• בעקבות הסגר ניתן להזמין היום ארבעת מינים בחלוקה המסובסדת של ועד הרבנים
    להזמנה הקישו כאן

דיון הצעות מחיר זולות שגרפיקאים/ות מציעים

  • פותח הנושא PT
  • פורסם בתאריך

עיצוב ותקשורת חזותית >> תוכן מקצועי

הולכים מחיל אל חיל: בונים סוכה
סוכהמנטור | ברכת החג של ר' חיים בניסטי עיצוב הסוכה השנה אנחנו לא צריכים להרשים אף אחד. השנה הסוכה מתקיימת במסגרת משפחתית מצומצמת, אבל אנחנו...
גם אתם שמתם לב שרק עכשיו הגיעה הקולקציה החדשה למדפים? הסוד המלא נחשף לראשונה, ועל הדרך טריק לניצול קופונים.
אם אתן מאלו שהבילוי שלהם הוא סיור בגאולה וברבי עקיבא, לסרוק ולמשש את חלונות הראווה, יכלתן לזהות השנה דיליי חריג במועד השקת הקולקצייה החדשה לחג...
תנו לאגד לנצח
ב"ה. לימים, יתקשו כל המעורבים להאמין שכל הסאגה המתמשכת התחילה בהתראה שגרתית שקפצה בצד השמאלי של המחשב הנייד. "תוקף רישיון גרסת הניסיון של...
הדרך להייטק עוברת בבני ברק
מרחב עבודה הצפוף בנשים חרדיות שיושבות וכותבות קוד, הוא לא מראה שכיח. לפני כמה שנים היו שאמרו שהוא גם לא אפשרי.
4.00 star(s) 1 ratings

PT

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אני מאמינה שגרסו את הנושא הזה כאן הרבה...
אבל אשמח לשמוע חו''ד (אפשרי בפרטי)
איך מתמחרים נכון
לדג' להצעת מחיר: לחתוך רקע מ200 פריטים+- ולהוסיף מס' מילים על כל פריט
כשעיצוב הקטלוג מגיע מוכן
כמה הייתם מציעים?
כי הפער למה שחשבתי לעומת ההצעות שקיבלו(יותר זול) ממש גדול:rolleyes:

לפי מה אתם מתמחרים?
 

ירמיה בן קמון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יש את המחירון של פרוג.
ובאופן כללי יש את הנסיון. בעיצוב גרפי, זה לא כמו לקנות מוצר במכולת שלכל דבר יש מחיר קבוע מראש. אלא מוצר מוגמר מורכב מהרבה מאוד גורמים. לדוג' פלאייר לעסק. צריך לקחת בחשבון את הניתוח האסטרטגי שאת עושה לו, להכיר את העסק (לעומת מוכר בחנות פלאפל שלא מעניין אותו מי את ומה את עושה ומה המטרות העסקיות שלך, לך זה מאוד חשוב), את קהל היעד. אח"כ העימוד של המודעה, איך להעמיד את הטקסט, קומפוזיציה נכונה (גודל, צבע, פונט). לפעמים יש תמונות שמוסיפים, גם את זה צריך לחשבן. לפעמים התמונות צריכות ליטוש, חיתוך, "עבודה" בפוטושופ. לפעמים אנחנו רוצים להוסיף אלמנט גרפי מסטוק, ועובדים על זה הרבה כדי שיהיה מתאים לעיצוב של המודעה מבחינת צורה וגוון. אח"כ הלקוח לא כ"כ אוהב ועושים לו עוד כמה סקיצות, ועל הסקיצה האחרונה את מלטשת אותה עוד ועוד. אח"כ יש התאמה לדפוס. לפעמים צריך להיות בקשר לא מבוטל עם בית דפוס, במקרה של UV או סקודיקס או חיתוכי לייזר. לפעמים צריכים ללכת למקום עצמו...
כל זה אמור להוות חשבון לתמחור. והרי וודאי שאת כל זה אי אפשר לצפות מראש. ולפעמים שצריך לתת הצעת מחיר.
אז אני לא יודע, אני גם כן קצת נבוך בזה. אני מציע פתרון, שעוד לא ניסיתי, אבל בלי נדר אנסה עם הלקוח הבא, שהוא לקחת פחות או יותר את האפשרויות הנ"ל ולהחשיב כאילו הם כבר קרו, ולומר ללקוח ככה - ברמת העקרון במקצוע הזה א"א לעבוד עם הצעות מחיר מוקדמות, אלא המחיר יינתן בסוף העבודה. אם בכל זאת אתה רוצה הצעת מחיר, אני אאלץ לתת הצעה כשאני לוקח את כל האפשרויות הנ"ל, אע"פ שיכול להיות שהם לא יקרו, וזה יצא לך (לנקוב בסכום. אבל צריך להיות מחושבן מראש. תעשי לעצמך טבלת מחירים שלך. סוף סוף, את מכירה פחות או יותר מה את שווה וכמה הזמן שלך שווה).
זה נותן לו אינדיקציה עד כמה זה יכול להגיע.
מה דעת הקהילה בנושא? אשמח לשמוע.
 

י. מאיר

משתמש סופר מקצוען
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
כי הפער למה שחשבתי לעומת ההצעות שקיבלו(יותר זול) ממש גדול:rolleyes:
בגדול מה שאני עושה זה שקבעתי לעצמי מחיר פר שעה שבשבילו שווה לי לעבוד.
אני משער פחות או יותר כמה זמן ייקח לי העבודה, ולפי זה אני מתמחר.

אני לא נבהל מהצעות עבודה זולות יותר שהציעו ללקוח - אין לי בעיה מצידי שיפנה אליהם...

לרוב לקוחות מגיעים אליך בגלל שהם ראו עבודות שלך ואהבו את הסגנון, ולעתים משתמשים ב'איום' הזה רק כדי לנסות ולהוריד את המחיר.

אגב עמידה על שלך מגדילה את הערך שלך בעיני הלקוח כמקצועי יותר.
 

PT

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
יש את המחירון של פרוג.
ובאופן כללי יש את הנסיון. בעיצוב גרפי, זה לא כמו לקנות מוצר במכולת שלכל דבר יש מחיר קבוע מראש. אלא מוצר מוגמר מורכב מהרבה מאוד גורמים. לדוג' פלאייר לעסק. צריך לקחת בחשבון את הניתוח האסטרטגי שאת עושה לו, להכיר את העסק (לעומת מוכר בחנות פלאפל שלא מעניין אותו מי את ומה את עושה ומה המטרות העסקיות שלך, לך זה מאוד חשוב), את קהל היעד. אח"כ העימוד של המודעה, איך להעמיד את הטקסט, קומפוזיציה נכונה (גודל, צבע, פונט). לפעמים יש תמונות שמוסיפים, גם את זה צריך לחשבן. לפעמים התמונות צריכות ליטוש, חיתוך, "עבודה" בפוטושופ. לפעמים אנחנו רוצים להוסיף אלמנט גרפי מסטוק, ועובדים על זה הרבה כדי שיהיה מתאים לעיצוב של המודעה מבחינת צורה וגוון. אח"כ הלקוח לא כ"כ אוהב ועושים לו עוד כמה סקיצות, ועל הסקיצה האחרונה את מלטשת אותה עוד ועוד. אח"כ יש התאמה לדפוס. לפעמים צריך להיות בקשר לא מבוטל עם בית דפוס, במקרה של UV או סקודיקס או חיתוכי לייזר. לפעמים צריכים ללכת למקום עצמו...
כל זה אמור להוות חשבון לתמחור. והרי וודאי שאת כל זה אי אפשר לצפות מראש. ולפעמים שצריך לתת הצעת מחיר.
אז אני לא יודע, אני גם כן קצת נבוך בזה. אני מציע פתרון, שעוד לא ניסיתי, אבל בלי נדר אנסה עם הלקוח הבא, שהוא לקחת פחות או יותר את האפשרויות הנ"ל ולהחשיב כאילו הם כבר קרו, ולומר ללקוח ככה - ברמת העקרון במקצוע הזה א"א לעבוד עם הצעות מחיר מוקדמות, אלא המחיר יינתן בסוף העבודה. אם בכל זאת אתה רוצה הצעת מחיר, אני אאלץ לתת הצעה כשאני לוקח את כל האפשרויות הנ"ל, אע"פ שיכול להיות שהם לא יקרו, וזה יצא לך (לנקוב בסכום. אבל צריך להיות מחושבן מראש. תעשי לעצמך טבלת מחירים שלך. סוף סוף, את מכירה פחות או יותר מה את שווה וכמה הזמן שלך שווה).
זה נותן לו אינדיקציה עד כמה זה יכול להגיע.
מה דעת הקהילה בנושא? אשמח לשמוע.

תודה על התשובה המפורטת
 

PT

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בגדול מה שאני עושה זה שקבעתי לעצמי מחיר פר שעה שבשבילו שווה לי לעבוד.
אני משער פחות או יותר כמה זמן ייקח לי העבודה, ולפי זה אני מתמחר.

אני לא נבהל מהצעות עבודה זולות יותר שהציעו ללקוח - אין לי בעיה מצידי שיפנה אליהם...

לרוב לקוחות מגיעים אליך בגלל שהם ראו עבודות שלך ואהבו את הסגנון, ולעתים משתמשים ב'איום' הזה רק כדי לנסות ולהוריד את המחיר.

אגב עמידה על שלך מגדילה את הערך שלך בעיני הלקוח כמקצועי יותר.
תודה
זאת הבעיה שהשוק מוצף בגרפיקאים/ת זולים שמורידים את ערך המנוסים..!
לדג' הנ''ל הציע מישהו לבצע את העבודה ב270 ש'ח!!!!!;););)
ברור שמחיר כזה אפילו לא דוגמה, זה מחיר ממש ממש מצחיק,,,
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
פרסום וקופירייטינג

ירמיה בן קמון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תודה
זאת הבעיה שהשוק מוצף בגרפיקאים/ת זולים שמורידים את ערך המנוסים..!
לדג' הנ''ל הציע מישהו לבצע את העבודה ב270 ש'ח!!!!!;););)
ברור שמחיר כזה אפילו לא דוגמה, זה מחיר ממש ממש מצחיק,,,
מצד אחד, זה כל היתרון בתחרות. אבל כאמור, מעניין אותי אם יש באמת תחרות. האם הזולים, הם באמת טובים?
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

לוח דרושים

למעלה
<-->