החלקה בתוך בוידעם, כיצד?

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
עוד אופציה זה פלטות "מזוניט", החומר שמשתמשים בו כגב לארונות סטנדרט.
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
אני נסיתי 'לרצף' בפוליגל עם מסמרי פלדה. אבל אני לא מצליח להכניס מסמר אחד! חשבתי אולי שזה מידי קטן, אז קניתי חבילה של מסמרים יותר גדולים, אבל אני לא מצליח!
האם צריכים להיות בעל מקצוע מיוחד כדי להכניס מסמרי פלדה? אני בדרך כלל מספיק מוצלח, ואני עושה כל התיקונים בבית לבד, מדוע פתאום זה לא הולך לי?
לא צריך מסמר האבנים של הבטון יגרמו לא לזוז
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
הכי טוב והכי מקצועי,
זה לקחת מלט וחול {לא טיט} וביגי בונד ,לערבב קצת דליל לישפוך ולפזר על כל המשטח
לחכות 20 דק' ולהבריש עם מברשת רטובה עם מים ולהחליק הייטב יום למחרת להרטיב המריחה פעם פעמיים וכמה ימים אח"כ אפשר לשים סיקה לאיטום 107 עם מברשת ואז זה יצא כמו ריצוף,
מי שהציע טיח לא נראה לי כי צריך גם שליכט וחוץ מזה זה יכול להיות חריצים מהמוצרים,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה