בס"ד
שלום,
רציתי להתייעץ לגבי בעיה חוזרת ונשנית של תקלות והיחס של השירות לקוחות והתמיכה טכנית.
האם יש פה מישהו שקיבל פיצוי כספי על כל העוגמת נפש והתקלות והפסד עבודה והשקרים של השירות לקוחות?
כרגע אני לא מפרסם את הסיפור או את שם החברה, אני רוצה לדעת בכללי אם יש מישהו שקיבל מאחת החברות פיצוי הולם לבעיה כזאת או שחבל על הזמן
שלום,
רציתי להתייעץ לגבי בעיה חוזרת ונשנית של תקלות והיחס של השירות לקוחות והתמיכה טכנית.
האם יש פה מישהו שקיבל פיצוי כספי על כל העוגמת נפש והתקלות והפסד עבודה והשקרים של השירות לקוחות?
כרגע אני לא מפרסם את הסיפור או את שם החברה, אני רוצה לדעת בכללי אם יש מישהו שקיבל מאחת החברות פיצוי הולם לבעיה כזאת או שחבל על הזמן