הפורום הכי מדובר בארץ ובפרוג בפרט....

שנהב דפוס וגרפיקה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ערב טוב לכלל חברי הפורום המיוחדים.
תמיד היינו עוזרים האחד לשני מייעצים ומחכימים האחד את חבירו .
ומשום מה קצת ........
אנא בואו ונמשיך את הכימיה שהיתה עד היום.
הרי זה ברור שלא כולנו בקיאים בכל רזי הדפוס.... המלא בהרבה מוסגים ונתונים. כך שלא מופקע שמישהו מאיתנו יכתוב לא נכון תגובה וכדומה ... אך אנו צריכים לעזור אחד לשני לגדול ולהצליח .
ההצלחה של כולנו תהיה מרמת הפרגון והעזרה ההדדית כך שכל אחד שיציץ בפורום שלנו יראה חברה מקצועית ועוזרת . מי לא ירצה להיות חלק מזה......
לפעמים טועים או לא מבינים את בקשות האנשים . זה לגיטימי .
התפקיד שלנו כאן הוא שכל מי שרוצה לבצע הדפסה ולא משנה איזה סוג יידע שכאן זו הכתובת ופעם זה יהיה אתה ופעם אחרת חברינו יקבל את העבודה וכך כולנו נרוויח .
אז בואו ונדאג לכך שהכותרת "הפורום הכי מדובר בארץ ובפרוג בפרט" תתקיים . וזה לא חלום זה תלוי רק בנו ..
חברים..... אל דאגה נתחיל ותראו שעוד תקופה לא ארוכה כל מי שרק יציץ בפרוג מייד יקפוץ לביקור כאן.... (עוד יגיע יום שכדי להיות מניו בפורום שלנו יעלה לא מעט.......;))
יה"ר שייקויים בנו צאו והתפרנסו זה מזה ..
נתנאל.
בתפילה שיהיה לתועלת כולנו.......
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה