ונעבור לפרסומות / אינטליגנציה במשרדי פרסום חרדיים

חושב יצירתי

משתמש צעיר
סאונד והפקות אולפן
אתה יודע מה? פתאם אני חושב שמה שדוחה אותך במשפט הזה הוא הטון בו אתה קורא אותו. זה נראה לך כמו: "התהגת יפה? היית מוכן בזמן? אז מגיע לך פרס - מילקי מיקס! אם זה כך זה באמת קטנוני. אבל אני הבנתי זאת כמו: "עבדת קשה? מגיע לך עכשיו להירגע. קח לך פסק זמן עם מילקי מיקס". עכשיו זה נשמע קצת אחרת ומשתלב עם הקמפיין הכללי. לא?
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
אני לא יודעת מי הוא הקורא התמים, ומי הוא הקונה התמים.
(אולי אני)
אני רק יודעת שכשראיתי את הפרסומת של בזק כל פעם כשנפגשתי איתה התעמקתי לחשוב מה בין הצחוק של צבי המתוק, אלי או אל בזק או אל כל אחד אחר, ולא הבנתי אם חסר לי משהו שאני לא מבינה את הפרסומת או שאולי היא כ"כ חכמה עד שלמרות עמקותי אני לא מבינה אותה.

והאם אני לא אבין את הערך של ערכות מטרנה מדודות מוכנות, (בתור אם לתינוקות שכבר שנים מבקשת שישווקו את המוצר בצורה הזאת) אם לא יאמרו לי: משאירים את הדרדק אצל הסבתא בבני ברק...

וכן הלאה...
(את מילקי כלל לא גרסתי ידעתי שעד הרגע האחרון אני לא יהיה מוכנה, ואז אני כבר יהיה בשרית...)
 

שמע

משתמש רשום
גם אני ציפיתי למטרנה טו גו הזה בכליון עיניים. בשבילנו באמת אין צורך בפרסומת כזו, מספיק היה להגיד: אמהות, סוף סוף אני כאן.
אבל הם רוצים לפנות גם לכל האמהות האחרות, אלו שלא חשבו על הדבר הזה עד היום או לא הרגישו בצורך או הסתדרו בצורות אחרות. להן יש צורך לעורר את הבעיה ורק אז להציע פתרון.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
לסיכום - המשפטים שעשו לכם את החגים:
"מה נברך את צבי המתוק? שגם השנה לא יפסיק לצחוק".
"משאירים את הדרדק אצל הסבתא בבני ברק?"
"מוכן לחגים פיקס? מגיע לך מילקי מיקס".
נגד: אנחנו בשיעור לשון בכיתה ב'? קוראים שירים בחרוזים? עוד מעט גם הכיתוב למטה יהיה בחרוזים (לדוגמא: להגיד שנה טובה / בהרמת שפורפרת נחמדה / וכמה לנו זה עלה / רק 0 אגורות לדקה...).
בעד: יש רעיון מאחורי הפרסומות אם ממש מתעמקים ומתדיינים עליהם. חוץ מזה קצת הומור של כיתה ב' עוד לא הרג אף אחד...
ואנחנו אומרים: משרדי פרסום, אנחנו לא ילדים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה