יח"צ השקת קמפיין

פרסום וקופירייטינג >> תוכן מקצועי

יתומי חשוון זועקים לעזרה: ההבטחה הנדירה של מרן שר התורה שליט''א
ליתומים הללו, אין להם מאומה, שלא לדבר על צלם, תזמורת, קייטרינג ושמלת כלה. מדברים על המינימום. אין להם כסף לביגוד מינימלי, אין להם כסף לנדוניה...
סיפור קורע לב: האבא נפטר, האמא חלתה במחלה והילד עומד לפני יום חתונתו
<<<<בעוד כשבוע יצחק צריך להינשא, להיכנס תחת לחופה, היום הכי מרגש בחייו, אך אביו נפטר לפני כמעט שנה מותיר אותו להתמודד עם אמו האלמנה שחלתה במחלה...
יוצאים מהבית, קרוב לבית!
לב העיר BTC- המשרד שלכם קרוב להכל לא כל יום יוצאים מסגר, וזה הזמן לעשות סדר, לצאת מהבית ולעבור למשרד פרטי, קרוב לבית וקרוב להכל. במגדל "לב...
נגישות אתרי אינטרנט
רשת האינטרנט, והיכולת לגלוש בה נתפסת עבור רובנו כמובן מאליו. האמנם זה כך? להלן סקירה קצרה על תחום נגישות אתרי האינטרנט והצגת ההשפעות של עולמות...
5.00 star(s) 2 ratings

הדר מוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
שלום לכולם,
אין כאן פרסום קמפיין, אנחנו כרגע בניתוח ובאיפיון שלו.
פתחתי את האשכול כי אני צריכה קצת סיוע עם אנשים בשטח.

משרד שעוסק באפיון עסקים, ניהול ובדיקת עסק, שירותי מזכירות ובסופו של דבר בניית זהות מותגית ואתר אינטרנט
מחפש את הדרך להגדיל לקוחות, למצוא אותם, המשפט שמגדיר אותם הוא "שירותים מקיפים לעסקים ועצמאיים",
אך מצד שני המשפט כללי מאוד ולא נותן לי מענה מדויק מה אני כבעל עסק מקבל,
ולכן חשבתי על "פיתוח אסטרטגיות שיווק", או "עושים לך יחסים עם הציבור", או "בונים לך יחסים עם הציבור".
אך לפרסום המשרד הבעלים חושב על רב מסר, אך מי שלא נמצא בעולם האינטרנט איך יגיע אליו?
או לפרסם באתרי כלכלה ועסקים, לוחות מודעות ברחובות מוכרים,
מה עוד אפשר?

המשרד לא עוסק רק בפרסום, אלא נותן שירותים מקיפים אך חשוב לי לדעת המיקוד הנכון על מנת לתפוס נתח רחב של בעלי עסקים.
 

הדר מוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
כלום?
 

klik's

משתמש פעיל
לא כ"כ ברור מה המשרד עושה לאחר קריאה
אפיון המשרד והצרכים?
ניהולו? מזכירות?
פרסום?
בניית אתרים?
נשמע מידי הרבה יחד...
אולי כדאי למקד את ההסבר
 

הדר מוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
מתחיל מאפיון העסק וצרכיו,
ואם צריך עזרה בניהולו,
ובסופו של תהליך יש שירות של פרסום ובניית אתרים.

המשרד נותן שירותים מקיפים לעסקים.
 

דוד ריזל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
"פיתוח אסטרטגיות שיווק" - מאוד חזק, מדבר לכל בעל עסק,
יחד עם זה צריך פירוט של תועלות שבעל העסק יקבל, באייקונים למטה.
 

EPaP

משתמשת סופר מקצוענית
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
פרסום וקופירייטינג
ניהול אאוט סורס
 

הדר מוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
האם זה נכון לקרוא לשם של העסק כשמו של המנכ"ל?
 

איש מעניין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופירייטינג
שלום לכולם,
אין כאן פרסום קמפיין, אנחנו כרגע בניתוח ובאיפיון שלו.
פתחתי את האשכול כי אני צריכה קצת סיוע עם אנשים בשטח.

משרד שעוסק באפיון עסקים, ניהול ובדיקת עסק, שירותי מזכירות ובסופו של דבר בניית זהות מותגית ואתר אינטרנט
מחפש את הדרך להגדיל לקוחות, למצוא אותם, המשפט שמגדיר אותם הוא "שירותים מקיפים לעסקים ועצמאיים",
אך מצד שני המשפט כללי מאוד ולא נותן לי מענה מדויק מה אני כבעל עסק מקבל,
ולכן חשבתי על "פיתוח אסטרטגיות שיווק", או "עושים לך יחסים עם הציבור", או "בונים לך יחסים עם הציבור".
אך לפרסום המשרד הבעלים חושב על רב מסר, אך מי שלא נמצא בעולם האינטרנט איך יגיע אליו?
או לפרסם באתרי כלכלה ועסקים, לוחות מודעות ברחובות מוכרים,
מה עוד אפשר?

המשרד לא עוסק רק בפרסום, אלא נותן שירותים מקיפים אך חשוב לי לדעת המיקוד הנכון על מנת לתפוס נתח רחב של בעלי עסקים.
בעסק שנותן שרות שלא מוכר מספיק לצבור, הרבה יותר חשוב שורת הגדרה מרורה ומדויקת, מאשר סלוגן משכנע,
אף אחד הרי לא ישתכנע לצרוך שרות שהוא לא יודע מהו.
ולכן לדעתי המשפטים הבאים:
"פיתוח אסטרטגיות שיווק", או "עושים לך יחסים עם הציבור", או "בונים לך יחסים עם הציבור".
פחות רלוונטים במקרה הזה.
 

אלעזר 1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לא מאמין שעסק שמחפש שירותי מזכירות או בדיקת עסק יפנה אל 'שירות מקיף', מה גם שעסקים רבים אינם מודעים לצורך באפיון מדויק של העסק ובבניית זהות מותגית, אם כי זוהי דווקא נקודת יתרון שכן הקמפיין יכול ליצור את החסר הזה אצל הלקוחות.
 

הדר מוריה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
בעסק שנותן שרות שלא מוכר מספיק לצבור, הרבה יותר חשוב שורת הגדרה מרורה ומדויקת, מאשר סלוגן משכנע,
אף אחד הרי לא ישתכנע לצרוך שרות שהוא לא יודע מהו.
ולכן לדעתי המשפטים הבאים:
"פיתוח אסטרטגיות שיווק", או "עושים לך יחסים עם הציבור", או "בונים לך יחסים עם הציבור".
פחות רלוונטיים במקרה הזה.
אפיון עסקים וחיזוק מטרות.
מה שטוב בעסק שלך.
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

לוח דרושים

למעלה