אסטרטגיה זכות הקיום - מהי לדעתם 'ציפור הנפש'?

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
כאן המקום להעלות רעיונות שלכם
לקמפיין המתפתח של יהדות התורה
לבחירות הקרובות - מועד ג'

אנא, לא להכניס כאן דעות אישיות פוליטיות
אלא רק רעיונות להמשך הקמפיין שהתחילו בו
"זכות הקיום" - "ציפור הנפש"

מהו 'זכות הקיום' שאנו צריכים להיאבק עליו?
מהי 'ציפור הנפש' שחייבים ייצוג גדול בכנסת למענה?

1581501287013.png
(פנינים נפלאים או נפלאות?)

אה, כמובן, שהחבר'ה מהקמפיין שם עוקבים אחרינו,
אז יאללה, תתחילו להעלות רעיונות...

ניתן כמובן גם לשלוח רעיונות ישירות למערכת הקמפיין
חלק מהרעיונות שישלחו למערכת, נעלה כאן בהמשך בל"נ...


1581501440330.png
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
(פנינים נפלאים או נפלאות?)
זו אכן טעות נפוצה (פחות אצל אנשי כתיבה וקופי )
פנינה היא מהמילים שמינן נקבה אבל בסיומת זכר (אבן, ביצה, מחט, וכו' )
מכאן נובעת הטעות.

אי"ה, יתוקן בבחירות הרביעיות!
 

איש מעניין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
יש מישהו שאין לו לחם וחלב????
אם רוצים להעלות את המצוקה הכלכלית של הצבור החרדי צריך למצוא דוגמאות אמתיות מחיי היום יום.
מודעה אם לחם וחלב א' לא מדברת לאף אחד בגלל שאין אף אחד שמכיר מצוקה כזו,
ב, נותנת תחושה שעושים על הגב שלנו קמפיין גוואלד לא אמיתי, וממילא גם מזיקה לכל הקמפיין.
 

MM הפקות דפוס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
מהי 'ציפור הנפש' שחייבים ייצוג גדול בכנסת למענה?
ראיתי שפרסמו היום את ה"כותל", אכן רעיון מוצלח.
ניתן אם כבר להמשיך באותו כיוון ולפרסם גם את "מירון", שכידוע הוא אבן שואבת לציבור גדול ומאתגר וכו'...
במירון מתקיימים מפעם לפעם ויכוחים על קדושת במקום, כידוע.
 

גבריאל פ.

משתמש מקצוען
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
ראיתי שפרסמו היום את ה"כותל", אכן רעיון מוצלח.
ניתן אם כבר להמשיך באותו כיוון ולפרסם גם את "מירון", שכידוע הוא אבן שואבת לציבור גדול ומאתגר וכו'...
במירון מתקיימים מפעם לפעם ויכוחים על קדושת במקום, כידוע.
חבל על כל שקל שמשכנע את המשוכנעים

95% מהציבור החרדי חסידי. מצביעים כהוראת רבם. מספיק מכתב אחד..
כל הקמפיין לדעתי אמור למשוך מצביעים מהדתיים או חילונים.. והכותל יהדות או כלום.. לא רלוונטי
 

MM הפקות דפוס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
95% מהציבור החרדי חסידי. מצביעים כהוראת רבם. מספיק מכתב אחד..
בדיוק לכן העליתי את הרעיון של "מירון".
שם אכן נמצא למצוא קהל יעד חסידי, אך יש ממנו חלקים גדולים שמתנדנדים...
שכידוע הוא אבן שואבת לציבור גדול ומאתגר וכו'...
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
חבל על כל שקל שמשכנע את המשוכנעים
לא מדויק
אם אין חשמל באוויר הרבה אנשים לא יוצאים להצביע גם לאחר הוראת רבם,

אולי הם כן, אבל את הסבתא המבוגרת הם לא יטריחו לבוא להצביע
או זה שעבר דירה לצפת לפני שבועיים לא יסע שעתיים רק כדי לקיים וכו'

אבל כשיש תחושה של הישרדות, מלחמת קיום - זה מכניס את כולם למצב מלחמה...

צריך בכל קמפיין למתג אותו בצורה כזו, שבשבוע האחרון לא יהיה מישהו בציבור שלא יחכה כבר ליום הבחירות כדי לקיים את המצווה...

כמו במועד א', 'ברגע האמת' הפך למושג, לג'ינגל, למראה המרפסות בערים החרדיות וכו'

וזה גם מחדיר בילדים (זה טוב או לא?) את ה'מצב' של הבחירות, כשהם יגדלו, הם יהיו פעילים יותר...

וכן, במטות עובדים קשה לזרז את הציבור להצביע בשעות הבוקר, כדי להשאיר לעבודת המטות של יום הבחירות לטפל באלו הצריכים עזרה והמתלבטים, וכו'
וכדי שיצביעו בבוקר, האווירה והחשמל באוויר בהחלט עובדים.

ולא לשכוח, שיש מימון למפלגות, בתקציבי עתק! למימון הקמפיינים בבחירות
רק לאחרונה פורסם שהליכוד וכ"ל הוציאו כמה מיליונים בשבוע האחרון, רק כדי לקדם ביוטיוב איזה סרטון מסוים שלהם...
לג' אין צורך בזה, ונשא להם הרבה כסף מיותר, שאם לא ינצלו אותו, הוא לא יגיע...
אז למה לא לפרנס את העיתונים במודעות חדשות כל יום...
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
מתוך המבשר - היום
במסגרת קמפיין הבחירות:
מטה הסברה משיק את מיזם 'לכל קהלא'

במסגרת המיזם יושקו קמפיינים ייעודיים בכל קהילה וקהילה הנמנית על 'אגודת ישראל' תוך נתינת דעת להדגשים המאפיינים אותן

מערכת הבחירות לכנסת ה־23 נכנסת לישורת האחרונה והמשמעותית ועמה גם הפעילות הענפה של מערך ההסברה של אגודת ישראל.

בימים אלה משיק מטה ההסברה מיזם חדש, ראשון מסוגו, שתכליתו לעורר ולדרבן את כלל ציבור אנ"ש בקהילות השונות המרכיבות את תנועת אגודת ישראל לטובת פעילות
הקודש לקראת יום הבחירות.

במסגרת המיזם, שזכה לשם 'לכל קהלא', יושקו במהלך השבוע הקרוב קמפיינים ייעודיים ומפורטים בכל קהילה וקהילה הנמנית על אגודת ישראל, תוך נתינת דעת להדגשים מאפיינים אותן, ולדרך שבה ניתן להעצים את הפעילות לטובת מטרת העל: מקסום כוחה של יהדות התורה ביום הבחירות והגדלת הייצוג לאדם החרדי ביום שאחרי.

בימים אלו שוקדים במטרה ההסברה על הכנת הקמפיין הייחודי תוך היוועצות רצופה עם אנשי האסטרטגיה ולצד בחירת מעצבי דעת קהל בכל קהילה וקהילה, כדי להתאים את הקמפיין הייחודי שייועד לכל החצרות, החוגים והקהילות באגודת ישראל בכל רחבי הארץ.

במטה ההסברה הסבירו את חשיבות התאמת הקמפיינים לקהילות השונות. "על רקע אי הבהירות הפוליטית ולצד הניסיון להכריע את התיקו השורר במערכת הפוליטית, הפעם
המסרים חייבים להיות חדים יותר, ברורים יותר, נוקבים יותר. על רקע ההסתה הנוראה שהשתוללה בחוץ נגד היהודי החרדי – אנחנו חייבים לתת מענה הולם כדי ללכד את הציבור, להעיר אותו מאדישותו כי בנפשנו הדבר, וכפי ששורטט בקווי היסוד של הקמפיין – בזכות הקיום, קרי, זכות הקיום המינימליסטי ליהודי החרדי בארץ ישראל.

"צריך להבין, זכתה היהדות החרדית שמרב בניה שמורים בבתי המדרש ועומדים בפרץ
פגעי הטכנולוגיה, כך שאינם נחשפים לעוצמת התבערה המתחוללת מחוץ לכותלי בית
המדרש כלפי הילד החרדי. זו הסיבה שהציבור שלנו לא היה מודע מספיק לאש ההסתה הנוראית המתגברת והולכת מיום ליום במדיה הציבורית".

עוד הבהירו: "במסגרת הקמפיין הייחודי אנחנו מתכוונים להנגיש את המסרים, להתאים אותם, ולהעיר באמצעותם את כלל המצביעים וכדי שביום הבחירות לא יהיה מצביע פוטנציאלי אחד שלא הגענו אליו ולא עשינו כל שביכולתנו לקדש שם שמים".
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
והנה, בלי בושה :mad:
אני רואה ציטוט שלי מפרוג
במגזין של אגודת ישראל
במדור הנ"ל של 'פנינים נפלאים'

(אבל בכייף! כתבתי את זה בתקווה שגם ישתמשו בזה... אדרבה...
וכאילו שאני לא מצטט מהם... רק לא ידעתי שקוראים לי מרדכי ו....
תכלס' זה מראה לכם שהם באמת קוראים את זה... אז קדימה!)


אז הנה הציטוט מהמדור הפנינים שלכם:

אנחנו ממשיכים להביא פנינים מיוחדים- מההודעות שלכם!
מרדכי ו. מגיש הצעה למקד את המאבק בליברמן בציבור הכללי:
'מי היית רוצה שינהל את מערכת הרפואה בישראל? מדבר או עושה ?
""ליברמן הבטיח: 'תוך 48 שעות הקורונה מחוסל' - דיבורים או מעשים ?
"ליברמן הבטיח: 'תוך 48 שעות אין תורים בחדרי המיון' - דיבורים או מעשים ?
ואז למטה, ניתן להכניס בקטנה את הנתון הספציפי, כל מודעה לעניינה, כמות המיטות שהוא הוסיף, כמות ה- MRI וכו'

יענקי א. תלמיד 'תומכי תמימים' מציע:
קראתי את הרעיון של 'רב וראש כולל בצפון ת"א' וחשבתי על הרחבת הרעיון לציבור החב"די
מועד ג' - מצביעים ג' - הרשימה היחידה ששומרת על ג' השלמויות בשלמות .

ואי אפשר להתעלם ממכתבה הכואב של אם בישראל:

זה לא מאבק להיות שווים, זה מאבק על מינימום של קיום. אני מבקשת בשם כל משפחתי משלוחי מרנן ורבנן שליט"א לעזור לכולנו בשלושת הנקודות הבאות, דיור, תעסוקה, ותחבורה ציבורית . ב"ה הוכחתם יכולות ואנחנו נותנים לכם את הכח להמשיך עוד ועוד, אל תורידו נושאים אלו מסדר היום!

והנה הציטוט שלי...

'מי היית רוצה שינהל את מערכת הרפואה בישראל? מדבר או עושה?"
"ליברמן הבטיח: 'תוך 48 שעות הקורונה מחוסל' - דיבורים או מעשים?
"ליברמן הבטיח: 'תוך 48 שעות אין תורים בחדרי המיון' - דיבורים או מעשים?
ואז למטה, ניתן להכניס בקטנה את הנתון הספציפי, כל מודעה לעניינה, כמות המיטות שהוא הוסיף, כמות ה-MRI וכו'
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
צפו בתיעוד מתליית הפלקטים
לאורו נלך ולקיים רצון רבינו
מטעם מטה בקולו תשמעון
על בית רבן של ישראל מרן שר התורה שליט"א


קרדיט: דרך אמונה

קרדיט: דרך אמונה


קרדיט: דרך אמונה

קרדיט: דרך אמונה

קרדיט: דרך אמונה

קרדיט: דרך אמונה
מקור
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
יהדות התורה פתחה השבוע את מטה חב"ד
הסלוגנים שנבחרו לעמוד בראש הקמפיין הם:
"יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין"
"מאז ומתמיד התנגדה לתוכנית חלוקת ארץ ישראל",
וזאת עוד מהתקופה של הכנסיה הגדולה השלישית בשנת תרצ"ז.

1581859906837.png
 

הכלבויניק

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופירייטינג
מתוך סרטון המיועד לציבור הכללי
(אשמח אם יש למישהו להעלות)

התשובה של ליצמן לתיק 5,000 של גנץ

1582011159601.png
 

פְּרוֹגְלַיין

מבחר הקורסים המקצועיים של פרוג באונליין!

לוח אירועים

למעלה