החיבור הרגיל הקלאסי של מיקרופון זה להכניס אותו לכניסת XLR זה בעצם אותו חיבור שיש במיקרופון עצמו, PL זה בד"כ לחיבור גיטרות וכדו', הכי עדיף זה בכלל לא להשתמש בPL לחיבור לתוך המיקסר, דהיינו:
מיקרופון - לחבר ישירות לחיבור XLR שבמיקסר
גיטרה - לחבר אליה כבל PL ואותו לחבר לקופסת DI וממנה להוציא כבל XLR-XLR לחיבור מיקרופון במיקסר
אורגן אותו דבר- שני פיאלים לקופסת DI כפולה או שני קופסאות ומשם לחיבור מיקרופון במיקסר, שאת צד ימין אתה שם על צד ימין ושמאל על שמאל (בכפתור PAN)
אני לא מספיק מבין בזה אבל בעיקרון חיבור pl הוא חיבור לא מאוזן והוא נשמע פחות טוב בכניסת PL שבמיקסר, שזה בעצם אורגן גיטרה כינור וכו'
לכן עדיפות ראשונה לחבר אותם לחיבור מאוזן דהיינו XLR, אבל אסור בעיקרון לחבר ישירות עם כבל שבצד של האורגן הוא pl ובצד של המיקסר הוא נכנס ישירות לכניסת XLR, לטענת מוכר שמבין בסאונד בחנות שקניתי בה - זה יכול לשרוף את הערוץ במיקסר
מכיוון- שהחיבור xlr במיקסר הוא מאוד מוגבר כי אתה מחבר אליו מיקרופון שבעצם לא נותן שום חשמל ושום עוצמה כלשהי אלא המיקסר מגביר אותו, על כן - חיבור של אורגן שנכנס עם ווליום וחשמל מהאורגן שהוא כבר קצת מוגבר ברמה של אוזניות זה יותר מידי עוצמתי ואפילו אם אתה שם את זה בווליום נמנמוך זה יכול להיות בעייתי
לכן אם אין קופסת DI צריך לחבר את זה לערוץ שיש בו 2 כניסות R ו- L ולא בחיבור pl שנמצא בערוץ שיש בו מיקרופון מעל וכתוב עליו LINE
אבל זה נקרא אות לא מאוזן, אם הבנתי נכון ולכן העדיפות היא לחבר כמו באופציה הראשונה עם הקופסת DI שתפקידה בעצם להנחית את העוצמה ולהתאים אותה לחיבור XLR במיקסר, חוץ מזה היא מסננת רעשים של חשמל וכל מיני רעשים שונים שהרבה פעמים יש, בעיקר מגיטרות ןכל מיני כלים שיש להם חיבור PL להגברה..
לענייננו אפשר לחבר את המיקרופון בעיקרון בכניסת LINE שנמצאת מתחת לחיבור של המיקרופון במיקסר, רק שלא בטוח שזה חוקי..
יש מצב שזה פחות מאוזן וישמע פחות טוב, ולכן עדיף לחבר בחיבור XLR
זה ככה על רגל אחת מה שהצלחתי לדלות בזמן האחרון..