מידע שימושי הונאת החשמל: לקוחות חברת החשמל נדרשים להיזהר

לוי יצחק.

משתמש מקצוען
שימו לב: התקבלו בחברת החשמל התראות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מידית,
חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות דוא”ל
לפני כחודש התקבלו בחברת החשמל התראות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מידית.
בשעות אלו התקבלו התראות כי מופצת הודעה כזאת בשנית, תוך שימוש בתמונה של שקע ותקע על מנת לשכנע את לקוחות החברה כי מדובר בהודעה מטעם חברת החשמל.
חברת החשמל הבהירה ושבה ומזהירה על רקע דיווחים חוזרים ונשנים, כי חברת החשמל לא הפיצה כל פניה ברוח זו ואין להתייחס או להשיב לפניה.
חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.
1622568952623.png
 

me80284

משתמש מקצוען
זו כבר פעם שלישית וקיימות כמה גרסאות

המייל היחידי ממנו חברת החשמל פונה הוא :

noreplys#iec.co.il

לתשומת לבכם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה