חדשות הפייק ניוז קם על יוצרו

DESIGNIK

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אין צורך לראות את תוצאות המחקר שפורסם במכון הישראלי לדמוקרטיה, בכדי להבין כי אף אחד מלבד כמה נבחרי ציבור לא מרוצה מהמצב הפוליטי בארץ, אך המוזר בעיני הוא השאלה הבלתי פתורה, איזה הסבר יש למשוואה שלא מרוצה מהתוצאה של התרגיל שהיא בעצמה פתרה?

ולמי שלא הבין תוצאות המחקר מראות שמי שבחר ועשה זאת בהחלטה מושכלת, בסופו של יום מאוכזב מהתוצאות שהוא עצמו הביא עליו.

מליון וחצי ילידי הארץ שמשאלת לבם היא רק לא מדינת הלכה הוכיחו במשאל העם האחרון שהציבור היותר מפריע פה במדינה הוא הציבור החרדי, הם המאמינים בכל לבם כי עז רצוננו למנוע מהם לנהל אורח חיים תקין.

מליון וחצי שכירים העובדים למחיתם מאמינים כי אם לא יצביעו נגד הממסד החרדי יאבדו את משכורתם, וגרוע מכך את מחיתם. הם מאמינים בכל לבם שחפצינו הוא את לכבות השאלטרים של תל אביב ולהפכה לאחד הגטאות, הדעה הרווחת בציבור הנ"ל היא שהחרדים מתכננים להפוך את הארץ למדינת הלכה,

המוזר הוא מעולם לא נשמע מפיהם של חברי הכנסת החרדים החלטה או מסר מכל אותן הזיות שנמרחו באש של שנאה בראש חוצות הערים. מי הוא זה שהצליח לשכתב את המציאות האמתית של המפלגות החרדיות לדברי הבל ושקר שמעולם לא נאמרו?

בלילות האפלים של תל אביב שבחיצוניותה מוארת, ישבו אסטרטגים נטולי כל רצון להיטיב עם רצון הבוחר ופברקו מצע למפלגות החרדיות, מיותר לציין ששום מילה בו לא עתה על שולחנם של המועצות, הם בנו מצע שבו שלטו האירוניה והרשע שלטון טוטאלי חסר מעצורים, אוסף החלטות ומסרים שלא עלו מעולם על דל שפתיהם של אי מי משלוחי דרבנן. מהלכים שרק ציניות אנטישמית נוסח 2019 ב' יכלה להם.

מליון וחצי מצביעים שמשתייכים לשלושת המפלגות שחוט השדרה שלהם הוא שנאה וחוסר מוכנות להכיל את ההטרוגניות שבחברה הישראלית. מה שמעניין הוא שרובם הגדול מושתת מציבור במשך שנים עמל ושקד באקדמיה שם לומדים שלא להניח הנחות יסוד ללא בירור מעמיק. תמהני מאין באה חוסר הרצון לחקור האם כל הזיותיהם של שועלי הפרסום לא שוות בדיקה קצת יותר מעמיקה? האם יש רוב חרדי בארץ ששואף שהמדרכות יהפכו לנפרדות? האם מטרת המפלגות החרדיות היא להצר את צעדיהם של יושבי הארץ?

האיך הפך רצונו של האזרח ולא רק החרדי לשמור על צביון ממלכתי של מדינת היהודים להדתה?

המפלגות החרדיות מעולם לא ביקשו לשנות את אורח חייו של האזרח שבוחר לחיות אחרת, כי אם רק לרצות לחיות את חיינו בשלווה במקום מושבנו.

זוהי זכותו הבסיסית והאלמנטרית של כל אדם ששורשיו בהר סיני, לחיות בארץ אבותיו שניתנה לו על עצם היותו יהודי, לנהל את חייו בדרך התורה בנחת ולא על חשבון האחר.

איך הצליחו מנהלי הקמפיין של ישראל ביתנו להפוך את הרצון המינימלי לשמר את חוקי הסטטוס קוו שלהזכירכם חוקקו לא ע"י פוליטיקאים חרדיים. למסרים ארסיים נגד ציבור שלא ביקש לשלוט על חייהם של אף לו אחד מאותם מצביעים שטופי שנאה.

בדיקת העובדות אינה מלאכה מסובכת, והרשת הוצפה בסרטונים עם מספרים ונתונים ברורים שבינם לבין המסרים האפלים אין שום הקשר חוץ משקר.

