קורונה חדשות חיוביות - קורונה II

מצב
הנושא נעול.

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
ראש מדור חקירות במשטרה סנ"צ זיו שגיב ב'לפני חצות' בסקופים: נפזר התקהליות המוניות במהלך הסגר בין אם זה תפילה ובין אם זה כל התקלות אחרת. ההפגנות ההמוניות מסכנות חיים. מי שיצא מהבית לפני הסגר יוכל לחזור לבית.

פרופסורים מומחים מצטרפים לראשי הערים בעניין מספר מתפללים. פרופ' עמיחי כהן ב'לפני חצות' בסקופים: חופש דת היא זכות שוות ערך בדיוק כמו הפגנות ואם הפגנות בשטח פתוח לא מדבקות אז שהממשלה תגדיל את כמות המתפללים בשטח פתוח על פי ההנחיות.

‏כאן: ערכת בדיקה לקורונה של חברת סטארטאפ ישראלית קיבלה אישור מה-FDA. הבדיקה מאפשרת קבלת תשובות בפחות מחצי שעה.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
הממשלה אישרה: מגבלת ההתרחקות ביציאה מהבית הורחב לקילומטר


השרים אישרו במשאל טלפוני להגדיל את מגבלת המרחק ביציאה מן הבית ל-1000 מטר.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
שלב הניסויים בחיסון של 'מודרנה' מתקרב לסיומו
החיסון קרוב מאי פעם? על פי הצהרת חברת התרופות 'מודרנה' נראה שהחיסון מתקרב בצעדי ענק לקראת אישורו • בארה"ב נערכים כבר למתן החיסון להמונים
בריאות / קורונה18.9.2020 | 08:24

feb1023c4ca426511b07.jpg


חיסון צילום: pixabay

אמרו שהוא יהיה מוכן בעוד "שבועות", אחרים הסבירו כי רק בסוף 2021 וכבר לא ידענו למי להאמין, אך כעת נראה כי הערפל סביב החיסון הקרוב מתחיל להתפזר. על פי הצהרת ענקית התרופות 'מודרנה' שהחיסון שלה נמצא בשלב האחרון במהלכו עשרות אלפי נסיינים קיבלו אותו, הרי שרגע האישור של החיסון מתקרב, אחרי שהמנה השנייה שלו הוזרקה למתנדבים שנכללים בניסוי הענק.

בשלב השלישי והמכריע של הניסוי בחיסון של החברה, כך על פי הדיווחים שהיא הנפיקה, משתתפים 25,296 איש. מתוכם, מעל 10 אלף נבדקים כבר קיבלו את המנה השנייה והאחרונה של החיסון, והכי חשוב: עד כה לא נצפו תופעות לוואי משמעותיות אצל אף אחד מהנבדקים בכל השלבים, כך מפרסם ד"ר איתי גל בווינט.

הניסוי, חשוב להדגיש, כולל קבוצה של אנשים המקבלים זריקת פלצבו המכילה סלאיין, תמיסת מלח ללא כל חומר פעיל. החוקרים משווים בין שתי הקבוצות, ובודקים את העלייה ברמת הנוגדנים ותאי T האמורים לנטרל את נגיף הקורונה.

כעת נותר רק להמתין לקבלת תוצאות השלב השלישי של הניסוי, כאשר בעוד מספר שבועות תחל בדיקת הנוגדנים הסופית של הנחקרים, ולאחריה סיכום הנתונים. אם לא יהיו תקלות יוצאות דופן, ייתכן שהחברה תוכל להגיש את הבקשה לאישור החיסון בתוך חודשיים.

הניסוי נערך בשיתוף פעולה מלא של המתחסנים, שכל אחד מהם קיבל שתי זריקות, במרווח של 21 או 28 ימים ביניהם. כל המחוסנים ניהלו יומן שבועי ותיארו את תופעות הלוואי שחשו וכן הרגשתם הכללית. בשלב האחרון ועוד טרם הפצת החיסון בכל העולם, ינותחו תוצאות השאלונים של המתחסנים ותיערך להם בדיקה לזיהוי נוגדנים.

ועדיין, השאלה החשובה ביותר היא: גם אם החיסון יעלה את רמת הנוגדנים בגוף, האם הם יישארו לאורך זמן, או שמא יתפוגגו בתוך חודשים, מה שיגביל משמעותית את תוקפו של החיסון.
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
במקום דו”ח תושבי ביתר קיבלו מהשוטרים דבש
צנצנת קטנה של דבש ומנשר המסביר את חשיבות עטיית המסיכה, זה מה שחילקו השוטרים בביתר עילית, מתוך רצון להביא לפחות אכיפה ויותר הסברה.

02:07|שלום בר ששת
במקום דו"ח צנצנת דבש. שוטר עם תושב חרדי בביתר. צילום: דוברות המשטרה
WhatsApp-Image-2020-09-17-at-19.21.49-623x354.jpeg

במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה שוטרי מרחב יהודה פועלים בתחומי יהודה ושומרון בפיקוח ואכיפת הנחיות משרד הבריאות.
לקראת כניסה לימי החג מפקד מרחב יהודה נצ”מ דודי חיון הנחה את השוטרים להמתיק את המפגש עם התושבים בברכת שנה טובה, מתן דבש וחיוך ולהמחיש את האמון, ההדברות והשיח בין השוטרים לתושבים.
משעות הבוקר ובמהלך היום עסקו שוטרים ומתנדבים בין היתר במתן מנשר ודבש לתושבי ביתר עילית.
מפקד המרחב נצ”מ דודי חיון ביקש מהשוטרים לחדד את המסרים לאזרחים והדגיש שיחד כולנו ננצח את נגיף הקורונה בחגים. המפתח להצלחה טמון במשמעת האישית והציבורית של כולנו, בריאות הציבור עומדת מעל לכל ועל כולנו מוטלת החובה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהציל חיים.
WhatsApp-Image-2020-09-17-at-19.21.50.jpeg
WhatsApp-Image-2020-09-17-at-19.21.51.jpeg
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה