ונעבור לפרסומות / אינטליגנציה במשרדי פרסום חרדיים

פרסום וקופירייטינג >> תוכן מקצועי

גם אתם שמתם לב שרק עכשיו הגיעה הקולקציה החדשה למדפים? הסוד המלא נחשף לראשונה, ועל הדרך טריק לניצול קופונים.
אם אתן מאלו שהבילוי שלהם הוא סיור בגאולה וברבי עקיבא, לסרוק ולמשש את חלונות הראווה, יכלתן לזהות השנה דיליי חריג במועד השקת הקולקצייה החדשה לחג...
תנו לאגד לנצח
ב"ה. לימים, יתקשו כל המעורבים להאמין שכל הסאגה המתמשכת התחילה בהתראה שגרתית שקפצה בצד השמאלי של המחשב הנייד. "תוקף רישיון גרסת הניסיון של...
הדרך להייטק עוברת בבני ברק
מרחב עבודה הצפוף בנשים חרדיות שיושבות וכותבות קוד, הוא לא מראה שכיח. לפני כמה שנים היו שאמרו שהוא גם לא אפשרי.
4.00 star(s) 1 ratings
מאחורי העמק | חלק ג'
"פסולה" "לא נכון" "עכשיו תורך לאחוז!" לכל אחת יש את הזיכרון המתוק הזה מהמשחקים הנוסטלגיים שהיוו חלק גדול מנוף ילדותינו, זיכרון שמעלה חיוך שעה...
5.00 star(s) 1 ratings

בואו ללמוד ולדעת יותר>>> מיטב הקורסים באתר פרוג אונליין

דינקיס

אינטראקטיב
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
[FONT=&quot]כל מפרסם היה רוצה שכולם יהיו כמוני, קורא נאמן וצייתן שרק רואה איזו פרסומת וכבר המזומנים יוצאים חיש מהר מהארנק, אני הצרכן האולטימטיבי, הם מצליחים להשפיע עלי, לשכנע אותי, להניע אותי לרכישת המוצר והכי חשוב אני פשוט קורא את כל הפרסומות מתחילה ועד סוף.[/FONT]
[FONT=&quot]הרגע הכי קשה מבחינתי [ומבחינתם..] זה שמזלזלים באינטליגנציה שלי, את זה אני כבר ממש לא אוהב ועל אני רוצה לכתוב כאן.[/FONT]

[FONT=&quot]ביום רביעי האחרון בכניסה לחדר המדרגות שכבו בערימה עיתוני קו עיתונות דתית, לקחתי את העיתון ליד והתחלתי לפרק אותו לגורמים, מיד צדה את עיני פרסומת גדולה על העמוד האחורי בצבעי המילקי הידועים, וכותרת גדולה מקדמת את פני... מוכן לחגים פיקס? מגיע לך מילקי מיקס! אני חוזר שוב למי שלא הבין, הקופירייטר שואל ואתם עונים, אם אתה מוכן לחגים פיקס - אז מגיע לך מילקי מיקס, איזה חרוז יצא להם שם בבולטון פוטנציאל, כמה פשוט ורהוט, כך אינטליגנטי ומשכנע, האמת שאשתי עד עכשיו מתה מצחוק מהמשפט הזה, חוץ מזה יש להם בעיה אסטרטגית פשוטה שכאשר הם פנו בלשון זכר הם פספסו מיידית את רוב קהל היעד שלהם, אבל בזה לא תמו תלאות החרוזים החכמים / מתחכמים של השבוע, ההמשך לקמן...[/FONT]

[FONT=&quot]המתחרים מאפיקים שבשבועות האחרונים התחילו קצת לנער את שכבות האבק מעל המוחות הקריאטיביים ברח' בן גוריון 17, הצליחו להפיק לבגיר אחלה קמפיין, הקמפיין נפתח בקול תרועה רמה, שמיניות עמוד רצו בעמודי כתבות בכל עיתון עם שמות שונים ועל כל שם היה את ההסבר שלו ע"פ הסוד או הקבלה ובאמצע העיתון נפרסה הפרסומת המלאה על כפולת עמודים עם כל השמות, תחת הסלוגן 'יש בך משהו שאין באחרים' הפרסום אכן היה מוצלח ותגובות נלהבות לא פסקו מלהגיע לשולחן המערכת, דא עקא שמאז חלפו כמה שבועות והקמפיין התחיל לזייף קצת, פרסומת שמרוחה על עמוד שלם עם כותרת 'מתנה' והסבר מורחב תחת הכותרת, אני לא יודע אם תזכרו זאת, אבל לשים מילה שקשורה למוצר ומתחת הסבר, כבר נעשה ע"י תוצאות אפקטיביות עם פרויקט מרום שיר, לא מתאים לגנוב רעיונות ממשרדים אחרים ובפרט לא מתוך המגזר הקטנטן שלנו .[/FONT]

[FONT=&quot]השלוחה המגזרית טריו [אדלר חומסקי & ורשבסקי] אחראים על ניופאן שמשווק ומייבא בהצלחה מרובה מספר מותגים גדולים כמו טושיבה, מג'ימיקס, דה לונגי ועוד, בד"כ אני נהנה כל פעם מחדש מהפרסומות המשובחות שהם מחזירים בתשובה או יוצרים בעצמם אבל הפרסומת האחרונה שלהם למג'ימיקס או כגרסת משרד הפרסום שכבר שבועיים מפרסם אותם עם שגיאת הכתיב מג'מיקס, אני לא יודע מה עבר להם בראש אבל משפט כמו: 'רק מג'ימיקס זה מג'ימיקס' לא אמור לשכנע אותי לכלום חוץ מאשר להמשיך לדפדף לעמוד הבא, כאילו ברור שרק מג'ימיקס זה מג'ימיקס, לא חשבתי שקנווד זה ג"כ מג'ימיקס... לא?[/FONT]

[FONT=&quot]ונעבור לחלק האהוב עלי ביותר, ברכות שנה טובה של המפרסמים השונים, בדרך כלל הפרסומות האלו הכי משעממות שיש אבל משרד טוב ידע למנף גם פרסומת כזאת למשהו מיוחד ואפקטיבי למוצר. [/FONT]
[FONT=&quot]תנובה / גל אורן בירכו אותנו ב 'שנה תנובה', בקופ"ח כללית הביאו מודעה מעניינת עם סימני ראש השנה בשילוב מעניין עם המחלקות השונות שלהם, ובקופ"ח המתחרה לאומית הכניסו גם מידע מועיל לטובת החברים - ברכת שנה טובה עם זמני פתיחת הסניפים, אבל תוצאות אפקטיביות עשו למרכז דנט בדיוק את מה שצריך, ויז'ואל של תפוח בדבש עם כיתוב 'כדי שתוכלו לאכול בלי כאבי שיניים' נכון, מדויק ואפקטיבי למרכז לרפואת שיניים, ברכת השנה הכי מיוחדת שראיתי בעיתוני סופ"ש האחרון שייכת לאפיקים / בזק, כן, שוב פעם חרוז משכנע ואינטליגנטי.[/FONT]

[FONT=&quot]'במה נברך את צבי המתוק? שגם השנה לא יפסיק לצחוק'.

[/FONT]​
[FONT=&quot]אני לא יודע על מה בדיוק חשבו שם, אבל אני בטוח שבמשפטי חרוז משעממים לא יקנו את הצרכן "המיושן", החרדי והלא כל כך אינטליגנטי.[/FONT]

[FONT=&quot]ובנימה מתחדשת זו, נסיים בברכת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל[/FONT]​
 

מנחמסון

תג, רב-טקסט
עימוד ספרים
רבים וטובים מכנים מעבד מזון בשם מג'ימיקס, בלא לדעת שזה שם של מוצר של חברה. ולכן בא הסלוגן הנ"ל.
כמו שיש כאלה שקוראים למקרר פריז'ידר
 

חוצ ניק

מנהל פורום פרסום ושיווק
נכתב ע"י מנחמסון;165890:
רבים וטובים מכנים מעבד מזון בשם מג'ימיקס, בלא לדעת שזה שם של מוצר של חברה. ולכן בא הסלוגן הנ"ל.
אמרתי את זה מיד אחרי הופעתו של הקמפיין. אנשים קוראים למיקסר מג'ימיקס ולא משנה של איזה חברה. הסלוגן מצויין ואני לא רואה בו שום בעיה. להיפך.
בנוגע לשאר הפוסט, אגיב בלי נדר בהמשכים לכשאתפנה (שמא לא אתפנה).
שנה טובה. אהבתי את הפוסט, הזכרת לי את הטור של ינון פלח 'ונעבור לפרסומות'.
 

Deena

משתמש פעיל
הצחקת אותי... מסכימה עם כל מילה ולא יכולתי לומר זאת יותר טוב. ודווקא נחמד לראות שיש עוד אנשים שמתרתחים כשעושים מהם אנאלפביתים (טוב, כמעט..)

רק מגי'מקיס - באמת כשהגעתי לארץ הופתעתי לשמוע אנשים המתייחסים למעבד מזון (אם אני לא טועה) כ"מג'ימיקס" - כאילו זה שם עצם. כנראה יש הרבה הסבורים שזה שם המכשיר, ולא שם החברה (כמו שבחו"ל מבקשים ממך להעביר "KLEENEX" ולא טישיו..)
 

דינקיס

אינטראקטיב
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
מנחמסון / חוצניק / דינה
אני מודע לעניין שבארץ קוראים לפוד פרוססור או מעבד מזון כלשהוא מג'ימיקס, אבל עדיין המשפט הזה נראה לי סליחה על הביטוי - הדיוטי.
יש הרבה דרכים אחרות וטובות כדי להחדיר מותג בעל ערך שכזה למוחות המיושנים בתוך הגטו היהודי...
 

FL

משתמש צעיר
כן, גם לי צרם הסלוגן הזה.
מעבר לזה הסכמתי עם כל מילה, דינקיס, אמרת בקול מה שאני חשבתי בשקט.........
 

בונפיס

משתמש צעיר
טור נפלא (מזמן לא כתבתי את המילה הזאת..).
הסכמתי עם חלק ניכר ממנו, אע"פ שחרוזי לשון הינם הצד הפחות מועדף עלי..

בתור אחד שמתעתד לגשת למפעלי הקריאטיב של תרצה, אתה תלמד מה זה "לשנוא" חרוזי לשון..
תרצה לא סובלת חרוזים נבובים בפרסום.

אחלה טור, נהניתי מאד!
תמשיך..

בונפיס
 

יעקב קנפלר

משתמש צעיר
בונפיס.
תירגע :)

הוא כתב בציניות :)

נכתב ע"י דינקיס;165889:
[FONT=&quot]אני לא יודע על מה בדיוק חשבו שם, אבל אני בטוח שבמשפטי חרוז משעממים לא יקנו את הצרכן "המיושן", החרדי והלא כל כך אינטליגנטי.[/FONT]
 

אברימי

משתמש סופר מקצוען
חבל שהנאמר לא מחלחל הלאה היישר למשרדי הפרסום, אלו מחפשים עבודה קלה. (כמעט..) כל מילה שנכתבה - פנינה.
אני אישית לא רואה פסול ואפילו להיפך בקריאת שם של חברה על מוצר כמו "מג'ימיקס של ..." "פריג'ידר של אמקור.." ו"פלאפון של סלקום..." רק שכפי שדינקיס כתב - משפט המחץ נמחץ והתקווץ'...
 

יענקי שכטר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
פשוט גנבת לי כמה משפטים מהראש (לא את כולם, חלק עדיין בתוכו) והיטבת לכתוב אותם
באמת הפריע לי כמה מהדברים שכתבת כאן, כשראיתי אותם בעיתונים.
 

