מידע שימושי הכחשה.

  • פותח הנושא mat
  • פורסם בתאריך

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
דא''ג הכתבות בעמוד זה אינן כתבות אלא שיווק בלבד וכל החכמים מבינים זאת.ץץץץץ
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
אין מה להתרגש. רוב (!!!) הראיונות בעיתונות לא היו ולא נבראו, או לגמרי, או בחלקם. הכתבים מקבלים חומר על הנושא ומעבדים אותו כראיון, בונים שאלות ועליהם כאילו יש תשובות וכו'
חייבת להכחיש.
רוב מוחץ של הכתבות הפרסומיות שלי (כתבות אחרות- ודאי וודאי) אני מדברת עם בעלי העסק, שומעת אותו, שואלת, ומעלה על הכתב.
שוב, לא יכולה לומר שכל הכתבות, אבל רוב מוחלט- בהחלט שמתבצעת שיח טלפונית מקדימה, או לפחות התכתבות.
 

טעם של פעם

משתמש פעיל
חייבת להכחיש.
רוב מוחץ של הכתבות הפרסומיות שלי (כתבות אחרות- ודאי וודאי) אני מדברת עם בעלי העסק, שומעת אותו, שואלת, ומעלה על הכתב.
שוב, לא יכולה לומר שכל הכתבות, אבל רוב מוחלט- בהחלט שמתבצעת שיח טלפונית מקדימה, או לפחות התכתבות.
על זה נאמר ,צדיק בסדום
 

mat

------- Magicode -------
אני די בהלם שהמגיבים פה לא רואים בעיה בלשקר.

מה שמפריע לי מאוד בסיפור הזה. שאנחנו בנטפרי דואגים להיצמד לאמת כמה שיותר.
ופה מכניסים את נטפרי בניגוד לרצונה בין כל סגנונות השיווק שפשוט דוחים אותי.

אני אישית מאז שהבנתי שהרבה מהכתבות הם פרי דמיונו של הכותב כדי לספק ריגושים לקוראים. יצא לי הטעם בקריאת כתבות. וזה רק מעצבן אותי לקרוא כתבה.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
על זה נאמר ,צדיק בסדום
ממש לא.
מוזמנים לברר בפורום סופרות, או אצל כאלו שמתעסקים בכתיבה שיווקית.
שוב, גם לי יש מקרים של בקשות דחופות, שמביאים טקסטים מהרגע להרגע. אבל זה לא האידיאל.
לרוב אני מדברת, או לפחות מתכתבת עם בעלי העסק.
יכולים לברר. עשרות דקות של שיחה, ירידה לפרטים, תיקונים, דיוקים. ממש לא כמו שתואר כאן.
ממש ממש לא!
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
@mat
אם אפשר להוסיף שהכעס בנטפרי הוא בגלל השקר שחילל את העיקרון של נטפרי לא לפרסם את עצמם בכלל. כמדומני, שלעולם לא תראו פרסומת של נטפרי.
כל הפרסומות הם של החברות תקשורת.
כאן הם עברו את הגבול להשתמש בשם של יו"ר נטפרי ה"ה נרנדה שיחי' וכאילו הוציאו ראיון עמו.

(זה מתאים למשפחה ולא ליתד. גיוואאאלד!! ):confused:
 

סמוי

משתמש פעיל
אני לא אהבתי את הכתוב שם שלכבוד השנה החדשה אין ספור הצטרפו לנטפרי כמו להוציא לעז על בני ישראל שבשל הפחד מיום הדין הם עשו תשובה. לא אנו בנטפרי כי אנו אוהבים את התורה ולא מתפשרים. ומי שמצטרף לנטפרי כי הוא רוצה להיות דבוק עם ה' ולא להתרחק ממנו.
 

אות באות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה תורנית
כמו כל כתבה שיווקית, מבוססת על מעשה שיכול להיות...
לא חושב שיש מישהו שלקח אותה כמות שהיא במלוא מובן המילה.

רק באמת חשוב לבדוק כיצד הדברים נכתבים וניראים...
 

גלידה

משתמש מקצוען
אני די בהלם שהמגיבים פה לא רואים בעיה בלשקר.

מה שמפריע לי מאוד בסיפור הזה. שאנחנו בנטפרי דואגים להיצמד לאמת כמה שיותר.
ופה מכניסים את נטפרי בניגוד לרצונה בין כל סגנונות השיווק שפשוט דוחים אותי.

אני אישית מאז שהבנתי שהרבה מהכתבות הם פרי דמיונו של הכותב כדי לספק ריגושים לקוראים. יצא לי הטעם בקריאת כתבות. וזה רק מעצבן אותי לקרוא כתבה.

גם אני לא אוהבת את הסגנון, אבל ידוע היום שכל הראיונות וכו' הם בכלל לא ראיונות. זה הכי בולט בכתבות הגדולות של עיתון משפחה, ועוד שמים תמונה של הכותב יחד עם המרואין (סתם בהזדמנות אחרת ויש עוד אנשים מסביב) , שיהיה הרגשה שהוא אכן נפגש איתו, מה שלא היה כלל.

עכשיו אני מבינה את הסקר של אתמול, התקשרו אלי מיתד, אמרו שמדובר בסקר, שאלו אותי אם קראתי את העיתון אתמול, שאלו עוד כמה שאלות, אח"כ התמקדו בעמודים 82,84, 86 (שתיים מתוכם , לא זוכרת איזה בדיוק) שאלו אותי מה אני אומרת אם זה עמוד חדשותי או פרסומת, ואח"כ שאלו אם רשום בדפים האלו למעלה שמדובר בפרסומת, וזהו.
ועוד הבטיחו שוברי מתנה בשווי 50 ש"ח שעניתי לסקר.
האם הפרסומת הנ"ל היתה בעמודים האלו?
 

tkh

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עריכה תורנית
לא יודע למה הקפיצו, אבל אם כבר...
מסתבר שמתוך כל כתבות התוכן השיווקי (כולל אלו שמפורסמות כן בעמודי החדשות)
דוקא כתבה זו היא מהיותר קרובות לאמת...
ובכל זאת שמחנו לראות את הדבקות והרצון באמת של ראש נטפרי הי"ו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה