התנהלות שערורייתית של נטוויז'ן

מירה כ

משתמש סופר מקצוען
היינו בנטוויז'ן 5 שנים, עד שהם ניתקו אותנו בפתאומיות. התקשרתי לברר, ואמרו שהוראת הקבע התבטלה ולכן ניתקו אותנו (אין לי מושג איך ומדוע התבטלה - לא אנחנו ביטלנו!). בעלי דבר איתם, ובעקבות השיחה החלטנו לעבור לחברה אחרת.
תכל'ס, מתברר שנשאר שם חוב, שהחל מ-30 ש"ח ותפח איכשהו ל-140 ש"ח, בזמן שהם לא נתנו שום שירות, כמובן.
ביום חמישי האחרון (28/7) קבלנו מכתב בדואר, שעלינו לשלם 140 ש"ח תוך 35 יום, כשהתאריך של המכתב הוא 13/6 - לפני חודש וחצי! כמובן ש-35 הימים חלפו עוד לפני שקבלנו את המכתב...
והיום (31/7) אנחנו מקבלים טלפון ממשרד עו"ד, שהחוב הגיע למעל 400 ש"ח, ועלינו לשלם מיד לפני שינקטו נגדנו הליכים משפטיים.
ניסינו להסביר בטלפון מה שקרה, אבל את העו"ד לא מעניין שהמכתב הגיע הרבה אחרי התאריך האחרון לתשלום. מבחינתם אנחנו האחראים להכל ועלינו לשלם מיד.
מה שמפוצץ פה זה שנטוויז'ן ידעו לרדוף אחרינו בלי סוף בטלפון כדי שנאשר שדרוגים שונים, אבל ברגע שזה נוגע למשהו שכן חשוב לנו לדעת - הם שולחים מכתב בדואר המיושן והאיטי, כשיש להם מייל וטלפון שלנו, ולדעתי הם בכוונה שלחו את המכתב בצורה כזו שנקבל אותו אחרי שהתיק כבר עבר לעו"ד.

יש לכם מה להציע לנו לעשות?
 

חצי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מתוך נסיון מר ונמהר איתם, אני ממליץ: לשלם את כל החוב ולבקש הודעת סגירת חשבון סופית.

חבל להתווכח איתם, חבל על הלב שלכם, בסוף החוב רק יעלה ותשלמו את זה כצאן לטבח.

אכן זה לא נעים, ועל זה נאמר אל תהיה צודק תהיה חכם.
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
אפשר לנסות פיתרון דרך העיתונות / הרדיו
אבל לעקוב ולוודא שיעזרו לכם במיידית ולא תדחו מפני פניות אחרות
דוגמא לעזרה: הקו החם ביתד. בכל מחיר הפלס
אמון הציבור. הכל בסדר בגלי צהל וכו'
 

מירה כ

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י חצי;2180424:
מתוך נסיון מר ונמהר איתם, אני ממליץ: לשלם את כל החוב ולבקש הודעת סגירת חשבון סופית.

חבל להתווכח איתם, חבל על הלב שלכם, בסוף החוב רק יעלה ותשלמו את זה כצאן לטבח.

אכן זה לא נעים, ועל זה נאמר אל תהיה צודק תהיה חכם.

האמנם??????????????
 

ISRAELNR

משתמש צעיר
גם אני הייתי מנוי שלהם מאז שהם יצאו לשוק, נהניתי כל השנים משירות טוב וחשבון טלפון זול מאד, בתקופה האחרונה השירות שלהם נהיה גרוע, (נראה לי שמאז שהתמזגו עם סלקום חלה התפנית לרעה בשרות) על מנת להחליף מודם מקולקל הייתי צריך להמתין שבועיים!!! ולחכות שבועיים בלי אינטרנט ובלי טלפון, במקום לחכות שבועיים התקשרתי לבזק ובתוך כמה דקות היה לי אינטרנט ולמחרת בבוקר גם הטלפון עבד
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
כמו בכל החברות מהסוג זה -
כל הבעיה היא בגלל שלא התעקשתם מלכתחילה לבטל לגמרי את המנוי!
הוא מבחינתם המשיך כרגיל - למרות שלא קיבלתם שירות - ולכן המשכתם לצבור חובות.
במקרה שיש הוכחות להפסקת השירות, אני לא הייתי נבהלת, ולא משלמת שקל!
כי לא שווה להם לתבוע אתכם בבית משפט, וגם אם הם יעיזו לעשות את זה הם אמורים להפסיד בסופו של דבר.
 

שר>ה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
יש פתרון שעובד מאוד טוב במדינה הזאת במקרה שהצדק עמכם (עם הוכחות), וגם לפעמים במקרים שלא, כותבים תלונה עם השתלשלות העניינים בצרוף הוכחות, התכתבויות, שיחות מוקלטות (כותבים שיש לנו) וכד', ושולחים לחברה המדוברת, ומוסיפים למטה:
העתקים:
משרד התקשורת - פניות הציבור
ח"כ פלוני
ח"כ אלמוני
מבקר המדינה
נציג פניות הציבור בכנסת
המועצה לצרכנות
הרשות להגנת הצרכן במשרד הכלכלה
וכד'
אפשר גם באמת לשלוח את ההעתקים...
בד"כ זה עובד מצוין
בהצלחה
 

סימי

משתמש מקצוען
להורי היה אותו סיפור עם סלקום... ובסוף שלמו הכל, כולל ריביות. זה המצב. אין מה לעשות...
ולנו- קרה ספור זהה עם קווי זהב...
ובנוגע לשירות לקוי של נטוויז'ן. גם לנו התקלקל המודם. דווקא שלחו מיד טכנאי לבדוק מדוע אין קו. כשהגיעו למסקנה שהמודם מקולקל, הודיעו שתוך שבוע יגיע טכנאי להחליף. הסברתי להם שא יתכן! לא אשאר מנותקת זמן רב כל כך, ואם יש להם בעיה וחסר טכנאי- אעבור לחברה אחרת!
למחרת בקר אצלי טכנאי, והכל סודר לשביעות רצוני. במהלך היום קבלתי לפחות 5 טלפונים: "מה קורה? הגיע הטכנאי? הוא בדרך..." "הכל סודר לשביעות רצונכם?" "הענין טופל?" בקיצור- לפעמים צריך פשוט לדרוש!
 

חד וחלק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
גם לי היה איתם סיפורי אלף לילה ולילה.

הגיע טכנאי ערבי להתקין את הקו, ושניה לאחר שהלך, אני רואה שהאונקי שלי, שהיה מחובר למחשב, נעלם ואיננו, כשמחזיק המפתחות שמחובר אליו (לקישוט, בלי מפתחות), קרוע ועומד ליד המחשב.
נראה לכם שהיה לי עם מי לדבר?
אני עד היום מלקקת את הפצעים שלי מהחומר הרב שהיה בו (פעם אחרונה גיביתי חודש לפני הגנבה, והחודש הזה היה משמעותי).
 

avi media

משתמש מקצוען
לפני כחמש שנים היה לי סיפור דומה עם נטוויזן , כבר שהתחברתי תוך כדי ה3 חודשים חינם חויבתי , ועוד שהקו היה תקול עם רעשים ולא היה ניתן להשתמש בו , ועוד על שיחות לחול שלא נעשו, כל נסיונותי להתנתק מהחברה עלו בתוהו, שיחות מתנקות, אומרים שיחזרו וכו.. לאחר מלחמות הודעתי לחברת האשראי שהכרטיס נאבד, ואז קיבלתי כרטיס חדש, וכן איומים מנטוויזן וחוב שמתנפח מאפס ל700 ש"ח, כשהגיע המכתב מעורך הדין, התקשרתי אליו, אמרתי לו שהשיחה מוקלטת, והודעתי לו שאני מחכה למשפט שם אתבע גם אותו על עזרה לחברה להונות לקוחות, הבהרתי לו שיש לי הקלטות ומסמכים מסודרים, בהתחלה הוא שלח מכתב נוסף, כשהתעקשתי לא לשלם כי אני רוצה משפט, פתאום הם התחילו לברר את העניין מול נטוויזן, ונעלמו עד היום...
 

מירה כ

משתמש סופר מקצוען
לסיכום, כפי שהבנתי:
או להפעיל את כל הכח ולשלוח מכתבים ומיילים למי שרק אפשר
או להכנע ולשלם הכל.
הבנתי נכון?
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
נכתב ע"י קיש99;2181542:
אני בהלם שעדיין אנשים לא יודעים מהי הדרך הטובה ביותר להתנתק מחברת תקשורת:
https://www.netek.co.il/
תהנו:)
אפשר קצת הסבר, בבקשה? מה האתר הזה, מי עומד מאחוריו, מה היכולות שלו, מה הסמכויות, מה הסיכונים...
 

פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פעם פירסמו כאן (חבל שלא העתקתי גם את שם הניק כדי לתת קרדיט)

והנה הכתובות שכדאי לשלוח אליהם כל תלונה (לא עולה כסף...) - גזור ושמור
פניות הציבור משרד התקשורת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏,
שר התקשורת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏,
דורון רייזר משרד התקשורת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏,
המועצה לצרכנות <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏,
ועדה לפניות הציבור של הכנסת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏,
אמון הציבור פקס 03-5601384
ולמועצה לצרכנות בפקס 036241035
(לכל אלו אפשר גם באתר, אבל כתבתי למי שאין לו גישה או אם יותר נח כך)
 

ללי99

משתמש רשום
נכתב ע"י קיש99;2181542:
אני בהלם שעדיין אנשים לא יודעים מהי הדרך הטובה ביותר להתנתק מחברת תקשורת:
https://www.netek.co.il/
תהנו:)

זה לא תמיד עובד, צריך לעקוב ולבדוק שאכן בוצע הניתוק.
(מנסיוני עם בזק בינלאומי)

מה שמרתק, גם בחברות שכן נותנות שרות סביר, יש להם הנאה מיוחדת להתיש את הלקוח.
לקוח: אני רוצה להתנתק.
נציגת שרות: אין בעיה, אני מעבירה אותך לקשרי לקוחות.
ועכשיו תחכה שעה על הקו...
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י מירה כ;2181470:
לסיכום, כפי שהבנתי:
או להפעיל את כל הכח ולשלוח מכתבים ומיילים למי שרק אפשר
או להכנע ולשלם הכל.
הבנתי נכון?
או לנסות להעזר במקושרים
כגון תוכנית רדיו או עיתון
שפניה מהם נענית בצורה קצת יותר אנושית
מאשר פניה פרטית...

נכתב ע"י קיש99;2181542:
אני בהלם שעדיין אנשים לא יודעים מהי הדרך הטובה ביותר להתנתק מחברת תקשורת:
https://www.netek.co.il/
תהנו:)
נכתב ע"י אפכא מסתברא;2181713:
אפשר קצת הסבר, בבקשה? מה האתר הזה, מי עומד מאחוריו, מה היכולות שלו, מה הסמכויות, מה הסיכונים...

אתר נתק יצר מאגר של כל אפשריות ההתנתקות מחברות התקשורת...
במקום שאת תאלצי לחפש את הפקס לפניה / תתקשרי ולא יבצעו / ינסו לשכנע אחרת -
האתר מנסח את הפניה בצורה רשמית והחלטית ושולח במקומך.
העתק של הפניה תקבלי אליך. ויש לך סימוכין לבקשת ההתנתקות.
 

חצי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י מירה כ;2181470:
לסיכום, כפי שהבנתי:
או להפעיל את כל הכח ולשלוח מכתבים ומיילים למי שרק אפשר
או להכנע ולשלם הכל.
הבנתי נכון?
הבנת נכון!
אם יש לך כח להפוך את כל המדינה, ולהפעיל חכי"ם על חשבונית של כמה מאות שקלים, ללכת למשפטים ולזעוק צעקות ולקלל את העו"ד והחברה, ובסוף להתייאש.
אז אולי יש לך סיכוי.

ובמקרה ולא, כבר כתבתי שעל זה נאמר אל תהיה צודק תהיה חכם, כי תצטרכו לשלם גם הוצאות עו"ד ריביות והצמדה וכו' וכו'

וזה בוודאי לא סותר שצריכים להרים קול צעקה, על ההתנהלות המאפיונרית של החברות על אנשים חסרי ישע, נגד עו"ד שמנוסים מעשה בכל יום לגנוב ולשדוד.
נכתב ע"י קיש99;2181542:
אני בהלם שעדיין אנשים לא יודעים מהי הדרך הטובה ביותר להתנתק מחברת תקשורת:
https://www.netek.co.il/
תהנו:)

אכן אתר נחמד, אך זה לא עוזר בנושא שלנו כי תמיד יש לחברה סיבות לחיוב גם אחרי ניתוק החשבון סופית.
 

חוי ר.

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אני גם אחרי סיפור כאוב עם נטוויז'ן
גם מכתב מפתיע מעו"ד עם ריביות,
ניסיתי להילחם ולאיים וכלום לא עזר
עצוב שחברה משתמשת ביכולות ובכוח שלה להרע ללקוחות פרטיים חסרי יכולת.
 

HUBHCBH

משתמש מקצוען
אוטומציה עסקית
אני נכוותי ב 012 בסיפור מאד דומה בהוראת קבע שלא כובדה.
שלחו לנו מכתב שנשלם חוב של 20 ש"ח, בקישנו שיגבו בהוראת קבע, והם ענו, בסדר, אל תתיחסו למכתב,
אחרי תקופה קיבלנו מכתב מעו"ד ע"ס 350 ש"ח, כשפניתי אליהם (לעו"ד), והשמעתי את ההקלטה, הם ענו שלא משנה מה אמרו, אני הייתי חייב לבדוק בבנק שאכן הם הורידו...
לא עזרו כל תחנוני ולא היו מוכנים להתפשר,
עד שפניתי ליהיה בסדר (תוכנית בגלי צה"ל) ותוך פחות מ 12 שעות קיבלתי טלפון שהם מוכנים לוותר, כששאלתי למה, הם ענו שהם לא יודעים, זה ההוראה...
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אולי בכל זאת תתלונני במשרד התקשורת. הנה ידיעה שהופיעה היום בתוספת הכלכלית של 'המבשר':
 

קבצים מצורפים

  • ריבית וקנסות על חובות בחברות תקשורת 001.jpg
    KB 575 · צפיות: 8

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה