הקניית הרגלי אכילה לילדים

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
פוסט חדש!

החגים מאחורינו, ושגרה עמוסה וברוכה לפנינו. זה הזמן להקנות הרגלים חדשים בתחומים החשובים לנו, ולהטמיע אותם במסגרת סדר היום הקבוע והיציב.

אחד התחומים בהם מומלץ ליצור כללים קבועים, הוא תחום האכילה. ההרגלים אותם נקנה בגיל צעיר, יוכלו ללוות בעתיד את הילדים גם בחייהם הבוגרים. שמירה על מצוות הקשורות באכילה והרגלי נימוס, סדר וניקיון, יאפשרו לילד לאכול בצורה מיטיבה לו ולסביבה.

על מנת להטמיע הרגלים אלו ואחרים, חשוב לערוך עם הילד תיאום ציפיות והצגת הכללים, אם יש צורך, ניתן לאמן את הילד כיצד לבצע כלל אחד או יותר, מומלץ לתת דוגמא אישית בארוחות משפחתיות, כדאי להציג את הכללים בתחילה באופן ויזואלי , ואפשר גם לתגמל בהתחלה על ביצוע ושמירת הכללים החדשים כדי לחזק את ההתנהגויות המצופות.

מצורף קובץ להדפסה הכולל פלייסמנט עליו מודפסים כללי אכילה נאותים. תוכלו להדפיס את הפלייסמנט, לצפות אותו בלמינציה, ולצרף אותו לתיק האוכל של ילדכם בתוספת מפית ומגבת אישיים.

בקישור הבא תוכלו להוריד קובץ של הפלייסמנט באיכות גבוהה:

http://hametaplim.com/2018/10/04/הקניית-הרגלי-אכילה-לילדים/


לבריאות!

פלייסמנט כללי אכילה.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה