• פרוג למען העצמאים!

    כפורום העצמאים והעסקים הקטנים המוביל בציבור החרדי, אתר פרוג נרתם לעזרתכם. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעתו על המשק, נגרמים נזקים כלכליים לעצמאים רבים אשר מתמודדים עם מחסור בלקוחות. לכן החלטנו להושיט לכם יד ואנו מעניקים לכם, חברי האתר היקרים, את מערכת הפרסום העצמאית שלנו ב30% הנחה!!!

    למימוש ההטבה, אין צורך בהקלדת קוד קופון, פשוט פרסמו!

    לתשומת לב! המבצע עד חג הפסח

    למעבר ליצירת קמפיין >>>
     
    להתייעצות ועזרה בין חברי הפורום >>>
     
    לחבילת פוש לעסקים לחץ כאן >>>
     

קריאטיב המאותגרים >>> אתגר חודשי

משך

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
פרסום וקופירייטינג
דם זה לא מים
נותנים כדי לשתות לחיים


המסר די ברור?;)

ובכ''א אפרט קצת:
'דם זה לא מים' תרתי משמע
בשונה מחלק ממה שהוצג לעיל אני לא רציתי להפחית מחשיבות הנתינה!

חיברתי את זה לעניין השתייה והחיים במשפט ההמשך ובזה כן עשיתי קצת 'הקללה' (מלשון קלות) 'לחיים' תרתי משמע כמובן.
 

אלעזר 1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הקמפיין שלי

קהל יעד: מגזר חרדי, גברים 18 - 28
הקושי: זמן, חולשה גופנית (לאחר התרומה)
הפיתרון: חשיבות התרומה לעומת הקושי
אסטרטגיה: חלוקת אפודי 'מתנדב הצלה' לתורמי הדם בשעת התרומה

במודעה:
סלוגן ראשי: מתנדב לשעה אחת
בתמונה: תורם דם לבוש באפוד 'איחוד הצלה' בשעת תרומת הדם
טקסט תחתי: בשביל להציל חיים לא חייבים להתנדב יום יום בארגון הצלה, תרומה של מנת דם באופן חד פעמי מצילה חיים לא פחות. באמצעות הקדשת שעה אחת מזמנך הינך יכול להציל חיים כפשוטו ממש. גש עוד עכשיו לניידת ההתרמה והצל חיים !
אפשר מנה שניה ?



קרדיט ל- @hershy sh על 'אפשר מנה שניה?'
 
נערך לאחרונה ב:

שיילה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
קהל יעד: חילונים ודתיים גילאי 18 ומעלה
סרטון וידאו קצר לרשתות חברתיות-
תסריט:
ויזואל: צעידה איטית במסדרון ריק וחשוך מוזיקת רקע קריפית מלחיצה
קריינות דרמטית : "הם מחפשים אותך... צמאים לדם שלך...רק זה מה שיחזיר אותם לחיים".
(נדלק האור, המסדרון הוא מסדרון בית חולים, המוזיקה מתחלפת לכינורות מרגשת)
קריינות: מאות חולים זקוקים לך, הכוח שלהם בדם שלך.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
טוב, אני רואה שאני לא מגיע לעיצוב אז לפחות זה...

המסר של הקונספט:
'אם זה היה אח שלך לא היית חושב פעמיים'

חרדים:
'דמי אחיך זועקים' + מכתב הרבנים

מזרוחניקים:
'אחים בדם'- ויז'ואל: שתי ידיים של שני אנשים שמחוברים לצינורית דם אחת.

חילוינים:
'בחייך, אחי!' מה זה לתרום דם?!

-

ועוד משהו לדוסים:
'בין הדם לחבירו'
 
נערך לאחרונה ב:

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עריכה תורנית
כתיבה ספרותית
דבר כה חשוב כמו תרומת דם, צריך קמפיין מושקע ואיכותי.

ניתוח המצב בשוק: מה בעצם גורם להרבה אנשים לא לחשוב על זה, ולא לעשות את זה?
פחד, חוסר ידע לתהליך וההשלכות, וחוסר הבנה בצורך.
למרות שלא באנו לשכנע אתכם, אלא את הקהל הרחב, עדיין כתורם דם מובהק, עוד מגיל 17, אוכל להעיד מעדות אישית כי זה לא כואב, לא לוקח הרבה זמן, ומרגישים מצויין אח"כ.
לכן הקמפיין צריך להדגיש את הנקודות האלה.

קמפיין מקדים: גריינים [טיזרים בלע"ז] בצבעי אדום ותכלת בהיר - במשך שבוע שבועיים-
הרב אומר שזה מצוה - אז למה לא?
הרופא אומר שזה בריא - אז למה לא?
החבר אומר שזה לא כואב - אז למה לא?
לתרום בלי להוציא שקל - אז למה לא?

ובסוף הקמפיין עצמו:
בן אדם
מה לך נרדם
אל תשאיר אותם לבדם
הצטרף לתורמי הדם
 

לכתחילה אריבער

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
לדעתי הכלל של תמונה אחת שוה אלף מילים ידפוק כאן הרבה יותר מהכל
תמונה של אדם מדממם כאשר מסביבו משפריץ דם
ולעשות ליד זה עיצוב של שעון חול שהולך ואוזל
ולכתוב:
לא תעמוד על דם רעך!!!
כל שניה היא קריטת!!!
אל תעמוד ד(ו)ם ליד אחיך המדמם!!!
התעורר לפני שיהיה מאוחר ואל תהיה בין הצועקים על לשעבר!!!
 

לכתחילה אריבער

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
לדעתי השליפה של הנשק הישן שכבר מעלה חלודה של המציינ'ג לא יזיק כאן בכלום
להוסיף על הרעיון הנ"ל גם את הסמל של המצי'נג ואפילו את הסמל של צרד'י
ולכתוב בעגול [ליד הסמל של השעות]
כל שניה ההוא קריטי!!!
הדם נוטף!!!
ולכתוב שם בש/עות של הקמפיין את התאריך י"ד ט"ו אדר רעיון לאתגרים החודשי.jpg
 

לוח דרושים

למעלה