אכן הפייק ניוז שתקשורת השמאל מייצרת קם על אדוניו, וגרם לשומעי לקחו להתאכזב מההחלטות שלהם עצמם,


אין תשובה אחרת כי אם דור עקבתא דמשיחא שבו השקר רב על האמת הגלויה, לו היו מנסים אותם מליון וחצי בוחרים לבדוק עובדות ונתונים, לשאול פנים מול פנים, ולהתייצב באופן פרונטלי מול האמת, לו היו רוצים לדעת ולדייק את המציאות כפי שהיא ולא לבחור להאמין לכל בדל מילה מבעד למסך ולשלטי הניאון. הם היו מגלים את האמת במלוא יופיה, כל חרדי שפגש חזיתית תושב ישראל שמונע משטיפת המח של התקשורת שמע את הקלישאה "אתה לא כמו החרדים האלה" מי הם האלה? ואיפה הם?

עז רצוני היה להכיר ולבחון מקרוב היכן החרדים "האלה" ואם רוצים בכל מאודנו להגיע אל האמת אז מצליחים

ואם גם אתם כמהים לראות עין בעין את אותם החרדים "האלה" המשתלטים והסוחטים והחומסים, לכו לכם איפה למכבשי הדפוס לעיתון לאנשים חושבים ודומיו, כבו מנועים שחררו את הברגים ושם רק שם תמצאו אותם, הכו אותם מנה אחת אפיים וכלו בם את שנאתכם. כי את ה"אלה" אין בנמצא אצלנו.
 

הכוכב העולה

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
תמיהני אם לולי התעקשותם של החרדים לשמר את הסטטוס קוו (כן הסטטוס קוו, שבן גוריון הסכים לו, אבל הצברים הישראליים בני ימינו, אינם מסכימים לו) בנוגע לחוק המרכולים,, האם גם אז היו מצליחים כל הקמפיינרים הללו למיניהם, עם תעמולת הנגד מדינת הלכה, אבל מה לעשות שהנציגים החרדיים, שכחו את גודלם הטבעי בכנסת ה-20, וסיפקו בעצמם את הסחורה, אך טבעי היה, שכשאיווט ליברמן, מבחין שהוא צריך להתרענן ולייבא משהו חדש לבוחרים שלו, החרדים הם הקרבן.
 

DESIGNIK

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מכיוון שבפוליטיקה עסקינן וכל מה שאומר יהיה בוטה כתבתי את התגובה שלי מנקודת מבט של עבר הווה עתיד ומקווה שדברי יתקבלו. הדברים הם לא ספציפית על התגובה, אלא על ההלקאה על חטא של אי אילו מקרבנו.
בטבורו של חבל תבל היפה בעולם בינות גלי ים הגיחון באמצע שומקום, קבעו להם יתד שבט התלביבים, שלווים וניחוחים הם כמ' גלי הים הרוגעים, חיים בשקט ובלי כל דאגות, מימיהם לא עשו כל רע לאיש, אדם באשר הוא אדם זוהי סיסמתם,

ויכתתו את חרצובות לשונם, וישנו אותם לכתיבת כתבות מלאות עונג ורוך, ואת כלי מלחמתם הטילו עמוק אל מימי הים הסובב אותם, ויגדלו את בניהם להיות חכמים, סופרים, הוגי דעות, ובעלי תפקידים רמים ונישאים שכל מטרתם להנעים את שהות האזרח באי ולאהוב כל אדם באשר הוא,

ויהי היום ויקם לו איש אשר חפץ להאדיר את אהבתו אל כל יושבי המזח ומעבר לה, ויאיר אורו למרחקים מקצה האי עד קצהו, כי היה משולשלת החכמים הגדולים שידע האי, וכל חייו גדל על ברכי האהבה לשבט החרדתיים ותסכת אוזנו בלילות לשיחות אביו עם הוגי הדעות אודות השבט הברברי אשר הורס ומשמיד את שלוות חייהם של בני שבט התלביבים, וייקח את כל כלי מלחמתו שאין בידו ואת כל הניסון הרב אשר צבר במשך כל שנות עבודתו כפובליציסט שעסוק בלטהר את החברה ולהפוך אותה לנאורה ומאוזנת, ותפעם בו רוח אהבת האדם וילך להציל את השבט החרדתיים ממנהגיהם המגונים,

והווי ידוע כי שהמנהגים של החרדתיים האוחזים באומנות אבותם הם אלה אשר המיטו עליהם את הדחיה החברתית שסבלו מצדם של שבט התלביבים,

ותתעצם רוחו בקרבו ויאסוף את כל גיבורי החיל ואת כל החכמים כדוגמת דב ליפקינקלוביץ אשר נמנו על צוות החכמים ויודעי העיתים של שבט התלביחרדיתיםבים, וישבו שבעה ימים ושבעה לילות וקדנציה אחת ויטכסו עצה האיך יסבירו לשומעי לקחם בדברי טעם ודעת כי בחרדתיותיהם הם דוחים מעליהם את כל השבט שמנהל את חייו בטוב ובנעימים, ויסבירו להם כי רק בכח האהבה שהוא מרעיף עליהם יצליחו להתערבב עם שבט התלביבים ויפסיקו לדחוק את השלווה וההרמוניה שהיא מנת חלקם של יושבי האי,

וינסו בכה ובכה ויחוקקו חוקים שמלאים אהבה ונועם עד להתפקע ולא צלחה דרכם, וינסו שוב בכה ובכה להסביר להם כי הם המיעוט ואין הם יכולים לכפות עלינו את חרדתיותם הדוחה ולא עלתה בידם, וישבו שבעה ימים ושבעה לילות ויטכסו עצה האיך להנעים את חייהם של החרדתיים בתוכניות ליבה ושילוב חרדות בחידרים ולא עלתה בידם.

ויהי בחצי הלילה ויקומו חכמי השבט החרדתיים וינסו בכח הזרוע להשתלט על כל יושבי האי ובראשם שבט התלביבים, ויפעילו את כל משאבי האנוש הטבע והדין כדי להפוך את האי על יושביו ולהגדיל את כוחם הברברי בכל פינת קפה ופארק רענן,

ויקומו כל חכמי הדעת אשר לשבט התלביבים ויזעקו לא עוד, לא יקום ולא יהיה! מאז ומתמיד דתנו הייתה דת האהבה, אך לנוכח עלילות הדם של השבט המשיחי הרוצה להשמידנו אין לנו אלא לקום ולדחותם בשני הידיים, ויבכו איש את רעהו יען כי רגילים הם ללכת רק בדרכי נועם ולהשפיע אהבה, ועכשיו מה זה היה להם ומדוע באה עליהם הרעה הזאת, אשר תאלץ אותם להשתמש בקמפיין שנאה מסית כדי להוכיח כי כוחם רב משלהם,
בידיים רוטטות ובצער עמוק באחד מלילותיו האפלים ביותר של שבט התלביבים ישבו אסטרטגים שבמהותם מלאים רצון טוב וירהיבו עוז בנפשם כי רק בקמפיין אנטישמי יעלה בידם להשיג את מטרתם הנעלה, למגר את שבט החרדתיים ולמנוע מהם לנהל את סדר היום באי השקט והרגוע.

ועלתה בידם...

ויאספו ועדת חכמים וסופרים כדוגמאת הרה"ג אבישי בן חיים וכל חבריו לספסל המאשימים ויצטרפו אליו כל יושבי הקרן השמאלית שחרטה על דגלה אהבת אדם ודם. ויעלו על הכתב את המסקנות:

ואתם הקוראים את כל דברי הקינה הזאת, זכרו כי כל מטרתנו היא לטובתכם ולהנאתכם בלבד, כי מיום עמדנו על דעתנו נסנו כל אחת ואחד להפעיל את כל מאמציו בכל השיטות והדרכים להרעיף עליכם מנות של אהבה ונועם, אך בסכלותכם ובעיקשותכם נטיתם לבכם לחשוב כי כוחכם רב משלנו, ותצרו את צעדינו, ותחוקקו חוקים אשל לא תסבלם הדעת ואשר לא יעלו על ליבו של התלביבים המסכן שחפץ בחיי שלוה , ואתם אלה שהמטתם עליכם את תוצאות הבחירות בכך שלא אביתם לקבל את האהבה שהרעפנו עליכם מיום סיום המנדט הבריטי ואף עוד קודם לכן.

אתם אלה שבמחי קדנציה שבה שכחתם שאתם שבט קטן שדוחק את רגלי השבט הנאור והגדול הצידה הפילותם את הכאוס הזה מעל ראשכם, אתם אלה ששכחתם מאין באתם והיכן אתם צריכים להישאר תקועים כל ימי חייכם, אתם אלה שהמטתם עליכם את השנאה והרוע שנשפך ברחובות הנהר,
ועתה במטותא מכם טלו קורה מבין כותלי בתי המדרש שלכם וסתמו את הגטו בו תחיו ותשרצו ותרבו כל ימי חייכם ואל נא תציקו ותדחקו את חיי האזרחים הנאמנים.

החותמים בכל האהבה והנועם לב התלביבים.
סיבת עריכה פיסוק
 
נערך לאחרונה ב:

מהודר!

סופר מקצוען באינדיזיין!!!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
שפתיים ישק!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה