Design היי:) אני מאפיינת אתר לתכשיטי יהלומים-לגבי הקופירייטינג

O-n-l-y

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
התלבטתי אם לפנות לקהל בשם המעצב
(דניאל, מעצב תכשיטי יהלומים וכו'..)
או כחברה גדולה (אנחנו מעצבים)
פשוט לא יצא לי לראות שמישהו עשה את זה
ומרגיש שלי יותר אישי בשם המעצב
השאלה אם זה לא משדר חובבנות
?

וכן, האם יש בעיה עיצובית
לעשות את העמוד הראשי בצבע רקע כהה
ואת שאר העמודים בצבע רקע בהיר?
 
נערך לאחרונה ב:

Anunimus

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
אני יכולה לומר שלי אישית זה די מוזר לראות שבעלי עסקים (שאין להם עובדים נוספים מלבד עצמם) מדברים על עצמם ברבים. הבנתי את הרעיון שעומד מאחורי זה, אבל.... לא.

לעניות דעתי כדאי להיות פשוט כנים. אנשים אוהבים אמת.
חוץ מזה שיש בזה משהו מאוד אישי כפי שכתבת וגם בוטיקי. יוקרתי. יחס אישי לרוכשים.
כשהמעצב מדבר אליך בצורה ישירה התכשיט הסתמי מקבל ערך. פתאום 'אני מכיר' את מי שיצר את החפץ הזה.
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
לדעתי זה עניין של קופירייטינג ואמור להתחבר לקו הפרסום הכללי של העסק.
האם הרושם אמור להיות רשמי או אישי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה