מאמרים הדרכה: כיצד לשלוט באתר בקוד HTML בלי לדעת קוד

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
פעמים רבות נוצר לנו הצורך לשנות דברים בקוד, ובזה יש יתרון על מי שלמד את צורת העבודה בקוד, ללא השוואה, כי באמת האפשרויות שלא לא מוגבלות, וכמה שהבנאדם יותר עשיר בידע בקוד כך גם שערי האפשרויות שבפניו מתרחבות יותר ויותר.
כיום נלמד מה נוכל לעשות במידה ואנחנו יודעים רק לבנות אתר באלמנטור, ולפעמים יש דברים שאנחנו צריכים קוד כדי שנוכל לשנות את זה.

סוגי הקודים
יש שני סוגי קודים עיקריים, יש קוד HTML שהוא הקוד הבסיסי ביותר, ויש קוד CSS שהוא קוד משני לעיצוב אלמנטים.
באלמנטור יש שדות ריקות בכל אלמנט בשביל למלאות שם קודי CSS מותאמים אישית. זה מיועד בשביל מי שיש לו ידע בקוד ולא ניגע בזה כעת.
השאלה היא מה קורה כשיש איזה אלמנט שאנחנו רוצים לעשות לו מעבר שורה באמצעו, ואנחנו לא יודעים שהקוד הוא <P> כי לא למדנו את נושא הקוד, או שאנחנו רוצים לשנות את הצבע של הכותרת באמצע המשפט ואחר כך להחזיר וכדומה. למרכז חלק ממנה ועוד הרבה אפשרויות שנכללות בקודי HTML.
יש פתרונות לדברים האלה בעזרת הקודים של HTML.


המשך המאמר המלא:
https://moshesites.com/כיצד-לשלוט-באתר-בקוד-html-בלי-לדעת-קוד/
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נ.ב. הקוד בhtml למעבר שורה הינו
<br>

<P> הינו הקוד של תחילת פיסקה המכילה טקסט.
כאשר בברירת המחדל בסיום הקוד דהיינו:
<P/>
הוא יורד שורה אוטומטית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה