התעסקות בשיעור

שוקולד חלב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רק עכשיו ראיתי את התגובה.

הסטוריה יהודית, זה המקצוע הכי מעניין שיש. הכי.
כל כך אקטואלי, כל כך מחבר אותנו לשייכות שלנו כעם.
אני לא מביאה איתי כלום חוץ מספר הסטוריה שלומדים בו בכיתה והבנות מרותקות.

אבל חוץ מזה, זה רק מדגיש כמה לא טוב לתת לבנות להתעסק, כי את בעצם אומרת: השיעור משעמם, ובשביל שלבנות לא ימאס, לפחות שיתעסקו בדברים אחרים.
סליחה על ההקפצה
אבל אין לי הודעות אישיות
את נשמעת אלופה בהסטוריה
איך אני יכולה להגיע אליך?
יש למישהי מידע על הגברת המדופלמת?
 

ממק'ה

משתמש צעיר
א
הרגל שנדבק לחלק מתלמידותי לכתה משנים קודמות.
הן מתעסקות אך עם זאת גם מקשיבות,
איך ממגרים?
ואם בכלל...

את יכולה לאפשר את זה, אבל לסייג מראש ולסכם איתן על כלל ברור: בתנאי שזה לא יצור הפרעה לקשב של השיעור.

מבטיחה לך שגם הבנות תדענה מתי זה מפריע ואם תשלחי אליהן מבט נחוש ומזהיר, ואולי גם פליאה שהן מפרות את ההסכם- הן יעצרו.

תהיי עקבית. הן תלמדנה ש*עלייך* אי אפשר לעבוד, ואת נחושה לעמוד על הכלל- לאפשר התעסקות בשיעור רק כשזה לא גורם הפרעה לסביבה

בהצלחה!
 

ממק'ה

משתמש צעיר
א

את יכולה לאפשר את זה, אבל לסייג מראש ולסכם איתן על כלל ברור: בתנאי שזה לא יצור הפרעה לקשב של השיעור.

מבטיחה לך שגם הבנות תדענה מתי זה מפריע ואם תשלחי אליהן מבט נחוש ומזהיר, ואולי גם פליאה שהן מפרות את ההסכם- הן יעצרו.

תהיי עקבית. הן תלמדנה ש*עלייך* אי אפשר לעבוד, ואת נחושה לעמוד על הכלל- לאפשר התעסקות בשיעור רק כשזה לא גורם הפרעה לסביבה

בהצלחה!

עכשיו רואה שזה אשכול ישן מאוד שהוקפץ.

חבל. לא נעים להשקיע אנרגיות על תגובה ולגלות שהיא לא רלוונטית

לתשומת ליבך @שוקולד חלב
 

AtArA R

תוכן. אש.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
חבל. לא נעים להשקיע אנרגיות על תגובה ולגלות שהיא לא רלוונטית

לתשומת ליבך @שוקולד חלב

נכון, צודקת.
אבל-
א. בתחילת ההודעה היא כתבה
סליחה על ההקפצה

ב. זה דווקא נושא שאותי למשל עניין לקרוא עליו... לא הייתי מחפשת אותו כאן אבל ההקפצה עכשיו עזרה לי. לא מצדיק- אבל מוסיף עוד צד...
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
ב. זה דווקא נושא שאותי למשל עניין לקרוא עליו... לא הייתי מחפשת אותו כאן אבל ההקפצה עכשיו עזרה לי. לא מצדיק- אבל מוסיף עוד צד...
נכון.
האמת, שבמחשבה ראשונה רציתי לאפשר לתלמידותי להתעסק בשיעור: "כי זה עוזר להן"
אבל לאחר קריאת האשכול הזה- החלטתי לא לאפשר...
בנתיים נראה לי שההחלטה נכונה.
אז תודה!
 

חוצלת

משתמש צעיר
תאפשרי עיסוק מאוד מסויים (צביעת מנדלות, למשל) ובסוף השיעור תשאלי את המתעסקות בעם (בע"מ...) שאלות שיוכיחו לך ולהן אם הן הקשיבו או לא.
מנסיון - בצורה הזו רק מי שבאמת חייבת את זה מתעסקת, וכל השאר מעדיפות לא להסתבך בשביל כמה מנדלות טפשיות...
(אגב, אני מספקת להן את המנדלות.
איך? - בכל שיעור אני מחלקת שכפול בתחילת השיעור, והרקע או המסגרת - הן מנדלות חביבות מרחבי הרשת.)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה