שיתוף ותהליך: מיתוג חריף לקייטרינג בשרי שכולם מחמיאים עליו :)

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
את המיתוג הזה סיימתי בצום י"ז בתמוז.
לעצב תפריט של קייטרינג ולסיים מיתוג כשכל התמונות מול העיניים, זה מתכון לשיגעון ביום רגיל, ק"ו בצום.
המצב היה חמור כ"כ ש @גוגלית שעובדת לצידי באותו משרד - העדיפה לברוח לבית...


הלקוח החליט לחכות אחרי תשעה באב עם הפרסום, וחיכיתי גם אני בסבלנות.
הלילה, אחרי הצום, ובתפילה שבקרוב ממש נזכה לראות כהנים בעבודתם -
הוא העלה טיזר וכתב "הוא לא הגיע, אבל זה האוכל שהייתי מגיש לו"
אז הנה השיתוף, וכהרגלי - גם מאחורי הקלעים.


נתחיל:

קייטרינג בשרי מפנק.
אחרי בריף ופיצוח אסטרטגי מיוחד שמתייחס לנקודה הכי חשובה: המחמאות שמגיעות לבעל האירוע.
אלו שארגנו חגיגה יודעים כי על רוב האלמנטים אפשר לשלוט, חוץ מהאוכל. על זה רק מתפללים ומקווים לטוב
ובסופו של יום, רוב האנשים מודדים הנאה מהאירוע כשהאוכל הוא אחד הפרמטרים המרכזים אם לא ה-מרכזי.
כשביננו, כולנו רוצים לדעת שכל אורח יצא הכי מרוצה ושבע. לשמוע שהיה לו כיף, וטעים. שאירחנו בכבוד.


השם היה "בופה"
וגם הלקוח היה מודע לבעייתיות שבו - השם בופה - לקייטרנינג.
הבריף עבר ל קופירייטר להברקות פרסום, בינתיים עבדתי על סלוגן ולוגו.
הסלוגן היה מתאים בול לאסטרטגיה: מגישים אירועים ומחמאות.

בזמן הזה @קופי 100 כבר שלח את הקריאייטיב שישב על משחק מילים של "בפה מלא"
אז החלטתי להוריד את הו' משם העסק. גם כדי לדייק יותר לאסטרטגיה ולשבת על משחק המילים הזה
וגם כדי להרחיק את המילה מהפירוש המיידי שלה.

ידעתי שבלוגו יהיה לב, שמסמן "אהבתי" ושפע, וטוב
ובועית דיבור שמתארת את המחמאות שעפות...

התחלתי עם צורניות מעוגלת של בועת דיבור עגולה וצלחות
1655391777743.png

אבל החברה בדיפ אמרו לי שזה לא קריא.

הרגשתי שזה עגול מידי ולא משדר את מה שרציתי, אז שיניתי כיוון
(שכחתי לציין שעם הלקוח סוכם רק על סקיצה אחת)
בחרתי פונט בשרני, את האייקון של "אהבתי" מאינסטגרם שמשלב גם לב וגם בועית דיבור
1655398979098.png


אחרי דיוקים עם המקצוענים שבדיפ
הוכנס הלוגו הזה אחר כבוד לפרזנטציה
1655640757971.png


והנה הצצה ממה ששלחתי ללקוח:

1659908569834.png

1659908586212.png

1659908607688.png


הלקוח אהב והחמיא
וביקש לשנות מס' דברים:
להכניס צבע מעט יותר חם, כתום או בורדו.
לשנות את התמונה בפרסומת בתמונות אחרות מתוך המאגר של הצלם שהוא שלח (איזה כיף זה לעבוד על תמונות אמיתיות!)
ו---להוסיף אלמנט של אוכל בלוגו ולהחליף שם.

אז הפכתי את רקע הנצנצים לכתמתם יותר
והוספתי מזלג, מה השפך את בועית הדיבור לצלחת מרובעת

1659908811112.png


הלקוח התלבט המון ושמע כל מיני דעות
ניסינו אופציות שונות עם שילוב של פלפל חריף


1659909147624.png

שלא היה זה.
שמענו את דעת הציבור שרובו הצביעו ללגו המקורי עם מעט שינוי.
המסקנות היו ברורות: טיפול בצבעים, + טיפול בבועית הדיבור שלחלק מהאנשים נראתה כמו האות ס'.

בעצה של @רותיש הלכנו על צבעים של חום וכתום.
בתחילה זה היה מוזר לחשוב על זה, אח" שראינו את זה בפועל - זה היה גאוני.

אז קבלו את הלוגו
והפעם יש הדמיות מושקעות, ותודה ל @(אביגיל) על זה!!!

1659909329874.png



המיתוג (השתעשענו קצת עם הדמיות, תסלחו לנו שזה לא תואם 1:1 למציאות, נכון?)

טייקאווי בלי איכות.PNG


מסעדה.PNG



כרטיסי ביקור, ניירת ותפריטים.
היו 2 סוגי תפריטים: לאירוע רגיל ולטייק אווי.
כל תפריט עוצב עם האופציה להפך לדיגיטלי עם קישורים ועוד.

שימו לב לשפה שחוזרת על עצמה, הצורניות והשימוש המינימלי בצבעים.

WhatsApp Image 2022-07-22 at 09.26.01 (1).jpeg


WhatsApp Image 2022-07-22 at 09.26.01 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 09.26.00 (1).jpeg


תפריט מלא 2.PNG



והכי - סדרת הפרסומות, עם הקופי המבריק של @קופי 100


WhatsApp Image 2022-08-08 at 00.59.08.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 09.26.01.jpeg


WhatsApp Image 2022-07-22 at 09.26.00.jpeg


עד לכאן, מקווה שנהניתם ושבלוטות הרוק שלכם עמדו בזה :)

המסקנות שלקחתי מהפרוייקט הזה:
1. לא לעבוד על מיתוג של אוכל בזמן צום. זה קשה...
2. תמיד לתת יותר מאופציה אחת לבחירה, כדי שהלקוח ירגיש שהוא לא מפספס אופציות טובות יותר.


הגשתי שיתוף, תגישו מחמאות ;)
וגם ביקורות והערות, אחרי צום - אוכלים הכל...
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
לא כל לקוח יודע להעריך כמה כישרון ומומחיות נדרשים כדי לייצא יצירה יפה כזו.
אנחנו בכל אופן, יודעים שזה משהו לא רגיל, נורא מיוחד ובוטיקי.
הריח שעולה מהעיצוב מוסיף ארומה לאוכל שמופיע ברקע, הצבעים, הצורניות, הסדר וכל השאר - פשוט מושלם.
תודה על השיתוף.
 

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
קצת נלחצתי בהתחלה מהצבע הסגול
הרגיש לי קר מדי
התוצאה הסופית יפהפיה
כעת עם הצבעים והטקסטורה המעודכנים -
מרגיש עשיר יוקרתי וטעים!
והגריד של המודעה גאוני ומהמם!

ואם אפשר את שם הפונט של הטקסט רץ - אשמח תודה!
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מיתוג מדהים מיוחד ומלא השראה
כרגיל...
תודה!

לא כל לקוח יודע להעריך כמה כישרון ומומחיות נדרשים כדי לייצא יצירה יפה כזו.
אנחנו בכל אופן, יודעים שזה משהו לא רגיל, נורא מיוחד ובוטיקי.
הריח שעולה מהעיצוב מוסיף ארומה לאוכל שמופיע ברקע, הצבעים, הצורניות, הסדר וכל השאר - פשוט מושלם.
תודה על השיתוף.
כיף לקרוא
תודה רבה על העצות והצעות ההגשה בפורום דיפ :)
סיעור המוחות הזה גרם לתוצר להיות טוב יותר!

קצת נלחצתי בהתחלה מהצבע הסגול
הרגיש לי קר מדי
בהחלט. ניסינו עוד מס' צבעים
אבל אף אחד מהם לא התקרב להברקה של כתום-חום.

התוצאה הסופית יפהפיה
כעת עם הצבעים והטקסטורה המעודכנים -
מרגיש עשיר יוקרתי וטעים!
והגריד של המודעה גאוני ומהמם!
תודה רבה מאוד!

ואם אפשר את שם הפונט של הטקסט רץ - אשמח תודה!
בשמחה. הוא הפונט האהוב עלי לאחרונה, ראג סאנס של סטודיו ראג.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
זהו זה.
התוצאה.
יפיפה, מושך ומושלם!
 

#ה_מ_ע_צ_ב_ת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L

Guy148

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הייתי מוותר על המזלג.
אם היה אפשר לשחק עם הסטרוק של הבועית דיבור שתתכתב אפילו טיפה יותר טוב עם הפונט בלוגו.
הטקסטורה הזהובה המגורענת - יש פה משהו מאד מעניין.
ברמת הפונטיקה יותר קל (לי בכל אופן) להגות צ'ילי קייטרינג מאשר קייטרינג צ'ילי (כתוב במודעה שם). גם את המילה "לפנק" הייתי מעמיד בספק נוכח התמונות המעולות והאווירה שהן יוצרות.
הגריד (המאד טוב) והטקסט הקבועים - נתן לי תחושה ורצון של עוד מרחב יצירתי, לכל הפחות ברמת הקופי.

אבל שורה תחתונה
עבודה מעולה פלוס, השקעה והתמסרות לעיצוב, הלקוח אוהב, זה מה שקובע שיש פה עבודה של 5 כוכבים.
 

Saralem

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מדהים ביופיו!
היה שווה לחכות לשיתוף המלא :)
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מיוחד ובטוב טעם.
כשהלקוחות לא מפסיקים להתפעל מהעיצוב, זה הפרויקט שלכם...
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
התוצאה הסופית
מעולה++
איך הכל יושב טוב. משו איתך.
זהו זה.
התוצאה.
יפיפה, מושך ומושלם!
מיוחד ובטוב טעם.
כשהלקוחות לא מפסיקים להתפעל מהעיצוב, זה הפרויקט שלכם...
מדהים ביופיו!
היה שווה לחכות לשיתוף המלא :)
תודה רבה!
איזה כיף לשמוע את זה ממקצוענים שהיו חלק מהתהליך וכיוונו בעצות. תודה!

מקצועי ומושלם.
תודה

כנ"ל גם בהריון. ראו הוזהרתן.
חחח
העניין הוא שבצום אא כ"כ לצאת לקנות משהו לאכול...


הייתי מוותר על המזלג.
אם היה אפשר לשחק עם הסטרוק של הבועית דיבור שתתכתב אפילו טיפה יותר טוב עם הפונט בלוגו.
הטקסטורה הזהובה המגורענת - יש פה משהו מאד מעניין.
ברמת הפונטיקה יותר קל (לי בכל אופן) להגות צ'ילי קייטרינג מאשר קייטרינג צ'ילי (כתוב במודעה שם). גם את המילה "לפנק" הייתי מעמיד בספק נוכח התמונות המעולות והאווירה שהן יוצרות.
הגריד (המאד טוב) והטקסט הקבועים - נתן לי תחושה ורצון של עוד מרחב יצירתי, לכל הפחות ברמת הקופי.

אבל שורה תחתונה
עבודה מעולה פלוס, השקעה והתמסרות לעיצוב, הלקוח אוהב, זה מה שקובע שיש פה עבודה של 5 כוכבים.
תודה.
המזלג - בחירה של הלקוח. בסוף לא הפריע לי כי הוא התאים פה מבחינה אסטרטגית.
בועית הדיבור עברה התאמה. היו שלבים שזה היה 1:1 התאמה לפונט של הלוגו, עד כדי שזה בלבל אנשים לחשוב שזו האות ס'. אז חזרנו אחורה.

לגבי הפונטיקה, אפשר להתווכח על זה:) בעיני זה נשמע מוזר.
לא הבנתי את ההערה לגבי הלפנק עם התמונות. אשמח להסבר.
אתה בהחלט צודק לגבי זה שהשינוי היחיד במודעות הוא התמונה, זו לא סדרה שהולכת להתפרסם שבוע אחרי שבוע אלא בתקופות שונות. לכן חשוב היה לי להחליף תמונה כדי שידעו שיש עוד תוצרים של אוכל לראות.
בעז''ה לפני חגים, הקופי מתוכנן להשתנות.

תודה על ההתעמקות והחו''ד המקצועית! מעריכה!
 

Guy148

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לא הבנתי את ההערה לגבי הלפנק עם התמונות. אשמח להסבר.
המילה "לפנק", באוכל, אסוציאטיבית מתקשרת (לי בכל מקרה) ללשים הרבה אוכל עד שתהיה שבע ומבסוט. ואם אקצין עם המילה זה גם מזכיר לי דוכני שווארמה וסטריט פוד שמעמיסים על הפיתה. אבל זו רק הקצנה כדי להבהיר את הנקודה. ואילו התמונות הן פיין, עם כוסות זכוכית ומפות והכל מסודר וכל מנה יושבת פיקס וכו'. במילים אחרות זה קצת מוריד מהאיכות עצמה של ההגשה והקייטרינג. המילים לכבד, מחמאות, הגשה מושלמת - זה יותר נעים והולם.

לדעתי.
אולי עוד קצת בירור של הערכים של העסק מול הלקוח כדי שלקופירייטר יהיה יותר חומר גלם לעבוד איתו.

לגבי המזלג, אינסטקטיבי מדי לטעמי ומצוי יותר מדי בשירותי הקייטרינג כך שגם אסטרטגית זה טיפה משפיע על הבידול הויזואלי מכל השאר. אבל אם זו בחירה של הלקוח - זכותו גם להדביק מזלג עם סלוטייפ על המודעה.

כל מה שכתבתי זה בקטנות
העבודה היא מעולה ואני מקווה שהביקורת שלי לא פוגעת חלילה, העיצוב הוא נפלא ורואים שעומד מאחוריו אדם מקצועי שאכפת לו מאד מהלקוח שלו


בהצלחה, כיף לראות כאלה תוצאות
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
המילה "לפנק", באוכל, אסוציאטיבית מתקשרת (לי בכל מקרה) ללשים הרבה אוכל עד שתהיה שבע ומבסוט. ואם אקצין עם המילה זה גם מזכיר לי דוכני שווארמה וסטריט פוד שמעמיסים על הפיתה. אבל זו רק הקצנה כדי להבהיר את הנקודה
הבנתי.
אז זה בדיוק זה, והמילה "לפנק" נכנסה לבריף בדיוק מהסיבה הזו. גם "שפע".
ב"ה שאצלם זה לא עומד בסתירה.

ושוב, תודה!
 

yelta

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
איזה מיתוג יפיפה
המודעות מגרות ממש!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה