אז לא עבדתי על זה קשה.
כיון שצילומי המסך היו קיימים ממילא.
כך שאין כל מניעה- שגם אתם תהנו מזה...
להל"ן הדרכה על עריכה בריבוי מצלמות בפרימייר
בשלב הראשון יש "לזרוק" את כל הזויות לsequence
כולל הרצועה המקורית.
כידוע, מי שצלם את החומרים הוא אנושי.
מה שגרם לכך שכל וידאו התחיל בשניה אחרת מהוידאו השני
מה שמחייב אותנו, כעורכים, לסנכרן את זה ביחד.
אז ניתן לסנכרן את זה ידנית- *או לפי האוזנים *או לפי הנראות של גלי הקול.
אבל ניתן לתת את זה למחשב שיעשה את העבודה במקומינו
בשביל לסנכרן את האודיו, יש לבחור את כל השכבות, לחצן ימני על אחת מהן ובחירה באופציה
synchronize
ניתן לסנכרן את הקליפים או לפי התחלתם/ לפי סופם.
או, מה שרלונטי למולטי קאמרה, לפי אודיו
כעת המחשב ימצא את גלי הקול הזהים- וימקם לפיהם את הוידאו.
בשלב זה ניתן למחוק עם alt את האודיו של כל הזויות, ולהשאיר רק את הרצועה המקורית
ואז יש לבחור את כולם, לחצן ימני על אחד הקליפים ובחירה באופצית הnest
כעת, יש ללחוץ לחתן ימני על הנסט שנוצר ובחירה באופציה multi camera. enable
כעת אפשרנו לנסט להיות מוצג כמולטי קאמרה- אבל התצוגה בחלון הprogram היא של של זוית אחת.
ניתן לשנות את ההתנהגות הזו בכמה אופציות.
כשהנוחה מבינהן היא לחיצה באייקון המסומן בתמונה המצורפת.
כפתור זה יעבור בין תצוגה רגילה לתצוגת מולטי קאמרה.
(כדי להוסיף אותו לכפתורים הקבועים יש לגרור אותו לצד האייקונים הקיימים ובחירה בok)
לאחר שהעברנו את התצוגה למולטי קאמרה ניתן להגדיל את חלון הprogram ע"י לחיצה על מקש המקלדת טילדה,
או cntl+tilda- ליצרית מסך מלא
החלון בצד ימין- זה הזוית שיראו בסופו של דבר, החלונות בצד שמאל- זה כל הזויות
יש לנגן את הרצועה, ולבחור את הזוית הרצויה לכל נקודת זמן.
מסגרת צהובה- משמעותה זוית שכבר קיימת. מסגרת אדומה- בחירת זוית חדשה
גם לאחר שבחרנו זוית, ניתן לשנותה ע"י ניגון הרצועה ובחירה בזוית הרצויה. וחוזר חלילה.
כמובן שכדאי לסמן מרקרים לפני המולטי קאמרה, ואז יהיה ניתן לתזמן את מעבר הזויות לפי המרקרים
לאחר שסיימנו, יש להקטין את החלון ע"י לחיצה נוספת במקש הטילדה.
ולהחזיר את התצוגה לתצוגה של חלון רגיל ע"י לחיצה באייקון מעבר בין התצוגות (או בקיצור shift+0)
הנסט יחתך לפי מה שקבענו במולטי קאמרה, ניתן להאריך ולשנות זוית גם בטיימליין.
בהצלחה לכולם!
כיון שצילומי המסך היו קיימים ממילא.
כך שאין כל מניעה- שגם אתם תהנו מזה...
להל"ן הדרכה על עריכה בריבוי מצלמות בפרימייר
בשלב הראשון יש "לזרוק" את כל הזויות לsequence
כולל הרצועה המקורית.
כידוע, מי שצלם את החומרים הוא אנושי.
מה שגרם לכך שכל וידאו התחיל בשניה אחרת מהוידאו השני
מה שמחייב אותנו, כעורכים, לסנכרן את זה ביחד.
אז ניתן לסנכרן את זה ידנית- *או לפי האוזנים *או לפי הנראות של גלי הקול.
אבל ניתן לתת את זה למחשב שיעשה את העבודה במקומינו
בשביל לסנכרן את האודיו, יש לבחור את כל השכבות, לחצן ימני על אחת מהן ובחירה באופציה
synchronize
ניתן לסנכרן את הקליפים או לפי התחלתם/ לפי סופם.
או, מה שרלונטי למולטי קאמרה, לפי אודיו
כעת המחשב ימצא את גלי הקול הזהים- וימקם לפיהם את הוידאו.
בשלב זה ניתן למחוק עם alt את האודיו של כל הזויות, ולהשאיר רק את הרצועה המקורית
ואז יש לבחור את כולם, לחצן ימני על אחד הקליפים ובחירה באופצית הnest
כעת, יש ללחוץ לחתן ימני על הנסט שנוצר ובחירה באופציה multi camera. enable
כעת אפשרנו לנסט להיות מוצג כמולטי קאמרה- אבל התצוגה בחלון הprogram היא של של זוית אחת.
ניתן לשנות את ההתנהגות הזו בכמה אופציות.
כשהנוחה מבינהן היא לחיצה באייקון המסומן בתמונה המצורפת.
כפתור זה יעבור בין תצוגה רגילה לתצוגת מולטי קאמרה.
(כדי להוסיף אותו לכפתורים הקבועים יש לגרור אותו לצד האייקונים הקיימים ובחירה בok)
לאחר שהעברנו את התצוגה למולטי קאמרה ניתן להגדיל את חלון הprogram ע"י לחיצה על מקש המקלדת טילדה,
או cntl+tilda- ליצרית מסך מלא
החלון בצד ימין- זה הזוית שיראו בסופו של דבר, החלונות בצד שמאל- זה כל הזויות
יש לנגן את הרצועה, ולבחור את הזוית הרצויה לכל נקודת זמן.
מסגרת צהובה- משמעותה זוית שכבר קיימת. מסגרת אדומה- בחירת זוית חדשה
גם לאחר שבחרנו זוית, ניתן לשנותה ע"י ניגון הרצועה ובחירה בזוית הרצויה. וחוזר חלילה.
כמובן שכדאי לסמן מרקרים לפני המולטי קאמרה, ואז יהיה ניתן לתזמן את מעבר הזויות לפי המרקרים
לאחר שסיימנו, יש להקטין את החלון ע"י לחיצה נוספת במקש הטילדה.
ולהחזיר את התצוגה לתצוגה של חלון רגיל ע"י לחיצה באייקון מעבר בין התצוגות (או בקיצור shift+0)
הנסט יחתך לפי מה שקבענו במולטי קאמרה, ניתן להאריך ולשנות זוית גם בטיימליין.
בהצלחה לכולם!