דרוש מידע המענק של דרעי. הפרטים!

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
תתקשר ותעדכן מספר טלפון סלולארי בו אתם זמינים
תודה לך על העזרה.
אך אין מצב לעדכן שוב פעם מספר סלולרי. הקריין אומר: "פרטיכם נמצאו במערכת ואישרתם מספר טלפון וזה בטיפול"
והשיחה מתנתקת ללא אפשרות לעבור לנציג אנושי ולסבר את אוזנו שהמספר שאושר הינו מספר תעודת זהות ולא מספר טלפון.
 

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי

נשמה יהודית

משתמש רשום
מתקשרים למוקד האוטומטי, מקישים מספר זהות, המענה האוטומטי נותן את המצב, מה את שומעת ?
כבר המון זמן נשמעת אותה הודעה לקונית ללא שום שינוי:
"פרטיכם נמצאים במערכת... עפ"י הרישומים כבר עדכנתם אותנו במס' טלפון מעודכן ואנו מטפלים בפנייתכם"...

בבקשה נסה לעזור לי באופן אישי, כך שהכרטיס הראשון יגיע אלי.
בנוסף, אולי תוכל לכוון אותי מי אחראי על כך, ולאיזה גורם אני יכולה לפנות על מנת לקבל את המגיע לי? האם זוהי רק אחריותכם ואחריות חברת ההפצה האנונימית שאיתה אשל ירושלים פועלת??
 

מצוי

משתמש מקצוען
יש מקום/דרך שניתן לראות/לשמוע פרוט הטעינות - כמו בכרטיס נטען של 'יש' למשל?

ומדוע מטעינים רק 2/3 מהפעימה השלישית?
 

פירי

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
לפני חודש וחצי עודכנו עוד נפשות והפרטים נמצאים זכאים במערכת ועדיין לא נכנס פעימה ראשונה.
מה אפשר לעשות?
 

שלכם

משתמש פעיל
לצערנו, לא ניתן לשבת ולהמתין שמקבל השיחה יחזור אלינו. יותר הגיוני שאתם תענו לטלפונים בימים אלו.
סלח לי על הבוטות
אך התשובה מגיעה ממקום של אטימות וזלזול
אתה מודע לכך שאנשים עובדים לא יכולים לענות לשיחה באמצע העבודה פעמים רבות ?
אתה מצפה מאברך כולל להחזיק אצלו פאלפון זמין באמצע הלימוד ?
וכן גם אמא עם ילדים לא תמיד יכולה לענות לפלאפון ברגע שהוא מצלצל מה יקרה אם היא תחזור למספר

ואני לא מדבר בכלל על זה שגם במוקד הטלפוני שלכם לא ניתן להגיע למענה בניגוד להוראות המכרז

אז נכון אני יודע, אתה תענה לי שיש עומס, ואתם מתאמצים ועושים את המקסימום ומעבר למחויבות וכו' וכו'

ואני בהחלט מסכים עם כך, לא ניתן כלל להשוות בין השרות שמקבלים אצלכם לזה שניתן על ידי פתחון לב

אך עדיין, לתת לאנשים מענה טלפוני זו דרישה בסיסית,
וכן מותר גם לפרסם מהו המספר ממנו אתם מתקשרים שאנשים ידעו לענות לשיחות אלו

אני מתנצל עם התקפתי, כמו שכבר כתבתי, אני מאוד מעריך את העבודה שאתם עושים, אך יחד עם זאת, ישנם מספר נקודות שעדיין ניתן לשפר
 
נערך לאחרונה ב:

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כבר המון זמן נשמעת אותה הודעה לקונית ללא שום שינוי:
"פרטיכם נמצאים במערכת... עפ"י הרישומים כבר עדכנתם אותנו במס' טלפון מעודכן ואנו מטפלים בפנייתכם"...

בבקשה נסה לעזור לי באופן אישי, כך שהכרטיס הראשון יגיע אלי.
בנוסף, אולי תוכל לכוון אותי מי אחראי על כך, ולאיזה גורם אני יכולה לפנות על מנת לקבל את המגיע לי? האם זוהי רק אחריותכם ואחריות חברת ההפצה האנונימית שאיתה אשל ירושלים פועלת??
חברת ההפצה היא "בר הפצה", וכפי ששמעת בהקלטה אתה מטופל וזה יגיע אליך, עליך להתאזר בסבלנות.
 

שלכם

משתמש פעיל
עידכון טלפון עדיף לעשות במענה האוטומטי
כמובן שעדיף במענה האוטמטי
המדובר הוא על מי שעדכנו מספר שגיו (כמו אלו שעדכנו מספר זהות בטעות, או סתם כך טעו בהקשה) וכן כאלו שהעירייה העבירה מספר טלפון לא עדכני שלהם
שלהם אין אפשרות לעדכן מספר במערת האוטמטית

אולי כדאי שתוסיפו במערכת האוטמטית אפשרת להחליף מספר טלפון גם למי שכבר עדכן בעבר, או לתת לכך פתרון באמצעות מענה אנושי

בברכה ובהכרת הטוב על כל פעילותכם המרובה בכדי שכולם יקבלו את הכרטיסים

@אשל ירושלים תודה מיוחדת על זה שאתה נמצא כאן בפורום וענה לכל אחד ואחד על כל שאלותיו
זה ממש לא מובן מאליו
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סלח לי על הבוטות
אך התושבה שלך מגיעה ממקום של אטיומות וזלזול
אתה מודע לכך שאנשים עובדים לא יכולים לענות לשיחה באמצע העבודה פעמים רבות ?
אתה מצפה מאברך כולל להחזיק אצלו פאלפון זמין באמצע הלימוד ?
וכן גם אמא עם ילדים לא תמיד יכולה לענות לפלאפון ברגע שהוא מצלצל מה יקרה אם היא תחזור למספר

ואני לא מדבר בכלל על זה שגם במוקד הטלפוני שלכם לא ניתן להגיע למענה בניגוד להורות המכרז

אז נכון אני יודע, אתה תענה לי שיש עומס, ואתם מתאמצים ועושים את המקסימום ומעבר למחויבות וכו' וכו'

ואני בהחלט מסכים עם כך, לא ניתן כלל להשוות בין השרות שמקבלים אצלכם לזה שניתן על ידי פתחון לב

אך עדיין, לתת לאנשים מענה טלפוני זו דרישה בסיסית,
וכן מותר גם לפרסם מהו המספר ממנו אתם מתקשרים שאנשים ידעו לענות לשיחות אלו

אני מתנצל עם התקפתי, כמו שכבר כתבתי, אני מאוד מעריך את העבודה שאתם עושים, אך יחד עם זאת, ישנם מספר נקודות שעדיין ניתן לשפר
תשאיר את הטלפון אצל מישהו אחר מבני המשפחה שלא לומד בכולל.
 

שלכם

משתמש פעיל
תשאיר את הטלפון אצל מישהו אחר מבני המשפחה שלא לומד בכולל.
אני ברמה האישית הסתדרתי ב"ה וקיבלתי את הכרטיס
אך אני רואה סביבי כל כך הרבה אנשים שלחוצים מזה וטורדים מזה כל היום
ולתת את הפלאפון שלך לאדם אחר למספר ימים הם נשמע לי פתרון מורכב, גם למצוא מי שיסכים, וגם לא להיות זמין כלל כל השעות הללו,
אכן הצעתי את הפתרון לאלו שיודעים שהם לא כיולים לענות כלל רוב היום שיעדכנו מספר של מישהו אחר
אך לא תמיד הפתרון הזה יעיל
וכולנו יודעים שלכל אדם יש שעות שהוא לא יכול לענות

בכל מקרה תודה על המחשבה
אם יהיה אפשר למצוא פתרון מערכתי הדבר בוודאי עדיף
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כמובן שעדיף במענה האוטמטי
המדובר הוא על מי שעדכנו מספר שגיו (כמו אלו שעדכנו מספר זהות בטעות, או סתם כך טעו בהקשה) וכן כאלו שהעירייה העבירה מספר טלפון לא עדכני שלהם
שלהם אין אפשרות לעדכן מספר במערת האוטמטית

אולי כדאי שתוסיפו במערכת האוטמטית אפשרת להחליף מספר טלפון גם למי שכבר עדכן בעבר, או לתת לכך פתרון באמצעות מענה אנושי

בברכה ובהכרת הטוב על כל פעילותכם המרובה בכדי שכולם יקבלו את הכרטיסים

@אשל ירושלים תודה מיוחדת על זה שאתה נמצא כאן בפורום וענה לכל אחד ואחד על כל שאלותיו
זה ממש לא מובן מאליו
המענה האנושי עסוק כמעט כולו בליזום שיחות לכאלו שחברת ההפצה לא מצאה אותם מכל סיבה שהיא ולתאם להם הפצה מחודשת.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אני ברמה האישית הסתדרתי ב"ה וקיבלתי את הכרטיס
אך אני רואה סביבי כל כך הרבה אנשים שלחוצים מזה וטורדים מזה כל היום
ולתת את הפלאפון שלך לאדם אחר למספר ימים הם נשמע לי פתרון מורכב, גם למצוא מי שיסכים, וגם לא להיות זמין כלל כל השעות הללו,
אכן הצעתי את הפתרון לאלו שיודעים שהם לא כיולים לענות כלל רוב היום שיעדכנו מספר של מישהו אחר
אך לא תמיד הפתרון הזה יעיל
וכולנו יודעים שלכל אדם יש שעות שהוא לא יכול לענות

בכל מקרה תודה על המחשבה
אם יהיה אפשר למצוא פתרון מערכתי הדבר בוודאי עדיף
מנסים להתקשר יותר מפעם אחת ובשעות שונות, עושים כמיטב יכולתנו ואף מעבר לכך.
 

שלכם

משתמש פעיל
מנסים להתקשר יותר מפעם אחת ובשעות שונות, עושים כמיטב יכולתנו ואף מעבר לכך.
אם אתה אומר שאין פתרון אקבל
אני מודע לכך שאתם משקיעים מאמצים ריבם על מנת שכולם יקבלו את הכרטיס
הלוואי ובעמותה השניה ילמדו מכם
 

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
מה המספר של המענה הטלפוני?
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תודה לך על העזרה.
אך אין מצב לעדכן שוב פעם מספר סלולרי. הקריין אומר: "פרטיכם נמצאו במערכת ואישרתם מספר טלפון וזה בטיפול"
והשיחה מתנתקת ללא אפשרות לעבור לנציג אנושי ולסבר את אוזנו שהמספר שאושר הינו מספר תעודת זהות ולא מספר טלפון.
המערכת שלנו קולטת גם את מספר הטלפון ממנו התקשרת, במידה והמספר שהקלדת לא נכון, ינסו להתקשר למספר השני.
 

פלנופסיס

משתמש חדש
@אשל ירושלים , היינו אמורים לקבל את הכרטיס כבר לפני חודש וחצי, היום שהתקשרתי שוב לבדוק מה קורה במספר הזה 0777711174, נאמר לי שהצפי לקבלת הכרטיסים יהיו בעוד כחודש,
1. האם אכן אנו אמורים לקבל את הכרטיס עוד כל כך הרבה זמן, למרות שכבר נרשמנו בעירייה לפני יותר מחודשיים?
2. אמורה להיות הקפאה של התקציבים לכך, ולכן לא נקבל את הכרטיס עם מלא הכסף מכל הפעימות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה