חו"ד זְכֹר לְהַדְלִיק אֶת הַפֶּלֶאפוֹן בִּיצִיאָתְךָ מִבֵּית הַכְּנֶסֶת - מודעה ברוח התקופה

רבנים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
שלום רב,
אשמח לקבל משוב למודעה שאמורה להיות בסטייל 'אסור לדבר בשעת התפילה' המנוקד, ולהיות מחולק בבתי הכנסת.
הביקורת העיקרית המבוקשת היא כלפי העיצוב, האם יש מה להוסיף, או דווקא המינימליות של המודעה זועקת את העניין.
ואם אנחנו כאן, מה אתם אומרים כלפי הנוסח, הוא קליט? ארוך מידי, יש הצעה לנוסח יותר טוב? אשמח לשמוע.

תודה רבה!
1591216138082.png
 

קבצים מצורפים

  • מתפלל יקר.pdf
    KB 19.9 · צפיות: 50

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
חמוד הרעיון :)

למה צריך ניקוד? לא רואה איך הוא מוסיף פה.

הצבעים בול!
לטפל בטיפו: לצמצם מרווחים בין האותיות, בין השורות
ולסדר את ישור הבלוק, הוא נראה פחות טוב.
שוליים לבנים רחבים יקפיצו את הכל.

(המשפט האחרון "יתכן ש..." קצת שונה מבחינת הניסוח)

הצלחות!
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
למה צריך ניקוד? לא רואה איך הוא מוסיף פה

המודעה באה להציג את הידוע למבקרים בבתי הכנסת, (מה שמסביר את תגובות הגולשות הנכבדות... ;) )
שם זה נראה פחות או יותר כך (החל מביהכנ"ס הגדול בוילנא - או אז, ועד שטיבל בעלזא - כיום)
Screenshot_4.jpg

(המשפט האחרון "יתכן ש..." קצת שונה מבחינת הניסוח)
בהחלט!!
 

משולש ▲

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
1
ואני יסביר,
זו מודעה שיש לה מסר לכאורה ...שלילי (ממתי ביהכ"ס מזכיר למישהו להדליק את הטלפון?!)
לא מתכווין שלילי באמת! רק לכאורה........

לכן צריך מסר שנון ומלגלג,
איש יקר זכור להדליק את הטלפון בטח כולם מחפשים אותך..... (ותראה שאין אף שיחה שלא נענתה....)

במודעה מספר 2
אין את הפאנץ' במסר....
 
נערך לאחרונה ב:

*הדר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
קריאייטיב חזק!!!
ממש אהבתי

ברור 2
אחרת נאבד את הפאנץ.

כל הרעיון הוא לעורר תמיהה!

והמירכוז הטיפוגרפי מוצלח,
(ה3 לא מותיר אויר לנשימה ומעיק,
אפשר להשאיר את הבלוק,
אבל עם שוליים רחבים הרבה יותר)
 

משולש ▲

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קריאייטיב חזק!!!
ממש אהבתי

ברור 2
אחרת נאבד את הפאנץ.

כל הרעיון הוא לעורר תמיהה!

והמירכוז הטיפוגרפי מוצלח,
(ה3 לא מותיר אויר לנשימה ומעיק,
אפשר להשאיר את הבלוק,
אבל עם שוליים רחבים הרבה יותר)
שימי לב
מודעות בבית כנסת, הם מסוג המודעות שנשארות תקועות במשך שנים ואז זה נהיה חלק מהקיר!
לכן בשביל שזה יעבוד בעוד שנתיים, צריך מסר מלגלג ומנוקד!
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה