שיתוף המודעה שלי מחכה לחוות דעתכם (:

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
המודעה אמנם פורסמה בחלק מהמקומונים,
אך ברובם עדיין לא.
כך,
שהארות יתקבלו בברכה רבה!!
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
מקסים, קייצי ואוורירי כל כך!

הפריע לי קצת, שההירארכיה בין המוצר למבצע זהה, רק שהמסלול של העין עובר קודם את הג'יפים ואחר כך את הזרקור.
נראה לפי התכנון, שהמיקוד אמור להיות על העיתון, לא רק על המבצע.

בכל מקרה, משהו פה אמור לרגש יותר - האם זה המבצע החד פעמי? או שאולי זה העיתון המלהיב והמבצע רק נספח לו?

את המרגש יותר כדאי אולי להגדיל או להדגיש, כדי שיהיה ברור מה המסר המרכזי פה למודעה.

מודעה יפהפייה וזורמת, איזה כיף!
 

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הי לאה,
המודעה מתכוונת להעביר מסר של: כיף לחופש!
איך?
כמה פשוט:
גליונות חופש מושלמים של זרקור
+ טיול ג'יפים שווה.
ההשקעה? בקטנה (:

האסטרטגיה שלנו הייתה דווקא לא להתמקד בעיתון עצמו.
מטרת המודעה היא שהלקוח יירשם לחודש היכרות. זה הכל.
יש לנו מוצר מצוין ביד, ברוך ה', ואחרי שהלקוחות נחשפים אליו -
העבודה של הסגירה הרבה יותר קלה.

אני חשבתי שהחיצים שמובילים לפירוט צריכים להיות יותר מודגשים,
וה'מלבנים' שאליהם הם מובילים בשני צדדים מנוגדים.
אחד למעלה ואחד למטה.
הגרפיקאית חשבה שזה לא נכון.

מה דעתכם?
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
לחודש היכרות בחופש, הייתי מדגישה טיפה יותר. זה לא מורגש מספיק.
כלומר,
הכיף לחופש (שמועבר פה יופי באווירה) מתבסס כרגע רק על כך שמדובר בגיליונות חופש ועל ההגרלה.
זה שחודש הניסיון הוא בחופש, דורש חישוב של הצרכנים, אני למשל לא התעמקתי עד כדי כך ולא חישבתי בכלל.

חושבת שיש גם פער בין חודש ניסיון שמגיע לכולם, לבין ההגרלה שרק כמה משפחות (כמה באמת?) זוכות. אבל לא חייבים להתייחס אליו.

לגבי מיקומים של המלבנים ועובי החיצים - קטונתי. המעצבת אמורה לדעת יותר ממני :)
 

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
לחודש היכרות בחופש, הייתי מדגישה טיפה יותר. זה לא מורגש מספיק.
כלומר,
הכיף לחופש (שמועבר פה יופי באווירה) מתבסס כרגע רק על כך שמדובר בגיליונות חופש ועל ההגרלה.
זה שחודש הניסיון הוא בחופש, דורש חישוב של הצרכנים, אני למשל לא התעמקתי עד כדי כך ולא חישבתי בכלל.

חושבת שיש גם פער בין חודש ניסיון שמגיע לכולם, לבין ההגרלה שרק כמה משפחות (כמה באמת?) זוכות. אבל לא חייבים להתייחס אליו.

לגבי מיקומים של המלבנים ועובי החיצים - קטונתי. המעצבת אמורה לדעת יותר ממני :)
בוודאי שיש פער בין הנ"ל...
אבל כמובן גם שאני מעדיפה לא להדגיש אותו.
אא"כ את חושבת שיש בזה חוסר שקיפות
שעשוי לעצבן את הלקוח הפוטנציאלי?
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
יש שקיפות, למה לא?
ולא בטוחה שצריך להתייחס לזה.
אפשר לכתוב משהו שאומר:
גם חגיגה שבועית עם זרקור במהדורת חופש לכל משפחה
וגם טיול ג'יפים אטרקטיבי למשפחות הזוכות

זה יעדן את הפער, יתייחס אליו באופן חיובי יותר, אבל ממש לא חובה ולא יקרה כלום אם לא.
 

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
תודה, לאה.
חוות דעתך חשובה לי (:

עוד נקודה שהתלבטתי עליה:
הסוגריים ובהם המילים: [אולי הפעם..?]
כהסרת התנגדות.
האם נכון או רק מציף את התחושה הקשה כלפי הגרלות?
א7ולי נכון יותר: [בטח שיש לכם סיכוי!]
או להשמיט בכלל?

ואחרון בעז"ה...
בעיני הג'יפם הוא מאד 'תצוגתי'. לא מספיק משדר את הפוזה של טיול ג'יפים.
מצד שני, צילום ג'יפ חורש בנחל לא הכי תואם את הסגנון המאויר של המודעה.
דעות?

תודה רבה!!
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הי לאה,
המודעה מתכוונת להעביר מסר של: כיף לחופש!
איך?
כמה פשוט:
גליונות חופש מושלמים של זרקור
+ טיול ג'יפים שווה.
ההשקעה? בקטנה (:

האסטרטגיה שלנו הייתה דווקא לא להתמקד בעיתון עצמו.
מטרת המודעה היא שהלקוח יירשם לחודש היכרות. זה הכל.
יש לנו מוצר מצוין ביד, ברוך ה', ואחרי שהלקוחות נחשפים אליו -
העבודה של הסגירה הרבה יותר קלה.

אני חשבתי שהחיצים שמובילים לפירוט צריכים להיות יותר מודגשים,
וה'מלבנים' שאליהם הם מובילים בשני צדדים מנוגדים.
אחד למעלה ואחד למטה.
הגרפיקאית חשבה שזה לא נכון.

מה דעתכם?
צריך לארגן את זה יותר
מסכימה עם החיצים (מה שאמרת)
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
נחמד מאוד, סתם שאלה: למה בחרת בפונט הזה? מה הוא מביע?
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
קופי מצויין. קייצי ממש

היית בוחר הקטע של חופש בגופן כתב..
 

ראפ

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
סליחה אבל לא הבנתי את המודעה
בשניה הראשונה הייתי בטוח שמדובר בקייטנה שניה אחר כך מתנת הצטרפות לזרקור אחר קריאה מעמיקה התברר לי שמדובר בהגרלה בשלב הזה דפדפתי הלאה בזעם
ועכשיו ברצינות אם אתם באים להדגיש את החוויה שבעיתון תתמקדו בזה ותכתבו למטה משהו בסגנון ועכשיו למצטרפים הגרלה וכו'
 

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
סליחה אבל לא הבנתי את המודעה
בשניה הראשונה הייתי בטוח שמדובר בקייטנה שניה אחר כך מתנת הצטרפות לזרקור אחר קריאה מעמיקה התברר לי שמדובר בהגרלה בשלב הזה דפדפתי הלאה בזעם
ועכשיו ברצינות אם אתם באים להדגיש את החוויה שבעיתון תתמקדו בזה ותכתבו למטה משהו בסגנון ועכשיו למצטרפים הגרלה וכו'
תודה ענקית!!
חשוב לי מאד לקבל גם את התגובות השליליות,
אחרת לא נתקדם לעולם...

ולעצם העניין:
למה זה 'הגרלה'?
הרי ההצטרפות היא באמת במחיר מצחיק וללא התחייבות.
15 ש"ח לארבעה גליונות חופש שווים.
אני לא שואלת כהתנגדות, אלא כדי למקד את נקודת הבעיה בעיניך.

האם דרוש לטעמך פחות שווין בין ה'גם' וה'גם?
כלומר:
קודם כל - 15 ש"ח לארבעה גליונות מופלאים.
ועל הדרך, גם הגרלה שווה.
כן?
 

יהודית רשי

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
ואשמח לשמוע גם מאחרים:
האם אתם מתחברים למה שראפ כתב/ה?
חוות הדעת מסייעת לי מאד, ואני מודה לכולכם על הקדשת החשיבה והזמן.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
חסר כאן ביחסיות בין המרכיבים החשובים לחלקים הטכניים,
ענק,
בינוני,
קטן.
כשהענק זה החלק החשוב
הבינוני מסביר אותו
והקטן זה מה שהייתם מעדיפים לא לכתוב או סתם פרטים טכניים,
הפורופורציות גורמות לתשומת לב לחלקים החשובים,
כאן אין פרופרוציות או יותר נכון הפרופורציות זהות בין כל מרכיבי המודעה,
אתם יכולים לפתור זאת בשתי צורות
או להגדיל פי שלוש את הכותרת,
או לחילופין לעשות איזה חיבור מעניין בענק בין הג'יפ לילדון החמוד שם למעלה כאילו הוא שוכב על הג'יפ ונהנה מכל העולמות ואז את הכותרת פחות או יותר בגודל העכשווי,
ואת שאר הפרטים יותר מסודר בשליש התחתון של המודעה או משהו כזה.
כנלע"ד.
 

ראפ

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
תודה ענקית!!
חשוב לי מאד לקבל גם את התגובות השליליות,
אחרת לא נתקדם לעולם...

ולעצם העניין:
למה זה 'הגרלה'?
הרי ההצטרפות היא באמת במחיר מצחיק וללא התחייבות.
15 ש"ח לארבעה גליונות חופש שווים.
אני לא שואלת כהתנגדות, אלא כדי למקד את נקודת הבעיה בעיניך.

האם דרוש לטעמך פחות שווין בין ה'גם' וה'גם?
כלומר:
קודם כל - 15 ש"ח לארבעה גליונות מופלאים.
ועל הדרך, גם הגרלה שווה.
כן?
אני קצת ארחיב מקווה שאני לא מטריח
קחי לדוגמא מבצעי מנויים של יתד נאמן למי הם פונים הרי ברור שלא לסוג שלא מעניין אותם חדשות, אותם שום מבצע לא ישכנע
הם פונים לחברה שבשני קוראים מרכז העניינים בשלישי יתד ברביעי השבוע בשבת מהשכנים ומקנחים בקווי נייעס העיקרון ברור אותם משכנעים בוא תקבל חדשות בצורה מסודרת בבוקר ומדרבנים אם מבצעים והגרלות
זרקור מי שצורך אותו זה ילדים מי שקונה זה ההורים קודם כל צריך לשכנע אותנו ההורים שזה מעניין את הילדים
אתם לא יתד נאמן שפונים לציבור שיודע שעיתון מספק את צרכיו, אתם נמצאים בשלב שאתם צריכים לשכנע שזרקור מעניין לפחות כמו קומיקס סבא, טיול ג'יפים יכול רק לדרבן אבל קודם כל צריך לרצות, הגרלה זה כבר עלול לעצבן כאילו קודם כל מי אתם שתקנו אותי בהגרלה על איזה טיול ג'יפים,
במודעה דחפתם קצת מהחוויה של העיתון אבל הדגשתם את המתנה וזה יצר בלגן גדול ובעיקר הזיק למטרה שהיא שכנוע בחוויה של העיתון
 
נערך לאחרונה ב:

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
אני קצת ארחיב מקווה שאני לא מטריח
קחי לדוגמא מבצעי מנויים של יתד נאמן למי הם פונים הרי ברור שלא לסוג שלא מעניין אותם חדשות, אותם שום מבצע לא ישכנע
הם פונים לחברה שבשני קוראים מרכז העניינים בשלישי יתד ברביעי השבוע בשבת מהשכנים ומקנחים בקווי נייעס העיקרון ברור אותם משכנעים בוא תקבל חדשות בצורה מסודרת בבוקר ומדרבנים אם מבצעים והגרלות
זרקור מי שצורך אותו זה ילדים מי שקונה זה ההורים קודם כל צריך לשכנע אותנו ההורים שזה מעניין את הילדים
אתם לא יתד נאמן שפונים לציבור שיודע שעיתון מספק את צרכיו, אתם נמצאים בשלב שאתם צריכים לשכנע שזרקור מעניין לפחות כמו קומיקס סבא, טיול ג'יפים יכול רק לדרבן אבל קודם כל צריך לרצות, הגרלה זה כבר עלול לעצבן כאילו קודם כל מי אתם שתקנו אותי בהגרלה על איזה טיול ג'יפים,
במודעה דחפתם קצת מהחוויה של העיתון אבל הדגשתם את המתנה וזה יצר בלגן גדול ובעיקר הזיק למטרה שהיא שכנוע בחוויה של העיתון
כמו כל הגרלה שאף אחד לא באמת תורם על 120 שניות של הצלת חיים ע"י מתנדב איחוד הצלה..
 

ראפ

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
כמו כל הגרלה שאף אחד לא באמת תורם על 120 שניות של הצלת חיים ע"י מתנדב איחוד הצלה..
אם הבנתי נכון את כוונתך תמהני עליך
אתה משווה דירה ושלל פרסים לטיול ג'יפים?
למה לא הוכחת מלוטו רק ששם ברור גם לך שאתה משלם בשביל הסיכוי (הנמוך) לזכות בסכום עצום (אולי בכלל משלמים על החלום)
העקרון סיכוי רווח לעומת תשלום ולכן בהצלה שהתשלום ביחס לסיכוי לכאורה פחות משתלם מלוטו הם צריכים עוד אמצעי שיכנוע כמו 120 שניות וכספי מעשר וכל מה שאתה צריך בשלל ברכות משלל רבנים אבל העיקר הוא הסיכוי לזכות במשהו גדול
אבל אם אני יציע לך עכשיו הגרלה על טיול ג'יפים ומאמר ממני כל שבוע בנושאי דת ומדינה ואתה בתמורה תשלם לי 15 שקל כל חודש הרי אין סיכוי שתסכים אלא אם כן אתה מאד אוהב לקרוא את הדעה שלי בעייני דת ומדינה ולא בגלל הטיול ג'יפים הרעיון ברור לכן לא הייתי משווה בין המקרים אם כבר מוכח הפוך
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה