תסכול אין לי אינטרנט כבר 3 ימים, והחברה טוענת שיכול לקחת עוד יומיים לסידור העניין. תקלה טכנית שלהם... מה עושים?? אין אינטרנט=עבודה קשה! התקשרתי לחברה, ולא הצלחתי להגיע לשירות הלקוחות... השארתי להם הודעה באתר, וכמובן לא עזר. מה עוד אפשר לעשות?
תאמין לי מר ספורנו, אני יודע טוב מאוד מה זה נטפרי.... אתה יכול לשאול את החברה שם מבירור שבדקתי, מדובר בתקלה טכנית אזורית של בזק. אני איתם כבר המון שנים, וזו תקלה ראשונה..! כך שאיך שהוא אני סולח להם.. אבל אין אפס, זה מאוד מגביל.. הם מבטיחים עד מחר בבוקר ב-11 להגיע לפיתרון הבעיה.. בתקווה.. תודה לכוולם בכל אופן.