המשפיע מעדכן: התארגנתי על חמישיה לקליפ, צריך עוד חמישיה בהול

שמי הפרטי

משתמש פעיל
בפוסט מעניין שפרסם המשפיע ר' מענדל ראטה הבוקר הוא כותב:

היי חברים. אני מתכונן כבר תקופה לא קצרה לקליפ יפה ומרגש, עם לחן מרגש ונוגע ללב, שנכתב בתקופה לא קלה. קליפ מושקע מאוד שצולם באוקראינה (סגנון מנחה), וחסרים לי להשלמת הקליפ 10 אלף דולר. יהודי אמיד מארה״ב הבטיח לי חצי מסכום זה, אם אני מוצא מישהו שישלים את החצי השני. אם יש מישהו שרוצה לעזור לי, או אם יש למישהו רעיון על אחד שפרוייקט כזה מדבר אליו וירצה לעזור לי, אשמח מאוד להודעה באישי. אגמלהו כמובן בתודה חמה וקרדיט בסוף הקליפ.

כמו כן, יש באפשרותי לעשות בקליפ הזה (כחלק מהתסריט) פרסומת אדירה, לחברה או לעסק כלשהוא. מדובר במאות אלפי צפיות כמובן. זה יכול להיות רשת יינות, בגדים, או כל מפעל ועסק כל שהוא החפץ בפרסום ענק בציבור החרדי. ״מנחה״, שמתקרב למליון, מקבל כל חודש כ-30 אלף צפיות נוספות, והוא הוכתר ברדיו כקליפ השנה. הקליפ הבא ככל הנראה יוכתר בכתר דומה, ואולי יותר.

תודה מראש, ואני בטוח שתיהנו מאוד מהתוצאה, בעזהשי״ת. מענדל.

חושבים שאתם יכולים לסייע למשפיע? זה הזמן להתגייס.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה