בקשת תפילה הרבו בתפילה עבור הרב יחיאל אברהם מאיר בן חיה טויבא

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
@ניהול האתר עדכון לשם האשכול, בבקשה.

לא יודע אם לעוד זה ככה, לי בכל אופן יש מספר אנשים שאני עוקב אחריהם מאז הייתי קטן, לא יודע למה, סביבם יש תחושה של אנשים מסוג אחר, מלאכית משהו.
הייתי ילד קטן, אפילו לא ידעתי איך קוראים לו אז. גם כשהתבגרתי והכרתי את משפחתו באופן קרוב, ההערצה ל"איש שלי" רק גדלה, ראה-ראיתי שלא הרבה שמו לב לנוכחותו, אבל אני תמיד נעצרתי ולו לכמה שניות להסתכל, הייתה לו דבקות באופן מעורר התפעלות, רצינות וחדווה יקירית.
כמו ברור לי שאם אכנס כעת לקומה א', דמותו עדיין תנדנד חזק, אי שם בשורה האחרונה צמוד לארון הגמרות...
זו אבידה גדולה למשפחתו ומכריו, אך גם לאותם אנשי צללים, שאחד המיוחדים מה"אנשים שלהם" הלך לעולמו, עולם שכולו טוב, עולם שכולו ארוך.
ברוך דיין האמת!
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה