דרוש מידע הספר להי נאאר

C

משתמש מקצוען
מתח? רגש? מרגיש כמו אלגוריה? דומה לסגנון של איסתרק ושות'?
שילוב של מתח עם רגש, יש בו מימד אלגורי, ולא דומה לממלכה במבחן לדעתי.
אני נהניתי מאוד לקרוא, אבל יש בו משהו קצת כבד, ויש כאלו שזה יותר מדי בשבילם.
מה את עוד רוצה לשמוע?
 

צריכה לחשוב...

משתמש מקצוען
שילוב של מתח עם רגש, יש בו מימד אלגורי, ולא דומה לממלכה במבחן לדעתי.
אני נהניתי מאוד לקרוא, אבל יש בו משהו קצת כבד, ויש כאלו שזה יותר מדי בשבילם.
מה את עוד רוצה לשמוע?
זה מרגיש אלגוריה או שזה זורם גם בתור סיפור? מזכיר בסגנון את הספרים של יעל רועי?
(אמרו לי שיש שם תיאורים קשים- זה נכון?)
 

Without meaning

משתמש מקצוען
זה מרגיש אלגוריה או שזה זורם גם בתור סיפור? מזכיר בסגנון את הספרים של יעל רועי?
(אמרו לי שיש שם תיאורים קשים- זה נכון?)
מרגיש אלגוריה - כן
בסגנון של יעל רועי - לא יודעת כל כך למה את מתכוונת כי זה סגנון שונה
הספר הראשון יותר מציאותי, הספר השני ממש פנטזיה עם כל מיני אירועים מוזרים מעל דרך הטבע
אני אישית כחובבת מושבעת של פנטזיה על סוגיו השונים אוהבת את זה
אבל בהחלט לא כולם אוהבים את הסגנון(למשל לינאר חולמת חלומות שמנבאים לה דברים על העתיד)

תיאורים קשים - הגדרת יפה,
לדעתי הסופרת עשתה שגיאה, יכלה להסתפק בתיאורים הרבה יותר עדינים
ובאמת הספר השני הרבה יותר טוב(האם היא קיבלה ביקורת?)
אני התחלחלתי מחלק מהסצנות אם כי זה לא פגע בהנאה שלי מהספר
הוא מרתק ברמות על,
יש בו תיאורים שופעים,
והעלילה מעניינת וחכמה
כלומר - הסופרת זורעת המון דברים בלתי פתורים במהלך העלילה(חלק נפתרים כבר בחלק השני חלק מחכים לספרים הבאים) וזה נותן המון חומר למחשבה
אני אוהת את הסגנון הזה של הספרים שאת גומרת ומתחילה לנסות לנחש דברים
למשל אסתאיה ומשפחתה, הם בטוח ראשלים מחופשים והולך להיות להם תפקיד גדול בהמשך

לגבי הדימיון לממלכה במבחן - משום מה אני שומעת הרבה את המשפט הזה ,
ואני חולקת עליו מכל בכל,
שניהם סדרת ספרים מסוגת פנטזיה/אלגוריה ופחות או יותר כאן מסתיים הדימיון
בספרות החרדית כמעט ואין ספרים שמשתייכים לזאנר הזה בטח לא בסדרה
ולכן אנשים ממהרים להקיש
אבל אין שום מקום להשוואה כל אחד עומד בפני עצמו
מה שכן - הם שניהם היחידים שסחפו אותי אליהם ברמת ניתוק מהסובבים אותי
 

Without meaning

משתמש מקצוען
אני הנחתי בצד בפרק שלישי,עמוס לי!
הבנות שלי קראו בשקיקה.
בנות 18 ו -14.
כן מסכימה איתך
זה ספר עמוס בתיאורים
ועמוס בפרטים-שמות, מקומות, התרחשויות,
מבחינה ספרותית היא כותבת במשפטים מאד ארוכים
וצריך לאחוז ראש מתי משפט מתחיל ומתי הוא נגמר

מבחינתי זה בונוס - ספרים קלילים שאפשר לשכב במיטה עם עיניים חצי עצומות ולקרוא - יש מספיק,
ספרים שעצם הקריאה משמש כאתגר אינלקטואלי אין הרבה
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
אהבתי מאוד!!!
לגבי הסגנון - מדובר בפנטזיה, יותר דומה לסלמנדרה מאשר לממלכה במבחן.
מדובר בעולם מומצא שלא קיים, כמו בסלמנדרה ובזה מסתכם הדימיון.
אני מאוד אהבתי את התיאורים הארוכים ובאמת יש שם זוועות עולם, אבל איכשהו תמיד יש תקווה שבסוף הדברים יסתדרו.
אהבתי את הביטויים החדשים שלה: "בחמלתו", "מתנותיו עלינו", "דרך סלולה וברכה בה".
הסיפור הוא על עולם בו יש את נאמני הזקן ויש את המתנגדים - הראשלים שהם השליטים שעושים הכל כדי לדכא את הנאמנים.
הם הוציאו חוק שאסור להתחתן וזאת על מנת להכחיד את נאמני הזקן.
אבל הזקן אברהם מחליט שגיבורת הסיפור - לינאר - תינשא לאחד מבני הכפר ושניהם יהיו גואלי האדמות.
כל החלק הראשון מראה את המצב הקיים, את הקטסטרופות, שלוקחים כל הזמן אנשים ויש הוצאות להורג. זה מראה את ההבדל התהומי בין העניים לעשירים ובתווך את האמונה של נאמני הזקן ב"אבאל'ה שבשמיים ובכל מקום".
החלק הראשון מראה את ההכנות לחתונה ואת מערכות היחסים המורכבות בין הגיבורה לבני משפחתה, לחברותיה ובכלל את כל האוירה בכפר.
החלק הזה מסתיים יום לפני חתונתה.
עדיין לא קראתי את החלק השני, ומחכה בכיליון עיניים לקרוא אותו (כבר הזמנתי). זה ספר שמצית את הדימיון וגורם לנו לעשות השוואות בין נאמני הזקן לעם ישראל ואולי לקחת מזה איזשהו מסר.
אני מאוד ממליצה.
 

Without meaning

משתמש מקצוען
אהבתי מאוד!!!
לגבי הסגנון - מדובר בפנטזיה, יותר דומה לסלמנדרה מאשר לממלכה במבחן.
מדובר בעולם מומצא שלא קיים, כמו בסלמנדרה ובזה מסתכם הדימיון.
אני מאוד אהבתי את התיאורים הארוכים ובאמת יש שם זוועות עולם, אבל איכשהו תמיד יש תקווה שבסוף הדברים יסתדרו.
אהבתי את הביטויים החדשים שלה: "בחמלתו", "מתנותיו עלינו", "דרך סלולה וברכה בה".
הסיפור הוא על עולם בו יש את נאמני הזקן ויש את המתנגדים - הראשלים שהם השליטים שעושים הכל כדי לדכא את הנאמנים.
הם הוציאו חוק שאסור להתחתן וזאת על מנת להכחיד את נאמני הזקן.
אבל הזקן אברהם מחליט שגיבורת הסיפור - לינאר - תינשא לאחד מבני הכפר ושניהם יהיו גואלי האדמות.
כל החלק הראשון מראה את המצב הקיים, את הקטסטרופות, שלוקחים כל הזמן אנשים ויש הוצאות להורג. זה מראה את ההבדל התהומי בין העניים לעשירים ובתווך את האמונה של נאמני הזקן ב"אבאל'ה שבשמיים ובכל מקום".
החלק הראשון מראה את ההכנות לחתונה ואת מערכות היחסים המורכבות בין הגיבורה לבני משפחתה, לחברותיה ובכלל את כל האוירה בכפר.
החלק הזה מסתיים יום לפני חתונתה.
עדיין לא קראתי את החלק השני, ומחכה בכיליון עיניים לקרוא אותו (כבר הזמנתי). זה ספר שמצית את הדימיון וגורם לנו לעשות השוואות בין נאמני הזקן לעם ישראל ואולי לקחת מזה איזשהו מסר.
אני מאוד ממליצה.
החלק השני הוא החתונה עצמה והבריחה לכפר הנאמנים
הרבה תהיות ודברים בלתי פתורים באים על פתרונם בחלק הזה
וטעימונת קטנטנה מעיר האסירים האיומה
יש כמה דברים מפתיעים הפנתרה
ויש המון המון המון דברים מפונטזים חיות הזוהר, מעבר כור הזהב

הספר השני בסדרה נקרא 'רזי ניהר' (כמו שכתוב בסוף הספר להי נאאר 2)
ואני מניחה שהוא יכיל את המלחמה בעצמה
אם יהיה גם ספר שלישי הוא יסגור קצוות כמו- מציאת הקרן המושיעה

תקוותי - שאביגיל גדולד תכתוב מהר יותר ממיה קינן...
אם כי הסיפור שיש לה ב'לבית' קצת סותר את התקווה שהיא עסוקה רק בסדרת נאמני הזקן
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
הספר השני בסדרה נקרא 'רזי ניהר'
בכל החלק הראשון הביטוי "להי נאאר" לא מופיע בכלל. האם זה מופיע בחלק השני?
ולמה את מתכוונת כשאת אומרת "הספר השני"? החלק השני של להי נאאר גם נקרא כך, לא?
 

Without meaning

משתמש מקצוען
בכל החלק הראשון הביטוי "להי נאאר" לא מופיע בכלל. האם זה מופיע בחלק השני?
ולמה את מתכוונת כשאת אומרת "הספר השני"? החלק השני של להי נאאר גם נקרא כך, לא?
להי נאאר מופיע החלק השני זה בעצם לינאר בשפת הממלכות העתיקה
להי נאאר נקראה ספר ראשון ויש לו שתי חלקים
אם תשימי לב כתוב על הכריכה חלק ראשון בספר ראשון וחלק שני בספר ראשון
(כמו יוזבד שיצא בשתי חלקים)
רזי ניהר הוא הספר השני (שיכיל מי יודע כמה חלקים...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה