התייעצות המשך טיפול שיניים לבחור בן 19 מטעם משה"ח אפשרי או לא

חברונר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שלום רב
בני כשהיה בגיל הת"ת נפגע וטופל ע"י הביטוח של משרד החינוך. הטיפול כלל מומחה לטיפולי שורש וסתימות. בזמנו נאמר לנו שהמשך הטיפול יתאפשר בגיל 18.
היום הבן בן 19 נאמר לנו ע"י חברת עינבל (חברה ממשלתית המממשת את הביטוח) שהביטוח אינו בתוקף. משום שהוא כבר מעל כתה י"ב וכן שהגיל לממש כזה ביטוח הוא בין גיל 18 ל18 וחצי. שאלתי הרי הבחור לפי שיעורים בישיבה גם לפני שנה היה כבר בי"ג, אז בעצם אף פעם אי אפשר! וכיצד יתכן לתלות את הגיל בשנת הלימוד וכי אם הוא זכאי מדוע הוא איבד את זכאותו.
אשמח למי שיש מידע בעניין ואולי מי שיש לו המלצה על מי שמטפל בזכאויות שיוכל לייעץ לי. הדבר חשוב לי מאוד לפני שאני הולך לבצע טיפולי כתר ב3 שיניים קדמיות בסכומים גבוהים מאוד.
תודה מראש
 
נערך לאחרונה ב:

ברכה רובינשטיין

אדריכלות ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עד כמה שידוע לי, זה תלוי בחברת הביטוח. יש חברות ביטוח שנותנות זכאות עד גיל 24 ויש כאלה עד גיל 18. אבל נראה לי שאם הם אמרו לך שתוכל לקבל החזר, אתה אמור לקבל. אני בכל אופן לא יודעת יעוץ זכאויות וכאלה. מקווה שלא בילבלתי.
יום טוב!!!
 

חברונר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הפלונטר כאן שמדובר על כללי משרד החינוך. ביטוח התלמידים של מה"ח קובע לטענתם שיש להיות תלמיד לא רק בזמן התאונה אלא גם בזמן התביעה. הדבר תמוה, אך כאן מראש היה ברור שיש להמתין לגיל 18. (וכנ"ל שיש חלון עד 15.5)
לכן אנא מכם סייעו לי במומחה למימוש זכויות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה