התייעצות על עלות הדפסת ספר ביוגרפיה

davidnead

משתמש צעיר
D I G I T A L
שלום
אני לקראת הדפסת ספר ביוגרפיה. אני כותב הספר. החומר בשלבים של עימוד ועיצוב, וברצוני להערך כספית לקראת עלות ההדפסה, לקבל סדר גודל משוער.

אשמח לקבל חוות דעתכם. אני מניח שהצעות מחיר קונקרטיות לא אוכל לקבל עד שיהיו לי פרטים מלאים וסופיים והחלטה ברורה מה אני רוצה.

מדובר בספר ביוגרפיה בן כ320 עמודים.
הנייר - כמו ספרים קאלסיים מסוג זה זה צריך להיות נייר כרומו או הדומים לו (לא מבין בסוגים, להבדיל מנייר ישן רגיל). היות שזה לא ספר עבה הנייר לא צריך להיות דק מידי. משהו שיתאים לספר.
גודל - ספר סטנדרטי מהסוג הזה, אני חושב שזה 17*24
הצבע - הספר בגדול בשחור לבן, יש עמודים בודדים עם תמונות צבעוניות, אם זה אפשרי בלי להקפיץ את המחיר - מה טוב. אם לא - אוותר על הצבע ועשה הכל שחור לבן.
הכריכה - כנהוג בספרי ביוגרפיה, כריכה קשה, צבע מלא, אין צורך בלכה סלקטיבים/הטבעות ושאר עיצובים מיוחדים.
עותקים - המספר המדוייק הוא תלוי בעלות. אני מעריך שבשלב הראשון די לי בכמה מאות עותקים, וצריך לקחת בחשבון כמובן כמה יעלו כל 500 נוספים.

החומר יהיה מוכן עוד כחודשיים.

תודה רבה
 
נערך לאחרונה ב:

אב"ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
תשלחו מייל לכתובת בחתימה, ונשלח לכם הצעת מחיר משוערת.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה