אני עבדתי פעם בחברה מסוימת, לא רוצה לציין איזו בדיוק.
וזו הסיבה - שבעקבות האשכול הזה, נזכרתי שהולכת להסתיים לי התכנית המוזלת של המספרים הכשרים, ועלי להחליף תוכנית / חברה.
חשבתי לאיזו חברה לפנות - ונזכרתי בחברה בה עבדתי.
דילגתי
ולא סתם. כמויות של חיובים שונים ומשונים.. העיקר עוד כמה שקלים לכיס. לדוגמא - אתה משלם האמצעות כ"א ועברת להו"ק בנקאית? תשלם עלות מעבר אמצעי תשלום, + כמה שקלים בודדים בחודש עמלת הו"ק. (לנו, הנציגים, הסבירו שזה כדי לעודד לקוחות להשתמש בכ"א שזה יותר זול וקל ובטוח לחברה)
כמה לקוחות הגיעו עם שירותים שונים (גיבוי ספר טלפונים, מוזיקה בהמתנה, וכו' ) שהם בכלל לא ביקשו וחויבו כל חודש. חזרה הו"ק? עלות מופרזת של 40 ש"ח ובפעם השניה או השלישית זו עלות גבוהה עוד יותר (כאילו קנס..? )
שלא לדבר על עליית תעריפים - החברה החליטה ביום בהיר "לעדכן" תעריפים.
כמה שיחות הסבר ללקוחות איזו תכנית בדיוק יש להם - כי הנציג במרכז השרות דחף להם משהו בלשון חלקלקה בלי להסביר כמעט התניות ("למה שילמתי 300 ש"ח הנציג הבטיח לי שיעלה 150!" "אדוני, כדי לקבל את ההטבה של 150 ש"ח הנחה עליך לדבר 300 דקות בחודש. ולא הגעת לרף!" "מה, הנציג לא אמר.."
שיחות על בסיס יומי כמעט. )
מה שבטוח, מכשיר אף פעם אל תקנו דרך חברה, היא מרוויחה עליו הרבה יותר ממה שיעלה לכם בכל חנות טלפונים שהיא, ולא תהיו מחויבים לתשלום 3 שנים