EPaP
מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
את המיתוג הזה סיימתי בצום י"ז בתמוז.
לעצב תפריט של קייטרינג ולסיים מיתוג כשכל התמונות מול העיניים, זה מתכון לשיגעון ביום רגיל, ק"ו בצום.
המצב היה חמור כ"כ ש @גוגלית שעובדת לצידי באותו משרד - העדיפה לברוח לבית...
הלקוח החליט לחכות אחרי תשעה באב עם הפרסום, וחיכיתי גם אני בסבלנות.
הלילה, אחרי הצום, ובתפילה שבקרוב ממש נזכה לראות כהנים בעבודתם -
הוא העלה טיזר וכתב "הוא לא הגיע, אבל זה האוכל שהייתי מגיש לו"
אז הנה השיתוף, וכהרגלי - גם מאחורי הקלעים.
נתחיל:
קייטרינג בשרי מפנק.
אחרי בריף ופיצוח אסטרטגי מיוחד שמתייחס לנקודה הכי חשובה: המחמאות שמגיעות לבעל האירוע.
אלו שארגנו חגיגה יודעים כי על רוב האלמנטים אפשר לשלוט, חוץ מהאוכל. על זה רק מתפללים ומקווים לטוב
ובסופו של יום, רוב האנשים מודדים הנאה מהאירוע כשהאוכל הוא אחד הפרמטרים המרכזים אם לא ה-מרכזי.
כשביננו, כולנו רוצים לדעת שכל אורח יצא הכי מרוצה ושבע. לשמוע שהיה לו כיף, וטעים. שאירחנו בכבוד.
השם היה "בופה"
וגם הלקוח היה מודע לבעייתיות שבו - השם בופה - לקייטרנינג.
הבריף עבר ל קופירייטר להברקות פרסום, בינתיים עבדתי על סלוגן ולוגו.
הסלוגן היה מתאים בול לאסטרטגיה: מגישים אירועים ומחמאות.
בזמן הזה @קופי 100 כבר שלח את הקריאייטיב שישב על משחק מילים של "בפה מלא"
אז החלטתי להוריד את הו' משם העסק. גם כדי לדייק יותר לאסטרטגיה ולשבת על משחק המילים הזה
וגם כדי להרחיק את המילה מהפירוש המיידי שלה.
ידעתי שבלוגו יהיה לב, שמסמן "אהבתי" ושפע, וטוב
ובועית דיבור שמתארת את המחמאות שעפות...
התחלתי עם צורניות מעוגלת של בועת דיבור עגולה וצלחות
אבל החברה בדיפ אמרו לי שזה לא קריא.
הרגשתי שזה עגול מידי ולא משדר את מה שרציתי, אז שיניתי כיוון
(שכחתי לציין שעם הלקוח סוכם רק על סקיצה אחת)
בחרתי פונט בשרני, את האייקון של "אהבתי" מאינסטגרם שמשלב גם לב וגם בועית דיבור
אחרי דיוקים עם המקצוענים שבדיפ
הוכנס הלוגו הזה אחר כבוד לפרזנטציה
והנה הצצה ממה ששלחתי ללקוח:
הלקוח אהב והחמיא
וביקש לשנות מס' דברים:
להכניס צבע מעט יותר חם, כתום או בורדו.
לשנות את התמונה בפרסומת בתמונות אחרות מתוך המאגר של הצלם שהוא שלח (איזה כיף זה לעבוד על תמונות אמיתיות!)
ו---להוסיף אלמנט של אוכל בלוגו ולהחליף שם.
אז הפכתי את רקע הנצנצים לכתמתם יותר
והוספתי מזלג, מה השפך את בועית הדיבור לצלחת מרובעת
הלקוח התלבט המון ושמע כל מיני דעות
ניסינו אופציות שונות עם שילוב של פלפל חריף
שלא היה זה.
שמענו את דעת הציבור שרובו הצביעו ללגו המקורי עם מעט שינוי.
המסקנות היו ברורות: טיפול בצבעים, + טיפול בבועית הדיבור שלחלק מהאנשים נראתה כמו האות ס'.
בעצה של @רותיש הלכנו על צבעים של חום וכתום.
בתחילה זה היה מוזר לחשוב על זה, אח" שראינו את זה בפועל - זה היה גאוני.
אז קבלו את הלוגו
והפעם יש הדמיות מושקעות, ותודה ל @(אביגיל) על זה!!!
המיתוג (השתעשענו קצת עם הדמיות, תסלחו לנו שזה לא תואם 1:1 למציאות, נכון?)
כרטיסי ביקור, ניירת ותפריטים.
היו 2 סוגי תפריטים: לאירוע רגיל ולטייק אווי.
כל תפריט עוצב עם האופציה להפך לדיגיטלי עם קישורים ועוד.
שימו לב לשפה שחוזרת על עצמה, הצורניות והשימוש המינימלי בצבעים.
והכי - סדרת הפרסומות, עם הקופי המבריק של @קופי 100
עד לכאן, מקווה שנהניתם ושבלוטות הרוק שלכם עמדו בזה
המסקנות שלקחתי מהפרוייקט הזה:
1. לא לעבוד על מיתוג של אוכל בזמן צום. זה קשה...
2. תמיד לתת יותר מאופציה אחת לבחירה, כדי שהלקוח ירגיש שהוא לא מפספס אופציות טובות יותר.
הגשתי שיתוף, תגישו מחמאות
וגם ביקורות והערות, אחרי צום - אוכלים הכל...
