הצעת מידע: מי שהמתין לחסימה של נטפרי על אנדרואיד

בר בי רב

משתמש פעיל
בעבר כבר עלה כמה פעמים הנושא של חסימת נטפרי לאנדרואיד ברשת. מדובר בחסימה נצרכת למשתמשי אנדרואיד רבים, אלו שכבר משתמשים בנטפרי, וגם אלו שמשתמשים בחסימה אחרת ומצפים לסינון איכותי של נטפרי - כשהתוכנה תהיה מוכנת, אך הפיתוח הוא מורכב מאוד, ודורש הרבה זמן והוצאות.
כעת ראיתי שנטפרי אכן העלו כבר את האפשרות באופן רשמי, להכין תוכנה כזו, באתר ההצבעה החדש שלהם. אני משער שהמהירות והסיכויים של תיכנות דבר כזה בקרוב - מאוד תלוי גם בכמות המצביעים למען תוכנה זו.
כל מי שנצרך לכזאת תוכנה או שמכיר את הצורך בתוכנה, יכול ליטול חלק בהצבעה, ורצוי לתרום לכך את הצבעתו בכתובת ההצבעות: https://netfree.link/user#/tools/feature-request?r=5 (האופציה הנ"ל מודגשת אם אתה נכנס דרך קישור זה).
רק בעלי חשבון בנטפרי זכאים להצביע!
בהצלחה
 

שמחה קאופמן

משתמש חדש
בפורום של נט פרי יש דיון ארוך על זה, וכתוב שם שפיתחו משהו ניסיוני לאנדראיד אפשר לחפש שם....
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה