חדוי, כל מילה שלך זהב...
ולגבי:
הנוסח בד"כ משהו ברעיון
דבר ראשון הרבה ברכות מהלקוח...
דבר שני, כששכן מתחמם, הוא מדלג על התקשורת עם השכן..הוא מתקשר אלינו להתלונן..
זה מונע המוןןןןןן מתח בין השכנים
מה גם שלפעמים זה סתם לפרוק עצבים של אותו רגע שאוטוטו עם סיום הבניה יעברו, וכשהו נכנס חזיתית עם השכן העצבים לא נגמרים כשהבניה נגמרת...
כאן נמנע התקשורת הלא נעימה בינהם מה שמאפשר להמשיך את החיים אח"כ בצורה נעימה גם אחרי השיפוץ..
ולפעמים באמת זה דברים שניתן לעזור ולייעל
דוגמא מהשטח:
באיזה פרויקט התקשר אלי ב 10:00 בלילה אחד השכנים זועם כולו..
שהגיע משאית של נגר להוריד התקנה של נגרות והיא חסמה את הכניסה לחניה של הבנין..והשעה היתה מאוחרת ולא היה לו כח להמתין לחנות את הרכב, בקיצור מרב שהוא צעק לא הצלחתי להשחיל מילה!
אמרתי לו שאני יטפל בעניין
התקשרתי באותו שניה לנגר ואמרתי לו שידאג שהעובד יפנה את המשאית
תוך 10 דקות העניין סודר!!!
והכי חשוב שזה לא הפך למריבה בין השכנים, כי לדעתי גם אם הלקוח היה מבקש מהנהג שיזוז, לא בטוח שהיה עושה את זה (השכן בקש ממנו לפני שהתקשר אלי, אך הנהג אמר שאין על מה לדבר ותוך חצי שעה הוא יזוז,אבל כשהבוס שלו התקשר אליו הוא זז כמו ילד טוב..)
ולגבי:
אני נותנת ללקוחות שלי רשות להשאיר גם את המספר טלפון שלי בהודעת התנצלות,ו. לגבי שכנים, מומלץ לרשום פתק גדול בכניסה על כך שאתם מתנצלים על ההפרעה הזמנית ומודים להם על סבלנותם וכו' וכו', לרוב זה מונע תקרים
הנוסח בד"כ משהו ברעיון
שכנים יקרים
בימים הקרובים נבצע עבודות שיפוץ בדירה 4
אנו מתנצלים על אי נוחות העלולה להגרם לכם
בכל שאלה ובקשה אנא פנו ל:
ת.ב.ח. מעצבת 052-7668783
ישראל ישראלי,מנהל עבודה 000-0000000
תודה וסליחה
מה אנחנו מרוויחים מזה?בימים הקרובים נבצע עבודות שיפוץ בדירה 4
אנו מתנצלים על אי נוחות העלולה להגרם לכם
בכל שאלה ובקשה אנא פנו ל:
ת.ב.ח. מעצבת 052-7668783
ישראל ישראלי,מנהל עבודה 000-0000000
תודה וסליחה
דבר ראשון הרבה ברכות מהלקוח...
דבר שני, כששכן מתחמם, הוא מדלג על התקשורת עם השכן..הוא מתקשר אלינו להתלונן..
זה מונע המוןןןןןן מתח בין השכנים
מה גם שלפעמים זה סתם לפרוק עצבים של אותו רגע שאוטוטו עם סיום הבניה יעברו, וכשהו נכנס חזיתית עם השכן העצבים לא נגמרים כשהבניה נגמרת...
כאן נמנע התקשורת הלא נעימה בינהם מה שמאפשר להמשיך את החיים אח"כ בצורה נעימה גם אחרי השיפוץ..
ולפעמים באמת זה דברים שניתן לעזור ולייעל
דוגמא מהשטח:
באיזה פרויקט התקשר אלי ב 10:00 בלילה אחד השכנים זועם כולו..
שהגיע משאית של נגר להוריד התקנה של נגרות והיא חסמה את הכניסה לחניה של הבנין..והשעה היתה מאוחרת ולא היה לו כח להמתין לחנות את הרכב, בקיצור מרב שהוא צעק לא הצלחתי להשחיל מילה!
אמרתי לו שאני יטפל בעניין
התקשרתי באותו שניה לנגר ואמרתי לו שידאג שהעובד יפנה את המשאית
תוך 10 דקות העניין סודר!!!
והכי חשוב שזה לא הפך למריבה בין השכנים, כי לדעתי גם אם הלקוח היה מבקש מהנהג שיזוז, לא בטוח שהיה עושה את זה (השכן בקש ממנו לפני שהתקשר אלי, אך הנהג אמר שאין על מה לדבר ותוך חצי שעה הוא יזוז,אבל כשהבוס שלו התקשר אליו הוא זז כמו ילד טוב..)