לעצב תפריט של קייטרינג ולסיים מיתוג כשכל התמונות מול העיניים, זה מתכון לשיגעון ביום רגיל, ק"ו בצום.
המצב היה חמור כ"כ ש @גוגלית שעובדת לצידי באותו משרד - העדיפה לברוח לבית...
הלקוח החליט לחכות אחרי תשעה באב עם הפרסום, וחיכיתי גם אני בסבלנות.
הלילה, אחרי הצום, ובתפילה שבקרוב ממש נזכה לראות כהנים בעבודתם -
הוא העלה טיזר וכתב "הוא לא הגיע, אבל זה האוכל שהייתי מגיש לו"
אז הנה השיתוף, וכהרגלי - גם מאחורי הקלעים.
נתחיל:
קייטרינג בשרי מפנק.
אחרי בריף ופיצוח אסטרטגי מיוחד שמתייחס לנקודה הכי חשובה: המחמאות שמגיעות לבעל האירוע.
אלו שארגנו חגיגה יודעים כי על רוב האלמנטים אפשר לשלוט, חוץ מהאוכל. על זה רק מתפללים ומקווים לטוב
ובסופו של יום, רוב האנשים מודדים הנאה מהאירוע כשהאוכל הוא אחד הפרמטרים המרכזים אם לא ה-מרכזי.
כשביננו, כולנו רוצים לדעת שכל אורח יצא הכי מרוצה ושבע. לשמוע שהיה לו כיף, וטעים. שאירחנו בכבוד.
השם היה "בופה"
וגם הלקוח היה מודע לבעייתיות שבו - השם בופה - לקייטרנינג.
הבריף עבר ל קופירייטר להברקות פרסום, בינתיים עבדתי על סלוגן ולוגו.
הסלוגן היה מתאים בול לאסטרטגיה: מגישים אירועים ומחמאות.
בזמן הזה @קופי 100 כבר שלח את הקריאייטיב שישב על משחק מילים של "בפה מלא"
אז החלטתי להוריד את הו' משם העסק. גם כדי לדייק יותר לאסטרטגיה ולשבת על משחק המילים הזה
וגם כדי להרחיק את המילה מהפירוש המיידי שלה.
ידעתי שבלוגו יהיה לב, שמסמן "אהבתי" ושפע, וטוב
ובועית דיבור שמתארת את המחמאות שעפות...
התחלתי עם צורניות מעוגלת של בועת דיבור עגולה וצלחות
אבל החברה בדיפ אמרו לי שזה לא קריא.
הרגשתי שזה עגול מידי ולא משדר את מה שרציתי, אז שיניתי כיוון
(שכחתי לציין שעם הלקוח סוכם רק על סקיצה אחת)
בחרתי פונט בשרני, את האייקון של "אהבתי" מאינסטגרם שמשלב גם לב וגם בועית דיבור
אחרי דיוקים עם המקצוענים שבדיפ
הוכנס הלוגו הזה אחר כבוד לפרזנטציה
והנה הצצה ממה ששלחתי ללקוח:
הלקוח אהב והחמיא
וביקש לשנות מס' דברים:
להכניס צבע מעט יותר חם, כתום או בורדו.
לשנות את התמונה בפרסומת בתמונות אחרות מתוך המאגר של הצלם שהוא שלח (איזה כיף זה לעבוד על תמונות אמיתיות!)
ו---להוסיף אלמנט של אוכל בלוגו ולהחליף שם.
אז הפכתי את רקע הנצנצים לכתמתם יותר
והוספתי מזלג, מה השפך את בועית הדיבור לצלחת מרובעת
הלקוח התלבט המון ושמע כל מיני דעות
ניסינו אופציות שונות עם שילוב של פלפל חריף
שלא היה זה.
שמענו את דעת הציבור שרובו הצביעו ללגו המקורי עם מעט שינוי.
המסקנות היו ברורות: טיפול בצבעים, + טיפול בבועית הדיבור שלחלק מהאנשים נראתה כמו האות ס'.
בעצה של @רותיש הלכנו על צבעים של חום וכתום.
בתחילה זה היה מוזר לחשוב על זה, אח" שראינו את זה בפועל - זה היה גאוני.
אז קבלו את הלוגו
והפעם יש הדמיות מושקעות, ותודה ל @(אביגיל) על זה!!!
המיתוג (השתעשענו קצת עם הדמיות, תסלחו לנו שזה לא תואם 1:1 למציאות, נכון?)
כרטיסי ביקור, ניירת ותפריטים.
היו 2 סוגי תפריטים: לאירוע רגיל ולטייק אווי.
כל תפריט עוצב עם האופציה להפך לדיגיטלי עם קישורים ועוד.
שימו לב לשפה שחוזרת על עצמה, הצורניות והשימוש המינימלי בצבעים.
והכי - סדרת הפרסומות, עם הקופי המבריק של @קופי 100
עד לכאן, מקווה שנהניתם ושבלוטות הרוק שלכם עמדו בזה
המסקנות שלקחתי מהפרוייקט הזה:
1. לא לעבוד על מיתוג של אוכל בזמן צום. זה קשה...
2. תמיד לתת יותר מאופציה אחת לבחירה, כדי שהלקוח ירגיש שהוא לא מפספס אופציות טובות יותר.
הגשתי שיתוף, תגישו מחמאות
וגם ביקורות והערות, אחרי צום - אוכלים הכל...