בונפיס

משתמש צעיר
ינעק'ל,
אל דאגה, הבנתי כל מילה ("פנינה" לדעת חכמים), רק הייתי חייב להצטרף לאכזבה על ביזבוז הדיו והמקום בדף...

אגיטע ייאר!
בונפיס
 

צמרת

משתמש פעיל
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אני לא מתימרת להבין בשווק פרסום וכו'
אבל אחרי שאני קוראת אשכול זה + כל התגובות, אני לא מבינה מה אתם רוצים מחילוני שמדבר עלינו בצורה מזלזלת, הוא למד את זה מאיתנו.....
 

LMNT

משתמש פעיל
דוקא ההיגיון במשפט הזה ברור, רק שזה לא נכתב כמו שזה נקרא וחבל.

טור יפהפה..
 

מקארתור

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
נכון ב100% ועדיין זה 20% מהבעיות שיש להם....
ואם כי זה נכון, תמצא לפעמים מסע פרסום בינלאומי מושקע ביותר באותו סגנון,
אז אני לא יודע מה להגיד. או שפשלות זה מצרך חובה. או שמונח לפעמים משהוא עמוק במסע פרסום שנראה טפשי,
בכל מקרה לא נראה שהחברה שלנו הם עמוקים כל הזמן....
 

דינקיס

אינטראקטיב
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
נכתב ע"י צמרת;166161:
אני לא מתימרת להבין בשווק פרסום וכו'
אבל אחרי שאני קוראת אשכול זה + כל התגובות, אני לא מבינה מה אתם רוצים מחילוני שמדבר עלינו בצורה מזלזלת, הוא למד את זה מאיתנו.....
כתבתי את הטור הזה כדי להעביר ביקורת בונה לא לזלזל בשום משרד והעובדה שזה פורסם כאן שזה פורום סגור [+-] לקליקת הפרסום ולא בפורומים גדולים אחרים שהייתי יכול להכניס את זה.
לא כתבתי בצורה מזלזלת
לא לכלכתי על אף אחד
אפילו פירגנתי לכמה פרסומות טובות
אז אני ממש לא מבין מה את רוצה.... סורי.
 

חושב יצירתי

משתמש צעיר
סאונד והפקות אולפן
דינקיס,
האם בעתון חלוני כל פרסומת פצצה?
האם שייך בכלל שכל מודעה שמשרד עושה ללקוח שלו תהיה מבריקה? הרעיונות הטובים יוצאים מידי פעם, אבל לא כל מודעה שמכניסים במהלך השנה צריכה ויכולה להיות כזו.
כך שלעבור על עתון ולהתלונן על הפרסומות בצורה כזו, זה לא כל כך נכון.
 

אברימי

משתמש סופר מקצוען
אף אחד לא ביקש שכל פרסומת תהיה "פצצה" כי אז הפרסומות היחודיות תאבדנה את זוהרן. יש עדיין הבדל גדול בין פרסומת פצצה לפרסומת של תת רמה.
 

דינקיס

אינטראקטיב
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
ורורור
אם תצליח להסביר לי מה הקשר בין הברכה הזאת [FONT=&quot]'במה נברך את צבי המתוק? שגם השנה לא יפסיק לצחוק' לבין ברכת שנה טובה של בזק... אודה לך מאוד.
[/FONT][FONT=&quot]אם משפט כמו זה, מוכן לחגים פיקס? מגיע לך מילקי מיקס![/FONT] ברמת האינטליגנציה שלך ומשפיע עליך לקנות מילקי מיקס אז אתה צודק.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כשראיתי את צבי המתוק הנ"ל הייתי בטוחה שזו לא פרסומת שעומדת בפני עצמה
אלא רק חלק של קמפיין.
חסר לי - עוד כל מיני סוגים של ברכות אחרות, ובסוף מודעה סוגרת עם תמונה משפחתית לחג.

הגזמתי?
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

למעלה