• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

התרמה לארגון "ערבים למען ילדינו" מצינ'ג היום ומחר!!!

אברהם זילבר

משתמש פעיל
"מידה כנגד מידה לטובה"

אני פונה אליכם הורים יקרים בפניה נרגשת מעומק הלב ,

ישנו ארגון חשוב מאוד שפועל בעולם הישיבות ובתתי"ם ובבתי הספר הדואג להצמיד חונכים לבנים ומורות לבנות שילוו את אלו שמתקשים בלימוד ומאבדים את חשקת התורה ונשקפת להם סכנה רוחנית ממשית. כפי שהעידו מרנן גדולי הדור שליט"א בוני ומלווי הארגון מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין שליט"א ומרן רמ"ה הירש שליט"א ש'הדבר הינו בגדר פיקוח נפש ממש וקירוב קרובים הינו ראשון במעלה'!.. הארגון הזה היווה חומת מגן מפני הרחוב, חומת מגן בפני נפילה של ילדים למלתעות הרחוב.

עד עתה ארגון "ערבים למען ילדינו" התנהל באופן שקט ובהצנע לכת כדי שהילדים והבחורים לא ירגישו שונים .

אך לעת הזאת אשר נפלו על הארגון חובות גדולים ועצומים אשר מעמיד את כל קיומו בסכנה ממשית אם לא נרתם כולנו לעזור לו לא יהיה מי שיעזור לילדיו של הקב"ה שלא ירדו שאול מטה.

וכפי שזעק מרן הגר"ש גלאי שליט"א מקירות ליבו "אי אפשר לעלות על הדעת שארגון כזה חשוב יפסיק ". מרן הגר"ש גלאי שליט"א בירך בהתרגשות גדולה 'כל מי שמכבד את הקב"ה ע"י ריבוי תורה בעולם יהיה לו נחת מהילדים בבריאות ואריכות ימים'.

בפרט בעת הזאת שכולנו צריכים שמירה מיוחדת על ילדינו ברוחניות, בואו ניקח לעצמנו שמירה זאת שתגן עלינו.

לתרומות ניתן ללחוץ

על הלינק כאן https://givechak.co.il/12178?ref=xn

או התקשרו לטל 03-3080585
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה