בשרי הפסטרמה כחלבון מושלם

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
זה כבר זמן מה עליתי על זה שהפסטרמה שיש היום על ה16 גרם חלבון למאה גרם היא מנת חלבון מושלמת מן החי, על כל המשתמע מכך. השימוש בה קל, היא מגיעה מוכנה ומזינה ואפשר לעשות איתה שלל דברים מקוריים. בעבר הבאתי פה כמה מתכונים עם זה, אחד מהם היה להתיחס כמו שנשיצל לגמרי וזה היה פשוט פצצה והילדים אהבו את זה מאוד.
עכשיו הטראנד אלי זה לסגנון סיני מוקפץ כזה. לוקחים בצל חותכים לרצועות מטגנים קלות מוסיפים פסטרמה טובה חתוכנה לרצועות.
השילוב של שניהם נותן מרקם איטריתי (שאגב גם את זה אפשר לעשות אבל אני לא בקטע של פחמימות, רישמי כמובן). זה הבסיס.


אפשר להעשיר עם ירקות קישואים (רק הירוקים הקטנים) גמבות ולפלפילם בכל מיני צבעים, רק לדאוג שלא יתכרכו יותר מיד שיהיו אל דינטה. ואת הקישואים להוסיף בסוף כי הם מתבשלים הכי מהר. והפלפלים הכי לאט.

עוד משהו שהוא ממש - אבל ממש - מוצלח - וגם מפתיע, מאוד "שבע ברוכותי", זה להוסיף לתערובת הבסיס חצי גביע של כרובית בטחינה, עם קצת מים לפני כן לפתוח את הכרובית, זה סלט מוכן שמגיע של אחלה והוא שארית והוא טעים מאוד מאוד. לשלב דברים מוכנים בבישולים זה גם טרנדי, אבל השליחות של הפסטמרה חשובה יותר.
וטוב מראה עיניים:
WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.12.24 (5).jpeg
WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.12.24 (4).jpeg
WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.12.24 (3).jpeg
WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.12.24 (2).jpeg
WhatsApp Image 2020-11-25 at 19.12.24 (1).jpeg
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נראה טעים ברמות

לא רוצה להרוס חגיגות
אבל חוץ מחלבון מן החי יש בפסטרמה הרבה דברים מאד לא טובים.
מאד מתועש ומלא חומרים
אישית ממש נמנעת מלצרוך אותה באופן גורף.
זה נכון שיחסית יש בהם הרבה מלח וזה לא בשביל כאלה שסובלים מלחץ דם, אבל מדובר פה בפסטרמות איכותיות של חזה הודו מלא חלבון, לא נקניקים וכו' אלא ממש רק חזה הודו או עוף אם איזה תיבול בצדדים. יש משהו עכשיו של רובין מוצאים כל הזמן טעמים חדשים וכותבים על זה שזה 16 גרם חלבון למאה גרם. וזה חשוב. אבל יש של הוד לבן של העדה החרדית , ויש להם ממש חזה הודו בלבד וזה 19 גרם חלבון ממש בלי כל התוספות, הוא אמנם קשה יותר ויקר יותר אך הוא מתאים לטעמי כאן יותר.
וכן , זה באמת טעים ברמות על. אלו טעמים מורכבים לא כל כך לילדים האמת. (אלא אם כן מוספים קטשופ)
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה לא רק תיבול.
פסטרמות זה בשר מאד מעובד
והעיבוד מוציא מהם כל לחלוחית של בריאות

אולי @ariels תסביר לנו טוב יותר...
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
זה לא רק תיבול.
פסטרמות זה בשר מאד מעובד
והעיבוד מוציא מהם כל לחלוחית של בריאות

אולי @ariels תסביר לנו טוב יותר...
המושג בשר מעובד כולל כל בשר שעבר שינוי בתהליכי המלחה, אשפרה (שימור), עישון, תסיסה, או תהליכים אחרים כדי לשפר את הטעם או את המרקם ועל מנת לשמר אותו לאורך זמן. הכוונה כאן לא רק לבשר בקר או חזיר אלא גם לבשר כבש, עוף, או הודו. דוגמאות לבשר מעובד: נקניקיות הודו, עוף ובייקון, בשר כבוש ועוד.

מזונות אלו סווגו כמסרטנים על ידי ארגון הבריאות העולמי.

הראיות החזקות ביותר הן לקשר בין צריכת בשר מעובד לבין סרטן המעי הגס. המדענים בחנו גם נתונים על יותר מ-15 סוגים אחרים של סרטן ומצאו קשר חיובי בין צריכת בשר אדום מעובד וסרטן הלבלב, סרטן בלוטת הערמונית (סרטן הערמונית מתקדם) וסרטן הקיבה.

באופן ספציפי, עבור אכילה של 50 גרם בשר מעובד מדי יום, הסיכון לחלות בסרטן המעי הגס עולה ב-18 אחוזים לעומת אי אכילת בשר מעובד

לפי המלצת משרד הבריאות:
  • מומלץ להגביל את כמות הבשר המעובד שצורכים, בעיקר ילדים, ללא יותר מפעם בחודש (נקניקיות, נקניקים, המבורגרים, שניצלים מעובדים ועוד).
 

עולם קטן

משתמש פעיל
אם כבר פסטרמה, אז רצוי להשתמש בפסטמה איכותית שעשויה מנתח שלם ולא מכל שאריות ההודו והעוף.....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה