הרבנים של היום

  • פותח הנושא undo
  • פורסם בתאריך

undo

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
הים יש רבנים חדשים, רפורמה חרדית. זה משהו חדש. זה הרבנים של הדור החדש, הדור של היום. פעם לא היינו חולמים לשאול אותם, והנה - התחלפו הזמנים והשתנו העתים.
אלו הם רבנים מזן חדש שלא שיערום אבותינו. בחלומותיהם האפורים ביותר הם לא יכלו לדמיין עם מי יתייעצו ניניהם בכל ענין פעוט.
אני אישית, ועוד רבים שנסחפו איתי מתייעצים איתם בכל ענין. זה יראה לכם מגוכח, אבל אני אפילו שואלת את הרב החדש שלי מתי לצאת לחתונה בבני ברק. אני גם אברר אצלו האם אני אגיע לשם טרופת נשימה או כמו בת מלך.
הם גם מאד סימפתיים, הרבנים של היום. לדוגמה, מורה הדרך שלי, הרב כאלקאב שליט"א, מקבל גם נשים וילדים, הוא מרים לי את הטלפון גם בשעות לא שעות ותמיד באותו טון רגוע ושליו. לא משנה אילו רעשי רקע יש בצד שלי. הוא גם אף פעם לא נעלב, הרב החדש שלי, גם כשבחוסר נימוס משווע ניתקתי לו את הטלפון בפרצוף (בלי כוונה אישית). תמיד הוא זמין בשביל להדריך אותי בכל דרכי.
אין. אין על הרב שלי ועל הרבנים של היום.
למעוניינים ליצור איתו קשר ולהתבשם מעצותיו המועילות : אפס שבע שתיים, עשרים עשרים מאתים.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה