דרוש מידע המלצה לחנות פרחים וחנות עוגות

  • פותח הנושא zap
  • פורסם בתאריך

zap

משתמש צעיר
ברצוני לקנות, כדי לשלוח למישהי פרחים חיים בסידור ארוזים בלי עציץ או משהו מיוחד, פשוט יצורפו לעוגה (בסידור), והיא תניחם כרצונה.
אם למישהי יש המלצה ל:
1. חנות פרחים - שמוכרת גם רק זר חי נחמד (בלי עציץ וכו') לכבוד שבועות, שיצורף למשלוח ארוז בצלופן (בלי עציץ)
2. חנות עוגות - שמוכרת עוגת גבינה מספיק מרשימה באופן נחמד (לא צריכה להיות הכי גרנדיוזית ויקרה), אבל טעימה ונראית מספיק אסתטית. וכן במחיר סביר ושפוי. ושאפשר לארוז אותה יפה בצלופן, אולי שתונח קודם לכן בתוך קופסת קרטון בקונדיטוריה.
כל המלצה לחנות כזאת בבני ברק עם עדיפות לאזור המרכז תתקבל בשמחה.
אפשר בהודעה פרטית.
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מה שאת מחפשת הוא סידור פרחים, ובבני ברק תוכלי למצוא סידורים יפים אצל שושניתוש ברבי עקיבא.
לגבי עוגת גבינה, הייתי ממליצה על ביסקוטי אבל ההכשר לא משהו. אם מתאים לך בית יוסף, זה מקום נהדר עם עוגות יפיפיות וטעימות. אני לא בטוחה לגבי הכתובת, אבל תוכלי למצוא אותם באינטרנט. נדמה לי רחוב כנרת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה