התייעצות החלפת מטוס תוך 25 דקות

cyp

משתמש מקצוען
וואי אתם מלחיצים אותי.. הזמנתי כרטיסים ל4 אנשים עם קונקשן של שעה בבלארוס עם אותה חברה... הכרטיס נקנה משולב דרך החברה.. הם אמורים לקחת אחריות על זה אם הם מציעים כזו אופצייה נכון?
 

ששונית

משתמש מקצוען
וואי אתם מלחיצים אותי.. הזמנתי כרטיסים ל4 אנשים עם קונקשן של שעה בבלארוס עם אותה חברה... הכרטיס נקנה משולב דרך החברה.. הם אמורים לקחת אחריות על זה אם הם מציעים כזו אופצייה נכון?
הם לא לוקחים אחריות
אם הטיסה הראשונה תתעכב עשר דקות שזה מאוד שכיח, הם לא יעכבו את הטיסה בשבילכם.
מצידם תסעו בטיסה הבאה
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כבת לסוכנת נסיעות מזה שנים [מעל 30....]---
לא. לא. לא
יותר מדי סיפורים שמעתי של חכמולוגים שרכשו כרטיסים ברשת עם קונקשנים צמודים מדי ופספסו את הטיסה.
אמא שלי לעולם לא מוכנה לתת קונקשן של פחות מזמן הגיוני ב 100% כולל עיכוב קל של הטיסה הראשונה. גם אם הלקוח מתעקש.
עד שהמטוס מתחבר לשרוול לטרמינל. עד שיורדים. ואם אתם במושבים אחוריים אז עוד יותר זמן לוקח לרדת ובידוק דרכונים והמעבר לגייט. ולפעמים זה ארוךךךךךךך [היתרו, JFX, ניוארק למשל...ועוד]
לעולם לא.

ובלי קשר לאם כן או לאף בשביל מנוחת הנפש לא הייתי עושה את זה
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
וואי אתם מלחיצים אותי.. הזמנתי כרטיסים ל4 אנשים עם קונקשן של שעה בבלארוס עם אותה חברה... הכרטיס נקנה משולב דרך החברה.. הם אמורים לקחת אחריות על זה אם הם מציעים כזו אופצייה נכון?
סוג של, אבל לא ממש. אם הטיסה יצאה בזמן ולא הספקת כי לא הלכת מזפיק מהר או לא יודעת מה אז זב"ש מצידם.

אני הייתי בטיסה מארה"ב עם קונקשן בהיתרו, לונדון. הכל אותה חברה ונרכש במשולב מהחברה. הקונקשן היה של 4 שעות. הגיוני אפילו מדי. אבל בגלל שהייתי לבד עם 2 ילדים קטנים ובגלל שזה היתרו העדפתי כך. מעדיפה לשבת בטרמינל ולחכות מאשר לרוץ כמו מטורפת את הדרך הארוכה בהיתרו.
בקיצור-
ביציאה מניו יורק ישבנו 3 שעות ו 45 דקות על המטוס מבלי שיצא. תקלה.
הגענו להיתרו אפילו לא היה סיכוי להספיק.
כל הנוסעים לת"א [למעט בודדים שהיו לבד ורצו בטרוף], פספסו את הטיסה.

הטיסה הבאה של החברה הזו היתה 12 שעות אחר כך. 12 שעות בטרמינל, ללא אוכל כשר [למפרע נודע לי שיש סנדויצי'ים כשרים בהיתרו באיזו שהוא חנות]. חילקו שוברים לרכישת מזון, אבל אני שלא ידעתי שיש כשר הבנתי שאהיה תקועה עם 2 ילדים קטנים 12 שעות בטרמינל.
התחננתי שישימו אותי על טיסה אחרת של חברה אחרת. אמרתי להם שזו בעיה שלהם. ונאדה.
אחרי שעירבתי גורמים מסויימים אישרו לי טיסה של אל על לת"א. טיסה שיצאה 3 שעות אחר כך ולא 12.

אבל מבחינת החברה בם מקסימום יציעו קישור בטיסה הבאה שלהם וממש לא תמיד יקחו אחריות לשים אותך על הטיסה הראשונה החוצה של חברה אחרת....

בשביל להרגיע אותך- שעה זה סביר לגמרי אם אין תקלות מיוחדות.
שעה - שעה וחצי זה די נורמה.
 

cyp

משתמש מקצוען
סוג של, אבל לא ממש. אם הטיסה יצאה בזמן ולא הספקת כי לא הלכת מזפיק מהר או לא יודעת מה אז זב"ש מצידם.

אני הייתי בטיסה מארה"ב עם קונקשן בהיתרו, לונדון. הכל אותה חברה ונרכש במשולב מהחברה. הקונקשן היה של 4 שעות. הגיוני אפילו מדי. אבל בגלל שהייתי לבד עם 2 ילדים קטנים ובגלל שזה היתרו העדפתי כך. מעדיפה לשבת בטרמינל ולחכות מאשר לרוץ כמו מטורפת את הדרך הארוכה בהיתרו.
בקיצור-
ביציאה מניו יורק ישבנו 3 שעות ו 45 דקות על המטוס מבלי שיצא. תקלה.
הגענו להיתרו אפילו לא היה סיכוי להספיק.
כל הנוסעים לת"א [למעט בודדים שהיו לבד ורצו בטרוף], פספסו את הטיסה.

הטיסה הבאה של החברה הזו היתה 12 שעות אחר כך. 12 שעות בטרמינל, ללא אוכל כשר [למפרע נודע לי שיש סנדויצי'ים כשרים בהיתרו באיזו שהוא חנות]. חילקו שוברים לרכישת מזון, אבל אני שלא ידעתי שיש כשר הבנתי שאהיה תקועה עם 2 ילדים קטנים 12 שעות בטרמינל.
התחננתי שישימו אותי על טיסה אחרת של חברה אחרת. אמרתי להם שזו בעיה שלהם. ונאדה.
אחרי שעירבתי גורמים מסויימים אישרו לי טיסה של אל על לת"א. טיסה שיצאה 3 שעות אחר כך ולא 12.

אבל מבחינת החברה בם מקסימום יציעו קישור בטיסה הבאה שלהם וממש לא תמיד יקחו אחריות לשים אותך על הטיסה הראשונה החוצה של חברה אחרת....

בשביל להרגיע אותך- שעה זה סביר לגמרי אם אין תקלות מיוחדות.
שעה - שעה וחצי זה די נורמה.
תודה רבה.. הרגעת למדי... לפחות הם יקחו אחריות לארגן טיסה אחרת...
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
@hbecker מאוד מוזר מה שקרה לך.
אני טסתי פעם מניו יורק לניו-קאסל עם עצירה בלונדון - ושם זה יותר מסובך כי בגלל שהטיסה השניה היא פנים ארצית ואין החתמת דרכונים וכו' צריך ממש לצאת ולהכנס אפילו שזה קונקשן אמיתי (בריטיש איירווייז ).
בקיצור, כמובן שהיה עיכוב והיינו חייבים לרוץ (היו איתי עוד מלא בחורים אמריקאיים שלמדו בגייטסהד). רצנו כל עוד נשמתנו בנו ובדרך פגשנו דיילות שאמרו לנו - אתם מניו יורק ובדרך לניו קאסל? רוצו לשם...
בגייט אמרתי לדיילת - וואו תודה שאתם ככה מחכים לנו ועוזרים, והיא אמרה - מה ז"א? ברור שלא היינו יוצאים בלעדיכם.
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
@hbecker מאוד מוזר מה שקרה לך.
אני טסתי פעם מניו יורק לניו-קאסל עם עצירה בלונדון - ושם זה יותר מסובך כי בגלל שהטיסה השניה היא פנים ארצית ואין החתמת דרכונים וכו' צריך ממש לצאת ולהכנס אפילו שזה קונקשן אמיתי (בריטיש איירווייז ).
בקיצור, כמובן שהיה עיכוב והיינו חייבים לרוץ (היו איתי עוד מלא בחורים אמריקאיים שלמדו בגייטסהד). רצנו כל עוד נשמתנו בנו ובדרך פגשנו דיילות שאמרו לנו - אתם מניו יורק ובדרך לניו קאסל? רוצו לשם...
בגייט אמרתי לדיילת - וואו תודה שאתם ככה מחכים לנו ועוזרים, והיא אמרה - מה ז"א? ברור שלא היינו יוצאים בלעדיכם.
זה גרוע מזה.
אני הגעתי עם הילדים לגייט כשהמטוס עוד עמד שם אבל בגלל שכבר סגרו דלתות לא נתנו לי לעלות. לי ולעוד כמה.
וזה לא סיפור מוזר.
רצתי רבע שעה עם עגלה, ילדה קטנה לצידי, מטען יד ותיקים....
אמא שלי בשנות עבודתה כסוכנת נסיעות נתקלה לא אחת ולא שתיים במקרים כאלו.

מה שהיה הכי מעצבן זה שהיו איתנו בטיסה שחקני כדורגל שהיו צריכים להגיע למשחק בגלסקו, סקוטלנד. הקונקשן שלהם היה צמוד והם היו חייבים לרוץ להספיק אותה.
בריטיש אירוויז, שאיתם טסנו, הורידו אותם ראשונים כדי שיספיקו את הטיסה למרות שהיינו קבוצה גדוה מאוד לת"א והיינו צמודים כמוהם. בזמן שלהם היתה טיסה נוספת כמה שעות אחר כך אבל הם יאחרו למשחק. ואותנו שהיו צריכים להגיע לת"א הורידו רק אח"כ.
 

האלמוני

משתמש מקצוען
שיהיה ברור אם זה המשך באותו כרטיס גם אם זה היה לא הגיוני, החברה מחוייבת לספק לכם דרך חילופית, ואם זה המתנה ארוכה הם צריכים גם לספק מלון ואוכל, ואם זה חברה אירופאית והאיחור זה מעל כמה שעות הם גם צריכים לשלם פיצויים, כך שאין שום סיכון להזמין טיסה עם המתנה קצרה, למעט אם אתם חייבים להגיע בזמן ללא גמישות.
 

אבישלום

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
על פי הניסיון שלי, כדאי לעקוב אחר הטיסה הזאת בעבר האם היא מאחרת או לא, אם היא לא מאחרת כמעט אף פעם, למשל כמו הטיסות של אל על להיתרו אפשר לקחת בקלות מרווח של שעה, כמו כן אם אותה חברה טסה מאותו שדה כמה וכמה טיסות, הסיכון הוא לא גדול, בנוסף ניתן לגשת לדיילי הטיסה והיא המצב מצדיק הם דואגים לך להרצה.
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
שיהיה ברור אם זה המשך באותו כרטיס גם אם זה היה לא הגיוני, החברה מחוייבת לספק לכם דרך חילופית, ואם זה המתנה ארוכה הם צריכים גם לספק מלון ואוכל, ואם זה חברה אירופאית והאיחור זה מעל כמה שעות הם גם צריכים לשלם פיצויים, כך שאין שום סיכון להזמין טיסה עם המתנה קצרה, למעט אם אתם חייבים להגיע בזמן ללא גמישות.
אצלי היה המשך באותו כרטיס
והחברה לא סיפקה פתרון הגיוני אלא רק טיסה שלהם שיוצאת 12 שעות אחר כך + שוברים לרכישת עיתונים שתיה ואוכל בנמל.
רק בזכות התערבות של גורם חיצוני, ב"ה הצלחנו לעלות על טיסה של חברה אחרת ולהגיע לארץ באיחור של 7 שעות במקום יותר מפי שתיים.

וכן, זו היתה חברה אירופאית, בריטיש אירוויז.
וכן תבענו
וכן, קיבלנו פיצוי, הנחה של 100$ לטיסה לכל יעד שלהם.
טדדם.
יופי של פיצוי.

וזה בטיסה שהיה אמור להיות קרוב ל -4 שעות בין הטיסות.
אז פחות משעה זה אף פעם לא הגיוני והמהווה סיכון גם בטיסה של אותה חברה.
ולא, לא אני אמרתי את זה
אמרו את זה כאלו שבתחום כבר הרבה מאוד שנים. וראו דבר או שתיים.
 

i am

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
אין סיכוי.
היינו בקונקשן באתונה עם שעה ורבע הפסקה. רצנו כל הדרך והספקנו ברגע האחרון...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה