הגיוני?

מומחית

משתמש מקצוען
כיתה ששנה שעברה היו ספצ' מבחינת למידה והתנהגות
פתאום השנה הפכו להיות המופרעים של בית הספר.....
נשמע הגיוני?
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
הגיוני מאד,
א. הן גדלות
ב. מספיק בת אחת שקשה לה ולכן היא מתנהגת בצורה לא מתאימה שנותנת לגיטימציה לשאר.
ממליצה לך לנסות למצוא את הבת שהיא המוקד, ואז להחליט- או ללכת ביד קשה- אבל מאד- בלי איומי סרק- הזהרת וקיימת וגם עם שאר הכיתה- שבוע אחד של יד קשה באמת- יכול להעמיד על המקום- זה המקל
אך לחלופין צריך לבדוק איפה נקודת הקושי אם זו אכן בת נקודתית- מוכרחים לעזור לה.
וחייבים לתגמל על כל התנהגות טובה.
בתור מחנכת לכיתות נמוכות- אני שולחת למנהלת על תפילה בכוונה, מדבקה על מערכת מלאה בכל יום וכן יש מחברת הצטיינות שבה כל המורות יכולות לכתוב הערות למחנכת- הערות גם כן מתוגמלות.
ובכיתות הגבוהות- שיעורי חברה, וכן והדברות יכולה להועיל.
בהצלחה!
 

מומחית

משתמש מקצוען
תודה החכמת אותי...
אחדד יותר את השאלה ילד שכעת נראה ממש ילד קש"ר - מתפרץ, לא קשוב מתחצף, מתעסק בלי סוף, מסכן את עצמו וסביבתו וכו'
שנה שעברה (כך לדברי הרב שלימד אותו...) הוא היה בסדר גמור ורק צריך להיות אסרטיביים איתו...
אני כבר לא יודעת אצל מי הבעיה?????
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נסי לברר אולי משהו במשפחה השתנה.
היה לי פעם תלמיד חרוץ, שפתאום , אבל פתאום חלה אצלו ירידה משמעותית מאוד בלימודים.
ניסיתי לברר עם האמא אולי משהו בבית השתנה, וכלום.
עד שלא הגעתי לביקור בבית, לא עליתי על התעלומה.
אחרי הביקור בית, הכל היה ברור.
(מפאת קדושת המקום לא אפרט יותר מזה....)
לא אומרת שתעשי ביקורי בית, אבל, נסי לברר עם האמא אולי משהו בבית השתנה.
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
הבנתי,
סיפור מהיום- אסרטיביות או קרבה, ואולי גם וגם, ואולי- תלוי למי...
כיתה ב, הכיתה הכי קשה בבית הספר, נשימה עמוקה ונכנסים, כיתה מקבילה שלי שם אני מלמדת שיעורי טבע.
הקושי העיקרי זו חני (בדוי) צעקתי, ביקשתי, הבטחתי- וכלום!
היום, בדרך לכיתה, אני פוגשת את חני בוכה, יד על הכתף, מה קרה? פגעו בה... טופי, מילת עידוד ונכנסים לכיתה, ביקשתי מחני לעמוד ליד בשולחן שלי, ואז שאלתי- מישהי יודעת מה קרה לחני?
מתנדבת: צחקו עליה שהיא לא יודעת ללמוד, מופרעת וטפשה (היא משולבת).
אני במבט מזועזע: חני? זה מה שאמרתן עליה? על בת כ"כ חכמה עם לב כזה טוב וכולי וכולי...
שאלתי, מי מסכימה איתי, אצבע אחת... וואו- הנה החכמה הראשונה, עוד אצבעות- כמעט כל הכיתה,
הנה, כולן מסכימות ומבינות שחני היא ילדה כ"כ...
חני התיישבה בגאווה במקום ואז אמרתי בקול הכי מפחיד והכי אסרטיבי שמה שקרה שיעור שעבר (חני הייתה המפריעה הראשית) לא חוזר ע"ע, הוספתי כמה איומים-
ראו זה פלא- שני שיעורים עברו בשקט מוחלט, קשב והשתתפות,
וחני- לא מבינה למה היא משולבת, לראשונה ראיתי שהיא חכמה באמת, מבינה עניין ומבצעת תפקידים כהלכה-
מסקנה-
כולם רוצים להיות טובים, התפללו להזדמנות ואל תשכחו לנצל אותה...
 

שמרלינג

משתמש מקצוען
כיתה ששנה שעברה היו ספצ' מבחינת למידה והתנהגות
פתאום השנה הפכו להיות המופרעים של בית הספר.....
נשמע הגיוני?
לעשות מיון, לחפש את הבעיתיות במיוחד שניתן לרכשן בקלות, לרומם אותם עד התקרה , בדרך כלל הן כבר תעשינה את העבודה. בקיצור לבנות קואליציה צרה, ולאט לאט להרחיבה ובתפילה שתהיה קואליציה מקיר לקיר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה