שבגרמניה תחת משפחת הרב בני וולף ז"ל".
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
התחבורה הציבורית תאפשר נסיעה של עד 75% בשעות השיא

סוכם: היערכות התחבורה הציבורית לפתיחת שנת הלימודים באופן שיאפשר תפוסה של 75% ממקומות הישיבה באוטובוסים

תחבורה ציבורית // צילום: יונתן סינדל פלאש 90
תחבורה ציבורית // צילום: יונתן סינדל פלאש 90
שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו על היערכות התחבורה הציבורית לפתיחת שנת הלימודים באופן שיאפשר תפוסה של 75% ממקומות הישיבה באוטובוסים
וזאת בין בשעות 6:00-9:30 בבוקר ו- 14:00-17:00 אחה״צ, על מנת לאפשר למערך התחבורה להמשיך ולתפקד גם מול הביקושים הצפויים עם חזרת התלמידים לבתי הספר. התפוסה תתאפשר בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
משרד הבריאות לבתי החולים: לאפשר כניסת מחלימים להתנדב במחלקות קורונה

  • ה׳ באלול תש״פ – 25/08/2020

"הסיכון שמתנדבים שהינם מחלימים ממחלת הקורונה ידבקו בשנית - קטן", כתבה בפנייה ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות.
המתנדבים יחוייבו ללבוש ציוד מגן מלא ולחתום על הסכמתם להתנדבות
משרד הבריאות שיגר היום (שלישי) פנייה למנהלי בתי החולים ברחבי הארץ, עם קריאה לאפשר למחלימים מהנגיף להתנדב במחלקות הקורונה. "מתוך ניסיונם של מספר בתי חולים, מאושפזים במחלקות קורונה יכולים להיתרם רבות ממתנדבים שיסייעו במחלקה, יסעדו את החולים ובוודאי את אלה שמרותקים למיטתם", כתבה ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות החתומה על המכתב.
לדבריה, אין בכך סיכון להדבקה חוזרת: "יש לציין כי על פי המלצת הצוות לטיפול במגיפות (צט"מ), הסיכוי שמתנדבים שהחלימו ממחלת הקורונה ידבקו בשנית נמוך ולכן, העמדה שאומצה על ידנו היא לאפשר התנדבות של אנשים שעברו החלמה מתועדת, בצירוף סרולוגיה חיובית במחלקות הקורונה. מתנדבים אלו יכולים לסייע מאוד".

ההנחיה באה לאחר מאבק נרחב שהוביל ח"כ ישראל אייכלר מול מנהלי בתי החולים בטענה כי חולי קורונה זרוקים במחלקות בבידוד ללא פיקוח וסיוע של בני משפחה או מתנדבים. "מדוע אי אפשר להכניס אליהם מתנדבים שכבר החלימו מקורונה ומעוניינים לסייע?", שאל ח"כ אייכלר בשאילתה שהגיש לשר הבריאות במליאת הכנסת. הוא סיפר כי "חולים המאושפזים במחלקות קורונה מתלוננים על כך שהם נתונים לחסדיהם של רופאי המחלקה ללא שום ביקורת של המשפחה. יש הרבה אנשים, חולים קשה או בינוני, שמתדרדרים בגלל שאין להם עם מי לדבר".
יצוין כי עוד לפני ההוראה של המשרד, נחלץ פרופ' זאב רוטשטיין מנהל בית החולים הדסה הראשון שהורה לצוות בית החולים לאפשר כניסת מחלימי קורונה להתנדב במחלקה. בתחילת הדרך נאבק המשרד בהחלטתו של פרופ' רוטשטיין. מנהלי בתי חולים עמם שוחח ח"כ אייכלר סירבו. אך כאמור לאחר מאבק ממושך הוציא המשרד הנחיה ברורה המאפשרת כניסת מחלימים לכלל בתי החולים בארץ. לפי ההנחיה החדשה, על מנת להיכנס למחלקת קורונה יש לעבור תהליך כולל סרולוגיה חיובית וכן יש להצטייד במיגון מלא.
WhatsApp-Image-2020-08-25-at-11.40.59.jpeg

ח"כ אייכלר בירך את שר הבריאות ואנשי המשרד על ההחלטה החשובה: "מדובר בהחלטה אמיצה שהצריכה מעט חשיבה מחוץ לקופסה. בימים אלו, יש להחלטות כאלו משמעות של חיים ומוות. חולים רבים דיווחו שננטשו לנפשם על מיטת בית החולים, ואפילו דרישתם לקבל כוס מים לא נענתה. ההנחיה החדשה תשנה את מצבם הנפשי והרפואי של חולי הקורונה בישראל".
מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין בתגובה למכתבה של ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, ד״ר ורד עזרא: "הדסה הייתה לראשונה בעולם וכרגע גם היחידה, שאפשרה הכנסת מתנדבים אל מחלקות הקורונה. מתוך הנסיון ולאור מכתבה של ד״ר עזרא, אני בהחלט ממליץ לבתי החולים לאמץ את מודל המתנדבים של הדסה שמעורר עניין בבתי חוחים ברחבי העולם. מדובר במחלימים מן הוירוס, אשר ברשותם מסמכים רפואיים המעידים על החלמתם ושעברו בהדסה בדיקות מטוש ובדיקות סרולוגיה, המעידות על רמת נוגדנים גבוהה בדמם".
"למרות החלמתם,הם כמובן נכנסים ממוגנים מכף רגל ועד ראש, בדיוק כמו הצוותים הרפואיים כי הדסה שומרת על בטיחותם ובריאותם. בהדסה פועלים בהצלחה רבה כבר למעלה מ-30 מתנדבים, אשר הגיעו דרך ארגון ״יד אברהם״ וכעת גם מתנדבים ראשונים דרך ״עזר מציון״, והם מסייעים במחלקות במסירות ובחמלה רבה".
"צוותי הסיעוד והרפואה יחד עם עבודה סוציאלית עושים מעל ומעבר, לילות כימים, והמתנדבים שלנו פועלים לצידם בהקשבה לחולים, בישיבה לצידם, בהגשת אוכל ואפילו סיוע ברחצה והתלבשות. החולים ובני המשפחות אסירי תודה על היוזמה בהדסה, המאפשרת לעבור את התקופה הקשה והמבודדת מבני המשפחה באופן אנושי ורחום. בתי חולים בעולם פנו אלינו על מנת ללמוד את המתווה ונראה בהחלט כי מציון יוצאת תורה", דברי רוטשטיין.
 

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הסיפור המפתיע מתחיל באשה ירושלמית, אשת תלמיד חכם גדול, אשר לקתה בנגיף קטלני לפני כעשרים שנה. הנגיף קינן בגופה ועשה בו שמות. חלק ניכר ממערכות גופה קרסו והיא שכבה במיטה, במשך עשרים שנה, ללא יכולת פיזית לקום ממנה, או לתפקד כראוי, היא בקושי אכלה ותפקודה היה אפסי כשהיא שרויה במצב קשה, אך לא נמצא מרפא למחלתה, גם הרופאים כבר נואשו מהמצב ולא מצאו פתרון.
לאחרונה עם התפשטות נגיף הקורונה, אישה זו נדבקה אף היא בנגיף הקורונה, והמצב שבו הייתה שרויה, הלך והחמיר ומכיוון שכבר הייתה חולה במחלה אחרת והוגדרה 'בקבוצת סיכון', נואשו כולם מהמצב ולא נתנו תקווה לחייה. אך התפילות לא פסקו וקרוביה המשיכו לקרוע שערי שמים.
כאמור, הסיכויים שתשרוד שאפו לאפס, הבעיות הרפואיות היו רבות, מכף רגל ועד ראש, וכשכל זה התווסף יחד עם נגיף הקורונה, שפגע בה באלימות, המצב לא בישר טוב. כאשר הגיעה אותה אישה, למצב שהייתה כבר מורדמת ומונשמת, לא הרבה נתנו לה סיכוי.
לאחר תקופה לא פשוטה, בבית החולים במצב מייאש, הצליחה בסייעתא דשמיא להתאושש ולהתעורר, גופה נלחם בצורה מוצלחת בנגיף הקורונה שהשתולל בגופה, והיא הצליחה לקום ממיטתה, לתדהמת כולם.
היא הבריאה לחלוטין גם מהמחלה הקטלנית שקיננה בגופה, הצליחה לעמוד על רגליה, והחלה לתפקד כאחד האדם, וכיום היא בריאה ושלמה לחלוטין. השמחה הייתה רבה וכל משפחתה ומכריה לא הפסיקו להודות על המצב שהתהפך לטובה בצורה הפלאית ביותר.
הרופאים היו מופתעים עד מאוד וכך גם המשפחה אשר לא הבינו מה מתרחש, וכיצד היא לפתע הולכת כרגיל, הרופאים החלו לחקור את המצב, וערכו סדרת בדיקות מקיפה, לאחר גמר הבדיקות התברר המצב, נגיף הקורונה היה כ"כ קטלני בגופה עד ש"אכל" את הנגיף הקודם שהתחולל בגופה וקינן שם כעשרים שנה, וירוס הקורונה 'השתלט' על הנגיף 'שלה' והשמיד אותו.
כאשר הקורונה חלפה, נעלמו מגופה גם תסמיני הנגיף שפעל בה עד כה, לא היה גבול לשמחה שפקדה את המשפחה והם החליטו לפרסם את הנס הגדול שאירע להם.
"אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל יתייאש מן הרחמים" שנשמע רק בשורות טובות.
הסיפור פורסם – ב'יתד'.
 

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חדש ימינו כקדם
הגרי"ג אדלשטיין ראש ישיבת פוניבז' ביציאתו מביתו למסור שיעור בישיבת פוניבז
לאחר חודשים בהם לא מסר שיעור
צפה בקובץ המצורף 715684
תתחדש כנשר נעוריכי
הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז במסירת השיעור בפוניבז בתחילת זמן אלול
צפה בקובץ המצורף 715685
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
מספר התיירים הוכפל: 1,200 ישראלים יורשו להיכנס ליוון בשבוע

  • ו׳ באלול תש״פ – 26/08/2020
עד כה לא זוהו מקרי הדבקה בקרב הישראלים שנכנסו ליוון והרשויות במדינה הסכימו להגדיל את המכסה - ואף לבטל את מגבלות התנועה, כך שהישראלים יוכלו לבקר בכל יוון. שר החוץ אשכנזי אמר כי הוא מקווה שלקראת החגים המספר יגדל משמעותית
בהמשך למאמצי שר החוץ גבי אשכנזי מול עמיתו היווני, ניקוס דנדיאס, לאפשר תיירות מישראל ביוון בעידן קורונה עד כ 600 ישראלים בשבוע למספר מקומות ביוון. שגרירות ישראל ביוון בראשות השגריר יוסי עמרני, פעלה לעדכון המתווה הקיים באופן המאפשר הכפלת התיירים הישראלים ליוון ל 1200 בשבוע, ללא כל הגבלות תנועה במדינה. המתווה החדש צפוי להייכנס לתוקף ב 01.09 עד ל 15.9.
פעילות זו של שגרירות ישראל ביוון, הינה חלק מפעילות רחבה של משה"ח בשיתוף עם משרד התחבורה, שמטרתה פתיחת השמיים ומתן אפשרויות תיירות ונופש רחבים יותר לאזרח הישראלי.
בעקבות המתווה החדש הנחתה שרת התחבורה, מירי רגב, את גורמי התעופה בישראל להיערך להגדלת מספר הנוסעים והטיסות החל מהשבוע הבא.
שר החוץ גבי אשכנזי אמר: "אני מודה לידידי שר החוץ היווני, ניקוס דנדיאס, ולשגריר ישראל ביוון יוסי עמרני על הובלת המהלך לפתיחת יוון לתיירות ישראלית. אמשיך לפעול יחד עם ראשי הנציגויות של משרד החוץ בחו"ל במטרה לפתוח יעדים נוספים בחו"ל לתיירות ישראלית וכניסת אנשי עסקים לקראת החגים הקרבים גם במגבלות הקורונה".
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב: ״הכפלת מספר התיירים ליוון הינה בשורה משמחת לאזרחי ישראל. אנו ממשיכים לפעול כדי לאפשר תיירות ישראלית יוצאת למדינות נוספות. אני רוצה להודות לשר החוץ גבי אשכנזי ולצוות משרד החוץ שעמלים על הסדרת הגעת הישראלים למדינות ירוקות נוספות. אני מודה לרשות שדות התעופה ועובדי ענף התעופה כולם על התארגנותם למימוש התו הכחול. הרחבת פתיחת השמיים הינה חיונית לחזרת ענף התעופה לאיתנו״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה